興趣嗜好

跳至

首頁
12

尾頁
   1


翡翠宮

積分: 93763

2026勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


1#
發表於 12-3-10 12:09 |只看該作者

屋企隻史立莎食緊canidxe, 佢D皮膚唔好, 想同佢轉糧, 各位養史立莎既你地俾狗狗食邊隻牌子既狗糧呀?



男爵府

積分: 8164


2#
發表於 12-3-11 03:54 |只看該作者
我都想同我隻老西施轉糧, 佢又係皮膚唔好, 又係一直食緊canidxe老狗糧幾年, 前日帶佢睇醫生, 仲驗到腎有事, 同剛剛走既老狗一樣腎有事, 有無人有岩老狗既狗糧介紹??


大宅

積分: 3098


3#
發表於 12-3-11 13:08 |只看該作者

回覆:史立莎老犬應該食邊隻糧好呀?

之前我三隻史立莎又係色呢隻老犬糧,有一隻經常嘔,之後轉咗糧就無事!現在食牛油果老犬狗糧。




翡翠宮

積分: 93763

2026勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 12-3-11 13:09 |只看該作者

引用:之前我三隻史立莎又係色呢隻老犬糧,有一隻

原帖由 kammielee 於 12-03-11 發表
之前我三隻史立莎又係色呢隻老犬糧,有一隻經常嘔,之後轉咗糧就無事!現在食牛油果老犬狗糧。



...
邊隻牌子?





大宅

積分: 4663


5#
發表於 12-3-11 17:27 |只看該作者


複式洋房

積分: 150


6#
發表於 12-3-11 21:55 |只看該作者
leeyin 發表於 12-3-11 03:54
我都想同我隻老西施轉糧, 佢又係皮膚唔好, 又係一直食緊canidxe老狗糧幾年, 前日帶佢睇醫生, 仲驗到腎有事, ...

咁醫生有冇叫你同狗狗轉食腎臟嘅醫生糧???


複式洋房

積分: 150


7#
發表於 12-3-11 22:07 |只看該作者
可以試吓Orijen 無殼物雞肉或者Oven-Baked 高齡減肥

點評

lovebobo  Thanks!  發表於 12-3-12 09:33


伯爵府

積分: 16289

貓狗褓姆 DHA勳章 畀面勳章


8#
發表於 12-3-12 01:48 |只看該作者
我啲狗轉食番尼隻糧啲皮膚好番哂,不過佢地得五.六歲.個街坊果隻十歲食supergold老犬糧佢話食左啲毛黑番皮膚好好無粒粒.

點評

lovebobo  Thanks!  發表於 12-3-12 09:34


男爵府

積分: 8164


9#
發表於 12-3-12 04:12 |只看該作者
回覆 露B澄澄 的帖子

未知, 因為明日先帶佢去照, 照完睇佢點講先, 番黎再話大家知...


大宅

積分: 3098


10#
發表於 12-3-12 16:01 |只看該作者
回覆 lovebobo 的帖子

牛油果


翡翠宮

積分: 93763

2026勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


11#
發表於 12-3-12 16:03 |只看該作者
kammielee 發表於 12-3-12 16:01
回覆 lovebobo 的帖子

牛油果
牛油果係牌子名? 咁得意既


男爵府

積分: 8164


12#
發表於 12-3-13 05:52 |只看該作者
昨日帶牠照了超聲波, 發現了肝有一舊舊, 已經全個肝有事了, 醫生抽取了一些細胞去照, 雖然暫時未知道發生咩事, 不過佢話99%有壞消息, 因為如果良性的話唔會成個肝都係咁, 現在已經無得醫了...而家想知轉狗糧都唔知轉邊一隻好, 都去到呢個地步...

點評

amychann  唔好意思,我想問下醫生話你知係隻狗糧問題,所以個肝有事?  發表於 12-3-13 11:20


翡翠宮

積分: 93763

2026勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


13#
發表於 12-3-13 09:02 |只看該作者
回覆 leeyin 的帖子

sorry, 我見到你個post好難過, 因為我之前都有隻西施. 對於你隻狗狗既情況, 我俾唔到意見你, 希望其他人可以幫到你啦


子爵府

積分: 14622

環保接龍勳章 大廚勳章


14#
發表於 12-3-13 11:28 |只看該作者
本帖最後由 眼訓 於 12-3-13 11:47 編輯

不如試吓轉raw food/急凍糧呀。

一個月前去覆趁,獸醫話阿仔(12歲)肝ALT指數高左。
我已經買到數一數二最好既狗糧俾佢,當時都R晒頭。

其實我聽過BARF diet好耐,不過就一路都唔敢試。
不過既然來到呢步,乜都試吓啦。

咁我同獸醫講話我轉raw food喎,唔知有冇幫助。
由佢聲氣聽得出佢抱樂觀態度,話兩個禮拜後抽血再驗。
結果個肝指數由240跌到落189(好似120-130屬正常)。

下個禮拜會再去驗血,希望會再跌多d啦。

我好後悔而家阿仔老來有病痛先來轉raw food。
轉狗糧呢個月睇到佢好似生猛左,日頭訓小左,仲會主動揾我同佢玩。
啤酒肚細左。冇痾爛。
係貴好多,咪當希望睇少次獸醫囉。

不妨一試。
你今日backup左未?


男爵府

積分: 8164


15#
發表於 12-3-14 04:20 |只看該作者
回覆 眼訓 的帖子

其實我唔介意比佢地食價錢貴的狗糧, 只是狗舖既人話呢隻好, 所以先食呢隻, 而家既然你話食呢隻好, 我會幫佢試試轉的, 睇少些醫生, 價錢都係番到啦, 佢咁樣照一照, 驗一驗都用左5000幾~


男爵府

積分: 8164


16#
發表於 12-3-14 04:23 |只看該作者
回覆 lovebobo 的帖子

而家我都唔知佢仲可以有幾多日子, 唯有對佢好些, 再比佢食多一些佢喜歡食既野啦, 同埋希望佢走既時候唔好似佢亞媽咁就算...


男爵府

積分: 8164


17#
發表於 12-3-14 04:25 |只看該作者
回覆 leeyin 的帖子

獸醫就話應該唔係, 不過有朋友話佢隻狗都係食呢隻狗糧出事, 所以就算唔肯定係咪食呢隻狗糧攪到咁, 我都會幫佢轉, 因為仲有一隻狗女, 唔通要佢有埋事先轉咩, 更何況市面狗糧多的是, 無謂再博...


男爵府

積分: 8164


18#
發表於 12-3-14 04:28 |只看該作者
回覆 眼訓 的帖子

我剛剛上網查過, 我搵唔到資料, 請問有無人知邊一個網站可以訂到??


子爵府

積分: 14622

環保接龍勳章 大廚勳章


19#
發表於 12-3-14 04:38 |只看該作者
回覆 leeyin 的帖子

其實Canidae係唔差架,相比起好過好多其他牌子來講。不過唔知點解話到最天然最好既佢都要落好多不知名既成份入去。

我阿仔而家食緊Primal,HK應該冇得賣,不過有其他牌子。

http://www.barf.com.hk/en/index.html
你去到鋪頭或者仲有其他牌子,叫店主介紹吓。
你今日backup左未?


翡翠宮

積分: 93763

2026勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


20#
發表於 12-3-14 09:22 |只看該作者
leeyin 發表於 12-3-14 04:23
回覆 lovebobo 的帖子

而家我都唔知佢仲可以有幾多日子, 唯有對佢好些, 再比佢食多一些佢喜歡食既野啦, 同 ...
你狗狗阿媽點走架? 係咪突然走左呀?
我而家未知轉唔轉狗糧好呀!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo