烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


子爵府

積分: 10331

月餅勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1#
發表於 12-3-12 19:33 |只看該作者
本帖最後由 kittymilo 於 12-3-12 19:42 編輯

鱸魚街市都有唔同款, 有D黑點係身(我覺得唔好食), 有D就有條線係中間(黎隻好食D咁), 盲曹、烏頭、鯧魚等等......

你地係屋企整咩魚多? 我想要滑肉D, 唔想食韌既感覺


男爵府

積分: 7227


2#
發表於 12-3-12 19:56 |只看該作者
黃花,桂花

點評

fattymama  桂花魚好重二惡英喎.mouth:  發表於 12-3-12 20:19
我要勤力D


侯爵府

積分: 22569

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 畀面勳章


3#
發表於 12-3-12 20:03 |只看該作者

回覆:大家平時食咩魚多? 點解我成日覺得D魚好韌, 都唔係蒸好耐丫

馬友!




伯爵府

積分: 19230


4#
發表於 12-3-12 20:31 |只看該作者
多寶, 黃花.


伯爵府

積分: 18748

畀面勳章 環保接龍勳章


5#
發表於 12-3-12 20:35 |只看該作者
唔係蒸好耐,即係蒸幾耐呀?!

石蚌,黃花,包公,細麟.呢啲都係滑肉,我都係鐘意食滑肉魚.


男爵府

積分: 5289


6#
發表於 12-3-12 20:35 |只看該作者

引用:馬友! +

原帖由 PW530 於 12-03-12 發表
馬友!
Me too




子爵府

積分: 10570


7#
發表於 12-3-12 21:02 |只看該作者

回覆:大家平時食咩魚多? 點解我成日覺得D魚好韌, 都唔係蒸好耐丫

馬友,黃花,多寶,寶石魚,馬頭




大宅

積分: 3634

畀面勳章


8#
發表於 12-3-12 21:32 |只看該作者

回覆:kittymilo 的帖子

韌就一定係篜得太耐。慢慢減時間,例如,大火蒸7 mins 後,不揭蓋焗多三分鐘。每條魚的大小肥瘦不一,要慢慢觀察,留意,必會有進步!



Mommy's Ramble

Sharing useful learning resources for kids


子爵府

積分: 10331

月餅勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


9#
發表於 12-3-12 21:35 |只看該作者
本帖最後由 kittymilo 於 12-3-12 21:37 編輯
cadamom 發表於 12-3-12 21:32
韌就一定係篜得太耐。慢慢減時間,例如,大火蒸7 mins 後,不揭蓋焗多三分鐘。每條魚的大小肥瘦不一,要慢 ...

我都係大火蒸7-8分鐘WOR, 厚身10MINS


子爵府

積分: 11741


10#
發表於 12-3-12 21:36 |只看該作者
3文魚, 1個星期總會食2-3日的


子爵府

積分: 10331

月餅勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


11#
發表於 12-3-12 21:37 |只看該作者
cotychan 發表於 12-3-12 20:35
唔係蒸好耐,即係蒸幾耐呀?!

石蚌,黃花,包公,細麟.呢啲都係滑肉,我都係鐘意食滑肉魚. ...

街市D魚檔有D無寫咩魚, 包公係點棣? 其實我認魚麻麻, 來來去去認個幾款

點評

yee2008  你可以問架MA  發表於 12-3-12 22:55


大宅

積分: 3441


12#
發表於 12-3-12 21:38 |只看該作者
馬友,黃花,黃立鯧


伯爵府

積分: 16693


13#
發表於 12-3-12 21:45 |只看該作者
本帖最後由 ARTOH 於 12-3-12 21:47 編輯

搵可靠既魚檔

我家愛吃鹹水魚多 種類煩多....

黃花 / 甘鼓 / 鷹倉 / 石班 / 幼鱗撻沙 / 沙展 / 紅衫 / 大眼雞 / 白飯魚 /

黃腳立 / 牛鰍 / 沙猛仔 / 鮮魷魚 / 石崇 / 青根 / 紅立....等等 ,多到寫唔

到咁多 呵呵

鐵立/ 石蚌 就係街市幾天冇咩好揀之下才買呢d


子爵府

積分: 10331

月餅勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


14#
發表於 12-3-12 21:52 |只看該作者
ARTOH 發表於 12-3-12 21:45
搵可靠既魚檔

我家愛吃鹹水魚多 種類煩多....

嘩, 你講個D.....有半數我都唔知係咩樣 上網又無得睇咩魚名同樣。


複式洋房

積分: 329


15#
發表於 12-3-12 21:56 |只看該作者
大眼雞~~~~簡簡單單,方便快捷


伯爵府

積分: 16693


16#
發表於 12-3-12 21:56 |只看該作者
kittymilo 發表於 12-3-12 21:52
嘩, 你講個D.....有半數我都唔知係咩樣 上網又無得睇咩魚名同樣。
喔 我同學都係話唔知以上既魚係咩樣 所以成日話冇乜魚好買呢
因我家人勁愛吃魚 特別係c6 佢冇魚不歡架 所以成魚精喇


男爵府

積分: 8506

牛年勳章


17#
發表於 12-3-12 22:26 |只看該作者
石斑,多寶,青衣,黃衣,石祟,筍殼,桂花,黃花,石狗公,鷹鯧
尼D都係滑肉魚


大宅

積分: 4499


18#
發表於 12-3-12 22:41 |只看該作者

回覆:大家平時食咩魚多? 點解我成日覺得D魚好韌, 都唔係蒸好耐丫

我買親都唔知D魚叫咩名,通常揀完就會問埋魚佬條魚通常要蒸幾耐!但我有個朋友教我,去買條大D既馬頭,洗凈,鹽醃下兩邊,放入雪櫃,我通常將條魚斬半,分兩餐食,因醃左鹽可以放係雪櫃幾日見拎出黎蒸,放D蔥係底,薑放魚面,蒸大概十二至十三分鐘就得,連豉油都唔洗落!而馬頭D肉又夠厚,唔鞋!




象牙宮

積分: 239560


19#
發表於 12-3-12 22:44 |只看該作者
要滑魚一定要吃活魚. . 海魚
斑都有好多种, 有的並不滑.
紅色斑 (星斑) 最好吃. 另外有一个斑 花花 黑色 也好滑. (較貴)
黑斑 /好多花斑, 有的並不是特別滑量多. (平好多) 40-50/條

蒸多少分鈡, 可以問魚檔.
想不開、就別想. 得不到、就不要.  失去了、繼續笑.  擁有了、要珍惜。
快乐不是拥有的多,而是计较的少。  

生悶氣,發脾氣,煩躁,焦慮,失眠.   是指因生气(生闷气、怒气、着急上火生成的火气、思虑生成的郁气)。
理性討論交流者。


禁止訪問

積分: 286


20#
發表於 12-3-12 22:52 |只看該作者

回覆:kittymilo 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo