夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 6370


1#
發表於 12-3-13 00:39 |只看該作者
個post係咪真我唔知,但我真人真事識得一個女仔同個女主角有90%似(我best friends個同事)26-27歲,做bank,做左人地小三一段時間(我唔知幾耐),個男人有老婆同有個女(個女around 幾歲),男人玩厭左話分手,她竟然一樣專登唔食避孕薬仲要bingo左,個男人講到明唔會離婚同她一定唔會是見得火光,但她都堅持,而家仲6個幾月仲成日同我個friend講如果係仔就掂啦(but係女)喎不知自愛!其實我未有左前聽到or見到呢d事都冇咁大感受,但e而家結左婚大左肚聽到呢d事真係好勞氣點解呢個世界有d禁既人唔係自己識都唔信




男爵府

積分: 6370


2#
發表於 12-3-13 00:41 |只看該作者

回覆:第三者膠post看後感

補充;個男人仲攪笑。由得佢生完全冇諗過之後點收科




公爵府

積分: 25507

陪月勳章 畀面勳章


3#
發表於 12-3-13 00:57 |只看該作者

引用:補充;個男人仲攪笑。由得佢生完全冇諗過之

原帖由 nicky_baby 於 12-03-13 發表
補充;個男人仲攪笑。由得佢生完全冇諗過之後點收科
都唔使個男人收科理得你兩母女屎




大宅

積分: 2697

陪月勳章


4#
發表於 12-3-13 01:03 |只看該作者
"智障靚妹"由80中後開始,做bank既,做保險,教小學既都有.............


男爵府

積分: 6370


5#
發表於 12-3-13 01:23 |只看該作者

回覆:第三者膠post看後感

我個朋友同她講她害緊自己,自己bb..人地一家三口,但她一啲都唔覺得自己有錯,仲滿口y理,話自己都攪得掂個男人其實好愛她等等.....我本身都識她(見過一兩次面)而家d人點解可以㶰不負責任,她自己都認拎個b黎做底牌



點評

SandyCPS  佢認為個BB係底牌,個男人都唔理您…有乜底牌?  發表於 12-3-14 15:48


珍珠宮

積分: 30410


6#
發表於 12-3-13 01:26 |只看該作者

引用:個post係咪真我唔知,但我真人真事識得一個

原帖由 nicky_baby 於 12-03-13 發表
個post係咪真我唔知,但我真人真事識得一個女仔同個女主角有90%似(我best friends個同事)26-27歲,做bank, ...
呢d正一害人精來,自己衰好啦,仲要累埋個細,當bb系工具、不知所謂



點評

beatriceovo  X 2   發表於 12-3-13 11:52


男爵府

積分: 6370


7#
發表於 12-3-13 01:27 |只看該作者

回覆:tc001039 的帖子

個男人係唔反對加冇意見lo總知就係唔東


男爵府

積分: 6370


8#
發表於 12-3-13 01:28 |只看該作者

回覆:第三者膠post看後感

唔東


男爵府

積分: 6370


9#
發表於 12-3-13 01:29 |只看該作者

回覆:第三者膠post看後感

東窗事發就計續一齊:;pppp:




洋房

積分: 96


10#
發表於 12-3-13 02:35 |只看該作者
真係唔知D人諗咩,自己都已經做人小三啦,仲要害埋亞B!
個男人都不知所謂㗎!自己係度玩火:;pppp


琥珀宮

積分: 155662

畀面勳章


11#
發表於 12-3-13 02:53 |只看該作者
唉, 我地只可以希望 d bb 識得搵個好嘅投胎囉 !!


珍珠宮

積分: 30303


12#
發表於 12-3-13 07:28 |只看該作者

回覆:第三者膠post看後感

我都識一個專搶人老公,最後個佢又係專登突然唔打針,攪大左迫個男人同佢結婚,生仔呀,又點,無理過佢,唔同佢住,女人不停轉,始終無好結果,人在做,天在看




男爵府

積分: 9543


13#
發表於 12-3-13 07:51 |只看該作者

回覆:nicky_baby 的帖子

其實個女人堅持要生
男人做吾到乜架喎
吾通捉佢去落咩?
做女人要識得愛惜自已 bb吾係武器
挾持吾到男人架



點評

beatriceovo  agree , 唔通世上無其他男人咩, 簡直係理解唔到點解會有咁既女人!!!  發表於 12-3-13 11:54
funnycat    發表於 12-3-13 10:03


大宅

積分: 3293


14#
發表於 12-3-13 08:04 |只看該作者

引用:補充;個男人仲攪笑。由得佢生完全冇諗過之

原帖由 nicky_baby 於 12-03-13 發表
補充;個男人仲攪笑。由得佢生完全冇諗過之後點收科
都識講玩厭左,個男人就硬係咩都唔理啦!難得搵到個白癡女人配個賤男!




珍珠宮

積分: 30221


15#
發表於 12-3-13 08:33 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+nicky_baby+於+12-03-13+發表

原帖由 tired 於 12-03-13 發表
呢d正一害人精來,自己衰好啦,仲要累埋個細,當bb系工具、不知所謂



...
超賤不負責任無恥女人啦!搵一個生命作威脅?賴死唔想走?唉!d賤男滾又係賤,亂搞仲亂生,冇安全措施,真係乜病都有,仲會野埋自己一家大細添。乙肝係口水都可傳染!唔好話愛滋,性病!




珍珠宮

積分: 38452


16#
發表於 12-3-13 09:47 |只看該作者
做人第三者實在係千萬個唔啱, 但點解講到個男人好似冇錯咁, 仲好得戚咁嘅? 男人出去偷食已經够賤啦, 仲要唔帶套, 賤! 呢頭話玩厭左要分手, 果頭又同個女人搞到有BB, 你哋話究竟邊個賤d?
希望一家人每日開開心心返工(返學)去, 平平安安放工(放學)來!
全世界可以睇小佢,但佢亞媽我一定唔可以!
以平常心對待無常事~~~試問有多少人能做到呢!?


珍珠宮

積分: 38452


17#
發表於 12-3-13 09:55 |只看該作者
nicky_baby 發表於 12-3-13 00:41
補充;個男人仲攪笑。由得佢生完全冇諗過之後點收科

搞笑? 賤就真!
希望一家人每日開開心心返工(返學)去, 平平安安放工(放學)來!
全世界可以睇小佢,但佢亞媽我一定唔可以!
以平常心對待無常事~~~試問有多少人能做到呢!?


珍珠宮

積分: 43116

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章


18#
發表於 12-3-13 10:52 |只看該作者
nicky_baby 發表於 12-3-13 01:29
東窗事發就計續一齊
即係個正室仲未知?
希望佢一世都唔知,開開心心過埋佢...

點評

beatriceovo  我都係咁話  發表於 12-3-13 11:55


複式洋房

積分: 165


19#
發表於 12-3-13 11:04 |只看該作者
我聽過有人講,一對情侶要分手,個未婚女朋友"就話自己有BB,無幾耐又話小產"(唔知真定假)﹗
唔明點解衣家D人咁喜歡用有BB過橋


珍珠宮

積分: 49896

環保接龍勳章


20#
發表於 12-3-13 11:06 |只看該作者
個bb 都好無辜 , 做佐啊媽個工具 ,老豆又唔理 , 第時個啊媽心情唔好唔知會點對個bb 。
大家好,我是子悠~~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo