時政擂台

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 1768


1#
發表於 12-3-13 09:09 |只看該作者
商台即時新聞 - 08:54
鄧賀年指郭永鴻只談幾句就離開

錦田鄉事委員會主席鄧賀年在本台節目說,收到劉夢熊電話,由他出面邀約七名鄉事選委,出席上月的流浮山飯局。鄧賀年說,由新田鄉事委員會主席文志雙負責訂枱,鄉事選委在席上反映新界問題的意見,上海仔郭永鴻在飯局中段出現,坐在他同十八鄉鄉事委員會主席梁福元之間,對面是劉夢熊,郭永鴻打招呼談幾句就離開。鄧賀年說,他問過在場鄉事選委,證實無人邀請郭永鴻出席。他相信,以劉夢熊及羅范椒芬的位置,不會邀約郭永鴻。

鄧賀年說,飯局由文志雙埋單,劉夢熊及梁振英陣營共支付五百元,每名鄉事選委各攤分一百五十元。鄧賀年說,無論與那個陣營,他們都會聽政綱及反映意見。



點評

heroes5  根本係黑勢力入侵, 係咪一個局到而家都未知. 但黑社會拉票就鐵證  發表於 12-3-13 13:00


公爵府

積分: 28336


2#
發表於 12-3-13 09:19 |只看該作者


複式洋房

積分: 235


3#
發表於 12-3-13 09:26 |只看該作者
本帖最後由 cscheng 於 12-3-13 09:41 編輯

大學生有書唔讀 ,好大喜功,要記住自己駛錢容易、父母搵錢艱難,大拿拿三十萬一夜之間蒸發掉!損人不利己,哀哉!

點評

bb2  最開心係'何XX先生'...又食又拎, 奸計得逞  發表於 12-3-13 11:13


子爵府

積分: 10018

好媽媽勳章 畀面勳章


4#
發表於 12-3-13 09:37 |只看該作者


大宅

積分: 1768


5#
發表於 12-3-13 09:41 |只看該作者

回覆:C9醒過港大學生,晨早話咗係老屈

我估羅范可能手頭有大家嘅合照同埋雙方飯局前聯絡嘅emails/sms,班鄉事唔知羅太交咗乜俾lCAC,依家唔敢咁放肆。



點評

hkgigi    發表於 12-3-13 12:29


子爵府

積分: 11356

畀面勳章


6#
發表於 12-3-13 09:53 |只看該作者

回覆:C9醒過港大學生,晨早話咗係老屈

佢地始終入世未深,睇野太簡單太表面,又容易受人疏擺,其實會吾會又有d政黨或人士出錢出力,只要班學生肯出名義登聲明就得呢?




子爵府

積分: 10497

畀面勳章


7#
發表於 12-3-13 09:55 |只看該作者
本帖最後由 CD_BB 於 12-3-13 10:07 編輯

請問有無睇過該廣告?!!!
d 學生都係提出質疑. 三大質疑都圍繞劉夢熊所牽涉的「拉票飯局」,雖無證實黑金,但若選舉牽涉到借用「黑勢力」取得「黑材料」,去拉票,就破壞了香港的公平選舉.

如果成個問題,你shift 個重點只係關心係米一個局,同大學生關心的層次唔同姐. 根本局唔局個事實都係有人借用「黑勢力」拎料,拉線.港大一向都係泛民陣地, 當然同泛民立場一致la.學生們關心的香港的核心價值罷!


大宅

積分: 1768


8#
發表於 12-3-13 10:03 |只看該作者

引用:請問有無睇過該廣告?!!!d+學生都係提出質疑

原帖由 CD_BB 於 12-03-13 發表
請問有無睇過該廣告?!!!
d 學生都係提出質疑. 三大質疑都圍繞劉夢熊所牽涉的「拉票飯局」,雖無證實黑金,但 ...
"港大一向都係泛民陣地, 當然同泛民立場一致la."--- 其實泛民班人一直晌度攪局,企圖製造流選,我無意深究班大學生,但希望啲學生哥唔好同肥佬黎之流同流合汚。




珍珠宮

積分: 44656


9#
發表於 12-3-13 10:09 |只看該作者
CD_BB 發表於 12-3-13 09:55
請問有無睇過該廣告?!!!
d 學生都係提出質疑. 三大質疑都圍繞劉夢熊所牽涉的「拉票飯局」,雖無證實黑金,但 ...

你d見解真係零舍特別過人

點評

YingYing05  agree...almost want to say he is Henry's "top horse"   發表於 12-3-13 10:45


伯爵府

積分: 19931

畀面勳章 環保接龍勳章


10#
發表於 12-3-13 10:13 |只看該作者
啱啱聽完個個大學生會長同CY既對話, 真係不得不佩服CY既口才,EQ.
如唐唐有佢一半都唔會輪成條街民望, 真係.....

呢個大學生會長真係............好心佢地做野前用下腦啦. 如果我係港大生,我會要佢交待做咩用30萬我地唔知...


複式洋房

積分: 235


11#
發表於 12-3-13 10:15 |只看該作者
本帖最後由 cscheng 於 12-3-13 13:43 編輯

《富貴學生會》

聴聴張志剛怎說:

近月已經不止一位朋友問我,為何香港大學學生會這樣活躍於行政長官選舉的選情,密密做民意調查,連鍾庭耀的工作也做了,學生會可以引導同學關注時事,但民意調查卻非其所長,所以引來不少人關注。

然而,不單止做民調,香港大學學生會在周一,起碼在全港八張報章登全版廣告,令不少市民嘩然。一版全版廣告所費不菲,如果三萬元一版,那八版就要二十四萬元,如果五萬元一版,那就是四十萬元,一個學生會,又何來這個財力?

學生會是非牟利組織,有既定的規章,這套規章規定了學生會的工作性質,開支的用途、性質以及程序。學生會可以就一些跟其組織規章容許的事情發表意見,特首選舉是全港大事,學生會當然可以關注,但發表意見就應該有一個諮詢和決策的程序,以符合其代表性。

再說,就算發表意見,一般學生只會寫寫大字報,如果想走出校園,眾所周知,也可以去信報紙的評論版,發表一下評論文章,若然再想全面一點,還可以搞個記者會,發表一封公開信,但用上幾十萬去賣廣告,則不是絕後,也是空前。

就算一些大企業、上市公司,要發重要聲明,賣全版廣告也是最後一招,且很少用到八大媒體通發。幾十萬元的支出,就算是上市公司,也是大數目的開支,要勞動管理層多個要員簽名,甚至開會作實,一個由學生哥組成的學生會,收入靠每位同學交的學生會費,一炮幾十萬拿去賣政治廣告,真是富貴到令人難以置信!

學生會的動機巳經超越了應有的理性討論範圍 !

點評

WChan  極之同意!  發表於 12-3-13 21:34
Vanessa_818  今次學生會ge行動真係ridiculous~  發表於 12-3-13 17:14
bencat    發表於 12-3-13 13:24


子爵府

積分: 11356

畀面勳章


12#
發表於 12-3-13 10:20 |只看該作者

回覆:C9醒過港大學生,晨早話咗係老屈

本帖最後由 Carelesswhisper 於 12-3-13 10:32 編輯

有人dean左呀!如果認定有人係黑金政治,無論有幾多證據,都係吾會接受!





公爵府

積分: 27790

hashtag影視迷勳章


13#
發表於 12-3-13 10:30 |只看該作者

引用:啱啱聽完個個大學生會長同CY既對話,+真係不

原帖由 梅媽媽 於 12-03-13 發表
啱啱聽完個個大學生會長同CY既對話, 真係不得不佩服CY既口才,EQ.
如唐唐有佢一半都唔會輪成條街民望, 真係. ...
個會長成口懶音




子爵府

積分: 12278

認識瑞士牛牛第一回


14#
發表於 12-3-13 10:33 |只看該作者
Carelesswhisper 發表於 12-3-13 09:53
佢地始終入世未深,睇野太簡單太表面,又容易受人疏擺,其實會吾會又有d政黨或人士出錢出力,只要班學生肯 ...
AGREE


男爵府

積分: 7610

畀面勳章


15#
發表於 12-3-13 10:34 |只看該作者
個人覺得係糖營b隊乏民所做的好事, 呢啲讀咁多書大學生個腦要黎裝草架, 行事前唔會三思, 一句講晒死蠢


珍珠宮

積分: 44656


16#
發表於 12-3-13 10:34 |只看該作者
梅媽媽 發表於 12-3-13 10:13
啱啱聽完個個大學生會長同CY既對話, 真係不得不佩服CY既口才,EQ.
如唐唐有佢一半都唔會輪成條街民望, 真係. ...

請問邊個電台呀? 我想欣賞下

點評

梅媽媽  881.剛剛講完.  發表於 12-3-13 10:36


珍珠宮

積分: 44656


17#
發表於 12-3-13 10:37 |只看該作者
marksix123 發表於 12-3-13 10:34
個人覺得係糖營b隊乏民所做的好事, 呢啲讀咁多書大學生個腦要黎裝草架, 行事前唔會三思, 一句講晒死蠢:cens ...

我都覺得係, 班大學生比"民主"洗左腦!


伯爵府

積分: 19931

畀面勳章 環保接龍勳章


18#
發表於 12-3-13 10:38 |只看該作者
1773 發表於 12-3-13 10:30
個會長成口懶音
唔係懶音咁簡單, 係回復唔到任何內容.佢無論聽CY講野前, 同後都只係回復個兩句.
佢個腦聽CY完講野後轉唔到切呀!

點評

WChan  完全唔同級數, 點夠人講呀!!!!  發表於 12-3-13 21:36
WChan  完全唔同級數, 點夠人講呀!!!!  發表於 12-3-13 21:35


伯爵府

積分: 19931

畀面勳章 環保接龍勳章


19#
發表於 12-3-13 10:44 |只看該作者
其實從那會長的回應好難相信, 個廣告係學生們的自我意願.
因為佢完全講唔出令人信服既理由來登廣告.
最差係我地話自己關注事件發展, 但根本冇聽今朝881王永對鄉事既訪問.上到來,王永問佢,佢一冇所知.

你咁關心呢件事點會唔跟到實呀??


子爵府

積分: 11356

畀面勳章


20#
發表於 12-3-13 10:54 |只看該作者
本帖最後由 Carelesswhisper 於 12-3-13 10:56 編輯

我是欣賞港大學生, 入得去讀都有不少尖子, 有D思想成熟嘅會求學問和理性分析, 有小部份係未懂理性分析前, 就已經比政黨洗左腦, 而佢地又偏偏活躍於作為港大學生代表.....當然每個人政治立場都不同, 但係如果成為政黨爪牙, 那下一代真可悲! 很可怕呢!

點評

bencat    發表於 12-3-13 13:26

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo