自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4907


1#
發表於 12-3-13 20:39 |只看該作者
我62比自己親妹兩公婆坤左廿個。勁可鄰




禁止訪問

積分: 81803


2#
發表於 12-3-13 20:44 |只看該作者

回覆:有冇試過比親戚呃錢?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4907


3#
發表於 12-3-13 20:50 |只看該作者

回覆:有冇試過比親戚呃錢?

比對人渣夫婦坤上南寧投資




禁止訪問

積分: 32712

熱血勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 12-3-13 20:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 81803


5#
發表於 12-3-13 20:54 |只看該作者

引用:比對人渣夫婦坤上南寧投資 +

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


已刪除用户

積分: 64841

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


6#
發表於 12-3-13 21:00 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


琥珀宮

積分: 156764

虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


7#
發表於 12-3-13 21:05 |只看該作者

有冇試過比親戚呃錢?

我阿爸d 細佬前後坤左佢一百萬。
阿媽d親戚就十幾廿萬。命苦



點評

k_lego    發表於 12-3-13 23:09


珍珠宮

積分: 49896

環保接龍勳章


8#
發表於 12-3-13 21:15 |只看該作者

有冇試過比親戚呃錢?

本帖最後由 yubiwa310 於 12-3-14 01:25 編輯

呢d咪就叫"唔熟唔食"



點評

wingcheng1128    發表於 12-3-14 01:06
大家好,我是子悠~~


大宅

積分: 4907


9#
發表於 12-3-13 21:25 |只看該作者

引用:所有疏堂親戚都係為左呃錢/哂命/講是非而存

原帖由 charlotte413 於 12-03-13 發表
所有疏堂親戚都係為左呃錢/哂命/講是非而存在
我都覚得係,飲飲食食咁:;pppp:




大宅

積分: 4907


10#
發表於 12-3-13 21:27 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+mkselina+於+12-03-13+發表比

原帖由 Jason 於 12-03-13 發表
我都比人叫過,又話可以攞返?69000係咪?
依家揸都冇,何況有得攞反~嗰d嘢又冇單冇據喎




大宅

積分: 4907


11#
發表於 12-3-13 21:28 |只看該作者

引用:我阿爸d+細佬前後坤左佢一百萬。 阿媽d親戚

原帖由 LedTV 於 12-03-13 發表
我阿爸d 細佬前後坤左佢一百萬。
阿媽d親戚就十幾廿萬。命苦
嘩!乜咁多呀~又真係好甘喎




禁止訪問

積分: 81803


12#
發表於 12-3-13 21:28 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Jason+於+12-03-13+發表我都

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


琥珀宮

積分: 156764

虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


13#
發表於 12-3-13 21:29 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 LedTV 於 12-03-13 發表我阿

原帖由 mkselina 於 12-03-13 發表
嘩!乜咁多呀~又真係好甘喎
係吖。所以我地做仔女好火滾




大宅

積分: 4907


14#
發表於 12-3-13 21:30 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+mkselina+於+12-03-13+發表依

原帖由 Jason 於 12-03-13 發表
我有兩個朋友攞得返 ,我冇落搭
咁你都算醒




大宅

積分: 4907


15#
發表於 12-3-13 21:30 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+mkselina+於+12-03-13+發表依

原帖由 Jason 於 12-03-13 發表
我有兩個朋友攞得返 ,我冇落搭
佢地點攞反架?收數佬?




水晶宮

積分: 65650

畀面勳章


16#
發表於 12-3-13 21:33 |只看該作者
慶幸我同c6 都冇d咁嘅親戚, 不過我地咁"燶"都冇錢比人呃啦


大宅

積分: 4907


17#
發表於 12-3-13 21:33 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+mkselina+於+12-03-13+發表嘩

原帖由 LedTV 於 12-03-13 發表
係吖。所以我地做仔女好火滾
咁咪冇親戚做




水晶宮

積分: 54643

畀面勳章 環保接龍勳章


18#
發表於 12-3-13 21:34 |只看該作者
本帖最後由 家龍mA 於 12-4-17 04:03 編輯

無咩可能呃到我 因為c6都話我係石家莊


大宅

積分: 4907


19#
發表於 12-3-13 21:36 |只看該作者

回覆:有冇試過比親戚呃錢?

自從發生左呢單嘢,對人渣夫婦就好似唔識我地咁由始至終都係由佢地而起




大宅

積分: 3925

畀面勳章


20#
發表於 12-3-13 21:38 |只看該作者
有個b6親戚,斷斷續續都唔知呃左我媽幾多

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo