母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 727


1#
發表於 12-3-17 15:30 |只看該作者
出世5日,唔知係咪一出世落咗兒科,食慣奶樽,而家唔係好肯啜人奶。有時肚餓俾佢啜,佢開頭都會食,但食到一半就點都唔肯食,狂喊。就算將乳頭放咗喺嘴都唔肯啜。第一日試過狠心唔補奶粉,但佢塊面仔即刻黃晒。我試過泵出黎,但泵黎泵去都唔夠10ml, 用手揸其實仲有奶喎。唔知係咪我唔識用個泵。好想餵全人奶俾bb,有咩辦法可以解決到呢?希望各位前輩賜教。




大宅

積分: 2573


2#
發表於 12-3-17 16:40 |只看該作者

回覆:bb唔肯啜,但又泵唔到出黎

可能係你未上奶,bb 啜唔到又肚餓就唔肯喇。
你試下每次佢肚餓,就俾佢啜一陣,等你快點上奶先啦!
同埋每邊一開始只啜5分鐘左右,唔洗太耐。一開始太耐,乳頭好易損,損左好痛的!
之後再慢慢加長時間吧。
哩到有媽咪會堅持唔補奶粉,我就冇所謂的。我反而唔想搞到bb 太黃要入院照燈。
不過我會密點餵,等自己快點上奶,我就第四日就上奶,補奶粉補左個多星期啦。
依家bb 3個星期大,係全人奶喇。
加油!




別墅

積分: 727


3#
發表於 12-3-17 23:20 |只看該作者

回覆:bb唔肯啜,但又泵唔到出黎

其實我已上奶,今日仲谷奶添。但阿
B唔肯啜。我用avent手揼,淨係泵得好少出黎。返而用手揸仲揸得仲多。但咁樣一滴滴咁揸出黎唔知要揸到幾時。




伯爵府

積分: 15681

畀面勳章 環保接龍勳章


4#
發表於 12-3-18 00:23 |只看該作者
试下第二个揼
我之前都试过你咁,之后租medeal机好泵得多,又快又清


大宅

積分: 1001


5#
發表於 12-3-19 01:54 |只看該作者

回覆:bb唔肯啜,但又泵唔到出黎

你比D心機啦,開頭係咁架,我個b都係咁架,由出世到返左屋企1個月都唔係好肯,不過我喺第二個星期開始(由於奶量小,只得1oz) 所以我日日都比佢啜,現在差不多3個月大啦,佢不知幾鍾意呀,仲覺得好舒服添,努力啦



  


大宅

積分: 4810


6#
發表於 12-3-19 14:24 |只看該作者

回覆:bb唔肯啜,但又泵唔到出黎

如果滴滴下,係咪乳腺未通?




男爵府

積分: 7154

畀面勳章


7#
發表於 12-3-19 23:27 |只看該作者

回覆:bb唔肯啜,但又泵唔到出黎

若果會嘀奶,但泵唔出,即乳線塞咗。
泵時在胸外果圍按吓,慢慢按鬆,之後便泵得出。




別墅

積分: 727


8#
發表於 12-3-20 11:11 |只看該作者

回覆:bb唔肯啜,但又泵唔到出黎

我尋日去健康院姑娘幫我推返鬆啲,而家泵到出黎喇。但另一個問題係阿女仲未好識啜﹐唔係次次食到,所以我會泵出黎。但我個陪月好主張餵人奶,成日叫我要埋身食,唔好泵。我尋日泵出黎佢仲叫我倒咗啲奶添!我知佢為我好,但阿女啜唔到我又塞塞哋,唔泵我咪成日變石頭胸?搞到我勁大壓力。

阿女而家都肯啜,但成日一埋身啜5分鐘就瞓著,點搞都唔醒。幫佢離口佢就喊到拆天。每日咁同佢角力,佢同我都超攰,唔知點先可以教佢認真啲食唔好成日瞓。




伯爵府

積分: 18713

環保接龍勳章


9#
發表於 12-3-20 11:27 |只看該作者
回覆 kocowcow 的帖子

泵左出o黎唔好倒呀, 好浪費, keep住做冰奶都好, 儘量比佢埋身食, 夠濕片就ok可以由得佢訓, d奶keep住泵, 唔好比佢塞, 唔係好麻煩.

有冇去健康院, 冇黃就唔怕, 如果黃會係咁訓唔食, 去唔到黃, 就要儘量迫佢食, 我當時係泵出o黎用spoon餵, 佢一路訓我一路餵, 退晒黃先算, 唔想成日去e院. 不過你都要狂泵, 因為埋身唔夠會冇咁多奶, 成日谷住會慢慢收ga.


首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo