興趣嗜好

跳至

首頁
1

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 14653

環保接龍勳章 大廚勳章


1#
發表於 12-3-19 12:34 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 541


2#
發表於 12-3-19 12:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2190


3#
發表於 12-3-19 13:41 |只看該作者
建議還是買部多合一、有打印、掃描、fax功能的機較好.............
慳位、價錢不貴............

用電腦fax,以pxxw為例,就要另俾月費,又要買56k modem卡.........
用網上的fax服務,又要錢,又不知會不會資料外洩...........
每月月費幾十,一年都六、七百喇.........


禁止訪問

積分: 541


4#
發表於 12-3-19 13:49 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11908


5#
發表於 12-3-19 16:23 |只看該作者
用電腦收發 fax 有好多方法~

買多合一係其中一個多人采用的方法;另一個就係用 internet fax;亦可買個 fax modem 駁落電腦。

Internet fax 控制權在別人手裡,你的 fax 要經其它人,冇乜私隱。

用 fax modem /多合一機就自已話事;建議申請多條 fax 線。我就用內置的 fax modem,fax 程式用 winfax pro,幾好用。亦有人用 windows 內置的 fax 程式,但我覺得唔好用囉~


禁止訪問

積分: 14653

環保接龍勳章 大廚勳章


6#
發表於 12-3-19 17:41 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2190


7#
發表於 12-3-19 19:15 |只看該作者
回覆 jensan 的帖子

你買張幾十蚊 56k modem卡 插入機箱..........
張卡有位俾你插fax 線.............
以網絡供應商pxxw為例就要另加月費...............
所以用PC收發fax,都是要用錢的.............


版主

積分: 34265

2018復活節勳章 版主 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


8#
發表於 12-3-19 19:47 |只看該作者
如果唔需要多個no. 唔需要申請fax LINE, 電話線已經可以.

樓主自己收fax 一定要用 fax modem/fax machine/all-in-one printer.

用internet service 收fax 一定要比錢, 因為人哋要assign 個fax number 比你, 唔收錢點可能呢???

如果你屋企電話有call forwarding 可以set 定一個 speed dial 一聽到係fax 就轉去fax no. 例如公司既fax machine.


禁止訪問

積分: 14653

環保接龍勳章 大廚勳章


9#
發表於 12-3-21 00:04 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 541


10#
發表於 12-3-21 01:06 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo