懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


民房

積分: 17


1#
發表於 12-3-26 22:51 |只看該作者
今日去健康院,度到144/90,醫生話比之前高左好多,叫我星期一再返醫院check呀
請問通常高到幾多先要開刀冇得順產?其實有冇機會自然低返呢.




大宅

積分: 1849


2#
發表於 12-3-26 22:58 |只看該作者

28wk5 高血壓

我仲高,27w有160/100,食得清淡d呢個星期落返去150/80,不過都仲係高........




民房

積分: 17


3#
發表於 12-3-26 23:08 |只看該作者

回覆:28wk5 高血壓

醫生有冇話如果keep住咁高,係唔係要開刀.?




大宅

積分: 1849


4#
發表於 12-3-27 00:19 |只看該作者

引用:醫生有冇話如果keep住咁高,係唔係要開刀.?

原帖由 Karenhokc 於 12-03-26 發表
醫生有冇話如果keep住咁高,係唔係要開刀.?
我上次響私家check就話再觀察先,黎緊四月二返政府睇下情況點,因為之前檢查都冇事~





大宅

積分: 2109


5#
發表於 12-3-27 15:33 |只看該作者
Karenhokc 發表於 12-3-26 22:51
今日去健康院,度到144/90,醫生話比之前高左好多,叫我星期一再返醫院check呀
請問通常高到幾多先 ...

我每次做產檢, 血壓都高, 心跳又快, 要超埋心電圖先可以見醫生, 過兩日就要產檢, 28週, 都有少少驚

覺得唔好食咁多味精同salt, 食清d~


民房

積分: 17


6#
發表於 12-3-27 22:51 |只看該作者

回覆:28wk5 高血壓

冇啦啦血壓高,之前一直都冇!希望唔好越陀越高啦




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo