自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1128


1#
發表於 12-3-27 16:54 |只看該作者
朋友女兒出玫瑰疹,中西醫睇過哂,已成個星期都未好過,有無人知,是否可以煲d什麼沖涼,謝謝


翡翠宮

積分: 90279

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 熱血金章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 大廚勳章


2#
發表於 12-3-27 17:03 |只看該作者

回覆:朋友女兒出玫瑰疹

用芫莤煲水沖涼個小朋友會舒服d,我仔都係咁



點評

winnie雲妮  我都係咁做!!  發表於 12-3-27 17:23
The meeting of two personalities is like the contact of two chemical substances: if there is any reaction, both are transformed.

Carl Jung (1875 - 1961)


男爵府

積分: 7745

畀面勳章 爸B勳章


3#
發表於 12-3-27 17:07 |只看該作者
FYI

http://hk.knowledge.yahoo.com/question/question?qid=7006120603569


大宅

積分: 4218


4#
發表於 12-3-27 17:09 |只看該作者
It's normal to take several days. How do you know it is 玫瑰疹? You won't know it until the last day with the appearance of 玫瑰疹. I know recently there is a virus causing high fever and last for 1 week. Hope she will get well soon!


珍珠宮

積分: 47850

醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


5#
發表於 12-3-27 17:09 |只看該作者
玫瑰疹唔駛搞架喎
會發燒囉 (約2-3日)
keep 住check 體溫食退燒藥
退燒後d疹就出
唔痕唔痛 (約3-4日)
就好架喇
我兩個仔都出過!

點評

kiu1112    發表於 12-3-27 17:23


大宅

積分: 2422

認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章


6#
發表於 12-3-27 17:14 |只看該作者
我個女都出過,開頭發高燒,退咗燒就開始出疹(心口出先),
3日到就慢慢退,唔駛擔心!!


珍珠宮

積分: 33936

虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章


7#
發表於 12-3-27 17:16 |只看該作者
真係無咩野攪,自己退.


男爵府

積分: 6182


8#
發表於 12-3-27 17:20 |只看該作者
我個仔發左燒差唔多5日就出左3日疹, 唔痕唔痛好快謝, 無用咩特別野同佢沖涼


男爵府

積分: 8127

2011至尊種植勳章 畀面勳章 親子王國15週年勳章


9#
發表於 12-3-27 17:30 |只看該作者
babypooh26 發表於 12-3-27 16:54
朋友女兒出玫瑰疹,中西醫睇過哂,已成個星期都未好過,有無人知,是否可以煲d什麼沖涼,謝謝
...
你指未好過, 係d紅疹唔走? 一般玫瑰疹係退發燒後, 才出紅疹, 幾日後紅疹退o左就唔洗特別處理喇! 如果有其他併發証最好就問醫生, 因為有好多可能性!
~~~ LOVE & PEACE ~~~


珍珠宮

積分: 35418

牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 hashtag影視迷勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


10#
發表於 12-3-27 17:33 |只看該作者
我囡 15 個月, 未出玫瑰疹, 係咪一定會出一次架?


公爵府

積分: 29957

2024年龍年勳章 虎到金來勳章


11#
發表於 12-3-27 17:38 |只看該作者
LL1999 發表於 12-3-27 17:33
我囡 15 個月, 未出玫瑰疹, 係咪一定會出一次架?

多數會, 不過, 你係到佢差不多好番先知原來係玫瑰疹


珍珠宮

積分: 34818

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 畀面勳章 開心吸收勳章


12#
發表於 12-3-27 17:40 |只看該作者
你最好去睇咗西醫先! 我個女係半歲時出過, 發咗3-4日燒, 個醫生已經診斷呀女係出玫瑰疹, D燒退咗就出疹, 唔駛搽藥膏, 2-3日左右D玫瑰疹退咗, 冇咩特別喎...


侯爵府

積分: 24623

好媽媽勳章 畀面勳章


13#
發表於 12-3-27 18:47 |只看該作者
成個星期?
玫瑰疹以上幾位媽媽都講過,都係幾日會退WO
我仔都出過都係3日到退晒,而且係唔洗理佢都會退
不如轉下第個醫生CHECK下LA.


子爵府

積分: 12904

醒目開學勳章 畀面勳章


14#
發表於 12-3-27 18:59 |只看該作者
玫瑰疹我個女都出過,唔駛特別做咩,自己會退架喎!我諗你朋友轉另一個醫生再睇下比較好!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo