家庭理財

跳至

首頁

尾頁
   1


侯爵府

積分: 23473

畀面勳章 BK Milk勳章


1#
發表於 12-3-28 16:18 |只看該作者
扣除每月所有洗費,雜費,所餘淨得千零二千蚊,可以點儲錢for小朋友/有需要時候用呢?
其實如果就咁儲係銀行,分分鐘又可以隨時拎黎洗
如果對股票,基金從未接觸過,可以用白痴黎形容,有咩方法可以迫自己儲到錢呢?
懇求幫忙
thanks


禁止訪問

積分: 1952


2#
發表於 12-3-28 16:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 23473

畀面勳章 BK Milk勳章


3#
發表於 12-3-28 16:22 |只看該作者
papasan 發表於 12-3-28 16:21
一個月有千零二千蚊已經好好
最閉就係身痕就拎黎洗,冇乜定力


象牙宮

積分: 222735

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


4#
發表於 12-3-28 16:24 |只看該作者
^曾小姐^ 發表於 12-3-28 16:18
扣除每月所有洗費,雜費,所餘淨得千零二千蚊,可以點儲錢for小朋友/有需要時候用呢?
其實如果就咁儲係銀行,分 ...

每月儲蓄唔多, 更不要買股票,基金, 月供保險都唔好, 唯一係應使得使, 盡力照顧好子女 !!


.


點評

Ericmo    發表於 12-3-29 22:43
961123    發表於 12-3-28 22:02

大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


禁止訪問

積分: 1952


5#
發表於 12-3-28 16:24 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 23473

畀面勳章 BK Milk勳章


6#
發表於 12-3-28 16:29 |只看該作者
大力大力 發表於 12-3-28 16:24
每月儲蓄唔多, 更不要買股票,基金, 月供保險都唔好, 唯一係應使得使, 盡力照顧好子女 !!
係咪淨係放係銀行就ok呢?零存果d儲蓄可以嗎?
唔好意思,真係好想儲錢,但又儲唔到,想搵方法,唔該
thanks


侯爵府

積分: 23473

畀面勳章 BK Milk勳章


7#
發表於 12-3-28 16:31 |只看該作者
想搵d每個月都放錢入去,但可以某年度先拎返出黎,迫自己洗唔到


禁止訪問

積分: 610


8#
發表於 12-3-28 16:32 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9559


9#
發表於 12-3-28 16:34 |只看該作者
^曾小姐^ 發表於 12-3-28 16:18
扣除每月所有洗費,雜費,所餘淨得千零二千蚊,可以點儲錢for小朋友/有需要時候用呢?
其實如果就咁儲係銀行,分 ...
你可以考慮"零存整付"
息唔多, 不過可以俾你hold到錢, 洗唔到. 到了1年後先將錢滾大.


大宅

積分: 4717


10#
發表於 12-3-28 16:38 |只看該作者
妳都好有2仟幾蚊用.我得幾百蚊用咋.
毛毛豬


別墅

積分: 709


11#
發表於 12-3-28 16:38 |只看該作者

回覆:窮等人家可以點儲錢

依家仲有零存整付咩?




侯爵府

積分: 23473

畀面勳章 BK Milk勳章


12#
發表於 12-3-28 16:39 |只看該作者
Bigpo 發表於 12-3-28 16:38
依家仲有零存整付咩?
有,不過完全唔高息


大宅

積分: 4016


13#
發表於 12-3-28 16:40 |只看該作者
^曾小姐^ 發表於 12-3-28 16:31
想搵d每個月都放錢入去,但可以某年度先拎返出黎,迫自己洗唔到
以你既情況,應該零存整付較好,可強迫自己儲錢.又無風險.


侯爵府

積分: 23473

畀面勳章 BK Milk勳章


14#
發表於 12-3-28 16:42 |只看該作者
yljan 發表於 12-3-28 16:40
以你既情況,應該零存整付較好,可強迫自己儲錢.又無風險.
嗯,thanks
我就想睇下仲有冇其他更好的儲錢辦法


象牙宮

積分: 222735

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


15#
發表於 12-3-28 16:44 |只看該作者
^曾小姐^ 發表於 12-3-28 16:31
想搵d每個月都放錢入去,但可以某年度先拎返出黎,迫自己洗唔到

典解要迫自己洗唔到 ???

一定要學習自制能力 !! 係習慣黎 ~~

妳自已諗一下, 青年唔儲蓄, 到 65 歲退休, 想賺 1000 蚊, 有什麼方法 ?

執紙皮, 問仔女要 ??

點評

Ericmo  對呀! 學習自制能力 !!  發表於 12-3-29 22:46
小B仔    發表於 12-3-29 14:23
bb86    發表於 12-3-29 10:31
961123  bingo.完全同意  發表於 12-3-28 22:04
TaiLoBo  講得好.    發表於 12-3-28 17:24
大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


侯爵府

積分: 23473

畀面勳章 BK Milk勳章


16#
發表於 12-3-28 16:47 |只看該作者
大力大力 發表於 12-3-28 16:44
典解要迫自己洗唔到 ???

一定要學習自制能力 !! 係習慣黎 ~~
唉...........我都知,有時有好多突發事發生............我都唔想架

點評

liy7239  me too  發表於 12-3-31 18:59
maoball  ME TOO  發表於 12-3-29 11:51


禁止訪問

積分: 610


17#
發表於 12-3-28 16:51 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 2331


18#
發表於 12-3-28 16:52 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 868


19#
發表於 12-3-28 16:55 |只看該作者
^曾小姐^ 發表於 12-3-28 16:22
最閉就係身痕就拎黎洗,冇乜定力

人就是有惰性,規率性儲蓄可以幫到手,如果話應使得使,好空泛,做人做事要有目標,況且只放在銀行,無利息,又會亂用左,我目自己做左儲蓄計劃,供幾年,放係度幾年,回報係少D,總比放入銀行好,


別墅

積分: 868


20#
發表於 12-3-28 16:58 |只看該作者
受到警告
提示: 該帖被管理員或版主屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo