樓市動向

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2459


1#
發表於 12-4-1 12:57 |只看該作者
如果想縮短年期,但想keep Hibor plan 得唔得




男爵府

積分: 9594


2#
發表於 12-4-1 13:19 |只看該作者
邊有咁SO丫 ?!


大宅

積分: 1567


3#
發表於 12-4-1 21:02 |只看該作者

回覆:想縮短年期

可以
先做部分還款,再同時縮短年期就ok。
不過最好睇下你同銀行分agreement.




大宅

積分: 2459


4#
發表於 12-4-1 21:04 |只看該作者

回覆:qqkkllbb 的帖子



男爵府

積分: 5993


5#
發表於 12-4-1 22:16 |只看該作者

回覆:rexmom 的帖子

我之前開左個post,問低息應該拉長年期,定系縮短年期,個個都答我要拉長供樓年期,有人仲話如果縮短年期,銀行就應該比我用返hibor,加長年期就很難,我會去問問銀行




禁止訪問

積分: 2592


6#
發表於 12-4-7 16:38 |只看該作者

回覆:rexmom 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo