樓市動向

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1825


1#
發表於 12-4-1 21:10 |只看該作者
點解一回價,就減咁多?係咪咁吾值?




洋房

積分: 68


2#
發表於 12-4-1 21:58 |只看該作者
你是業主嗎?
咁真係要睇開乜價喇.....
曾淵滄前排都寫左篇文話到底樓市係點,.都係視乎d地產放乜料...
呢排地產係放料講到高價成交咁,目的都係唔想講個小陽春係尾聲0者,
所以果d破頂價成交,就係d超級優質戶....
d業主唔睇清楚就一尾叫高個價,個市咪乾升囉...
姐係大家無留意到成交已經萎縮緊....
地產呢排都係少談呢個現象架啦....

曾淵滄話呢d優質戶高價成交,其實幾時都有,只不過地產想托起個市咪講多d囉,到樓市跌的時侯,地產想業主面對現實叫低d價去增加成交,就會集中放料講d低層低市價成交的個案0者...

咁你個單位唔係優質戶,又想學優質戶叫價,就真係有機會有價無市囉!!!

睇下你好唔好彩,有無人真係肯去追囉....


大宅

積分: 1169


3#
發表於 12-4-1 22:08 |只看該作者
你係乜盤..??


男爵府

積分: 9594


4#
發表於 12-4-1 22:32 |只看該作者
市價幾多先 ?

太低價你又唔急既米唔好SO佢囉, 毫無誠意, 我會BLACKLIST佢傾都唔洗傾啦 ~


子爵府

積分: 14337


5#
發表於 12-4-1 23:03 |只看該作者
如果你個單位叫千0二千萬,那回100萬就吾奇啦。


子爵府

積分: 14337


6#
發表於 12-4-1 23:04 |只看該作者
如果你個單位叫千0二千萬,那回100萬就吾奇啦。


禁止訪問

積分: 3562


7#
發表於 12-4-2 10:44 |只看該作者

引用:點解一回價,就減咁多?係咪咁吾值?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4121


8#
發表於 12-4-2 15:36 |只看該作者


大宅

積分: 1186


9#
發表於 12-4-3 10:14 |只看該作者
你個單位叫價四千萬, 少一百萬, 好少姐.


禁止訪問

積分: 3562


10#
發表於 12-4-5 00:54 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 52963

好媽媽勳章 畀面勳章


11#
發表於 12-4-5 07:57 |只看該作者

回覆 回覆:hy123的帖子

過億




禁止訪問

積分: 3562


12#
發表於 12-4-5 15:18 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo