自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 1875


1#
發表於 12-4-6 23:21 |只看該作者
請問有什麼方法減肚腩?


子爵府

積分: 11256


2#
發表於 12-4-6 23:23 |只看該作者

回覆 回覆:cakefun33的帖子

我都想知



點評

蜆介鯪魚球  x 3  發表於 12-4-7 19:31
nn010  x2  發表於 12-4-7 18:50


琥珀宮

積分: 182849

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章


3#
發表於 12-4-6 23:26 |只看該作者
有冇試過戒凍飲, 冰凍食物同生冷野?


大宅

積分: 4123


4#
發表於 12-4-6 23:26 |只看該作者

回覆:C奶黃 的帖子

這是一個莫大工程!我搞佐幾年都未完工



點評

summerbaby    發表於 12-4-7 18:11
saiwai    發表於 12-4-7 00:39


禁止訪問

積分: 32848

叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 陪月勳章


5#
發表於 12-4-6 23:29 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7712

好媽媽勳章 畀面勳章


6#
發表於 12-4-6 23:44 |只看該作者

引用:有冇試過戒凍飲, 冰凍食物同生冷野?

原帖由 vivibabyvivi 於 12-04-06 發表
有冇試過戒凍飲, 冰凍食物同生冷野?
戒凍飲有效架咩?我每朝都要飲架




子爵府

積分: 13126


7#
發表於 12-4-6 23:52 |只看該作者

回覆:減肚腩

我都想知!如有良方請告知!




寶石宮

積分: 288888

大廚勳章 玩具勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 畀面勳章


8#
發表於 12-4-6 23:53 |只看該作者
運動mouth:


伯爵府

積分: 17222

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


9#
發表於 12-4-6 23:54 |只看該作者
我從來都唔飲凍嘢 ! 米一樣肥係個肚腩到 !


侯爵府

積分: 20671

遊學勳章 畀面勳章


10#
發表於 12-4-6 23:57 |只看該作者

引用:有冇試過戒凍飲, 冰凍食物同生冷野?

原帖由 vivibabyvivi 於 12-04-06 發表
有冇試過戒凍飲, 冰凍食物同生冷野?
呢d完全唔食, 一樣唔掂




大宅

積分: 4936


11#
發表於 12-4-6 23:57 |只看該作者
運動唔係每一種都得,我跑步就唔係咁有效嘞


琥珀宮

積分: 182849

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章


12#
發表於 12-4-6 23:57 |只看該作者
venus.c 發表於 12-4-6 23:44
戒凍飲有效架咩?我每朝都要飲架

唔止係凍飲, 係所有凍野!
你仲要朝早! 好多教人減肥既都叫人起身要飲暖水先架~~~

我剛剛開始試左3日, 成效就未太見到,
不過我見到網上有人戒凍野, 分享返個成果,
佢話除左戒凍野之外就乜都照常一樣, 都好明顯feel到瘦左好多, 尤其係下半身

其實呢個樣野我一直都知道, 不過戒唔甩
我睇過中醫既理論大概係咁講既, 因為你既身體要保持子宮去到一定既溫度, 所以如果你成日飲凍野, 你個肚就會好凍, 你身體覺得凍, 就係自動長多D脂肪o係肚既位置.....

凍野其實對身體好有害, 會令血管收縮, 排唔到毒素, 仲會令人老得快D.....

你睇下你會唔會試下啦, 又唔駛錢既
我試緊喇, 即管睇睇一兩個月之後有冇少少成績

點評

hoiching930  記得上嚟報告  發表於 12-4-7 00:07


珊瑚宮

積分: 102475

畀面勳章


13#
發表於 12-4-6 23:59 |只看該作者

引用:這是一個莫大工程!我搞佐幾年都未完工 +

原帖由 jenny888 於 12-04-06 發表
這是一個莫大工程!我搞佐幾年都未完工
同意,比三峽工程更浩大,更困難!




琥珀宮

積分: 182849

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章


14#
發表於 12-4-7 00:00 |只看該作者
unkuku 發表於 12-4-6 23:57
呢d完全唔食, 一樣唔掂

下....咁慘...


伯爵府

積分: 18908


15#
發表於 12-4-7 00:04 |只看該作者

回覆:減肚腩

我開始介咗凍飲,但唔喺要嚟減肥,而喺想身體好啲,中醫師提議我介,介啦半年到個人冇咁攰。




瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


16#
發表於 12-4-7 00:05 |只看該作者

引用:好難減

原帖由 hoiching930 於 12-04-06 發表
好難減
100% agree




洋房

積分: 87

畀面勳章


17#
發表於 12-4-7 00:06 |只看該作者
Junomama 發表於 12-4-6 23:57
運動唔係每一種都得,我跑步就唔係咁有效嘞

X2~我跑了半年~跑極都係無咩效~


子爵府

積分: 10780


18#
發表於 12-4-7 00:09 |只看該作者

引用:Quote:venus.c+發表於+12-4-6+23:44+戒凍飲

原帖由 vivibabyvivi 於 12-04-06 發表
唔止係凍飲, 係所有凍野!
你仲要朝早! 好多教人減肥既都叫人起身要飲暖水先架~~~
我生完個仔之後都戒左凍嘢,未生之前唔知驚 ,黎m都照飲凍嘢~我之前每日轉一個鐘呼拉圈,轉左一個月條腰真係瘦好多




琥珀宮

積分: 182849

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章


19#
發表於 12-4-7 00:12 |只看該作者
SAMLAU 發表於 12-4-7 00:04
我開始介咗凍飲,但唔喺要嚟減肥,而喺想身體好啲,中醫師提議我介,介啦半年到個人冇咁攰。



...

我睇中醫既時候亞醫師都苦口婆心咁叫我戒凍野,
佢話女仔一定唔可以飲凍野, 仲話, 我都知道好難戒, 偶然一次都可以,
不過長期黎講就一定要飲少D....


琥珀宮

積分: 182849

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章


20#
發表於 12-4-7 00:14 |只看該作者
LubiLubi 發表於 12-4-7 00:09
我生完個仔之後都戒左凍嘢,未生之前唔知驚 ,黎m都照飲凍嘢~我之前每日轉一個鐘呼拉圈,轉左一個月條腰真 ...

我都係無凍飲不歡既人.....駝住個B同生完都冇戒,
嗰時細個嘛, 我20歲生,
依家三十幾, 身體就開始差喇....

呼拉圈我都試過, 都OK work, 不過真係要日日玩囉..,,

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo