自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   1


大宅

積分: 4070


1#
發表於 12-4-7 00:37 |只看該作者
六歲前的孩子做甚麼?最小字型適中字型較大字型最大字型2012年04月06日
《明報》專欄作者王師奶在「如果 6歲前玩玩吓」引述屈穎妍文章,講到德國有法例規定, 6歲以下兒童,不得進行任何形式的學前教育。
若將此法例引進香港,不知會引起怎樣的社會反響?德國立此法例,自有嚴謹的科學依據。德國科學家經研究證實,一個成長中的大腦若過早輸入太多知識,大腦功能就會慢慢習慣儲存,而不是思考。長大成年後,這個大腦基本上只有儲存功能,沒有思考功能。
德國盛產哲學家、文學家、音樂家,也誕生了包括愛因斯坦在內的眾多卓越的科學家,德國更以其精優的工業科學聞名全球。此外,德國還被譽為工程師的搖籃。德國人不僅嚴謹、科學、注重邏輯,也充滿了創造力和想像力。我們沒有理由不相信,德國人的教育方針是值得借鏡的。
反觀香港的孩子們, 6歲前在做甚麼呢?被父母送去參加一個一個「興趣班」,而他們其實不知道自己的興趣是甚麼,他們甚至沒有機會好好認識自己,認識這個世界,只是被一堆一堆的「知識」填充大腦。來不及消化,不懂得思考。沒有童真,沒有孩子應該有的快樂。
我一向認為孩子應該有孩子的世界,孩子應該用自己的雙手、自己的雙眼去感知這個世界,用自己的小腦袋去想像目力所及之外的一切。我們的教育制度,有沒有值得改進的地方呢?


(高慧然)


禁止發言

積分: 27682


2#
發表於 12-4-7 00:41 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 27682


3#
發表於 12-4-7 00:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


琥珀宮

積分: 157928

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


4#
發表於 12-4-7 00:44 |只看該作者
本帖最後由 牛精仔 於 12-4-7 00:48 編輯
alicesang 發表於 12-4-7 00:37
六歲前的孩子做甚麼?最小字型適中字型較大字型最大字型2012年04月06日
《明報》專欄作者王師奶在「如果 6 ...

6歲以唔比返學? 講真,我真係冇聽過, 我只知, 德國6歲以下好多野都免費, 包括坐火車。
德國近年某D父母對一種"放縱式"幼兒教育趨之若騖, 即係放個細路去學校"自由發展" , 賴C都唔駛理佢果隻, 基本上, 冇規冇舉成為新興

點評

HY2007  樓主話6歲以下  發表於 12-4-7 00:46


港英餘孽生活態度~係咁牛精架喇~點吖


禁止訪問

積分: 143053

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋


5#
發表於 12-4-7 00:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7057


6#
發表於 12-4-7 00:46 |只看該作者

回覆:原來德國禁止6歲以下小孩上學!

我非常同意!小朋友應該活得自由自在反正求学不是求分數,



點評

多多綠茶    發表於 12-4-7 20:36
cat囝    發表於 12-4-7 09:03


子爵府

積分: 14613


7#
發表於 12-4-7 00:47 |只看該作者
教育制度無要你學前要識十八般舞藝, 係d家長個個怕執輸. (我自己都係呢d家長)

唔同社會有唔同既競爭, 德國係已發展國家, 福利完善. 只要畢業揾到一份工就可以過世. (係德國, 如果你要炒一個員工必須要賠償佢到退休之年既人工), 如果香港都係咁,我估好多家長都唔會咁緊張學習啦.


琥珀宮

積分: 157928

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


8#
發表於 12-4-7 00:47 |只看該作者
HY2007 發表於 12-4-7 00:44
咪住!
呢篇文章好似有d問題!
佢生於德國的

點評

HY2007  美國出世係咪愛迪生呢?可能我記錯!  發表於 12-4-7 00:51

港英餘孽生活態度~係咁牛精架喇~點吖


禁止訪問

積分: 67964


9#
發表於 12-4-7 00:48 |只看該作者

回覆:原來德國禁止6歲以下小孩上學!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 14102


10#
發表於 12-4-7 00:48 |只看該作者

引用:咁真係出奇喎!幾十年前大陸好落後,7歲讀

原帖由 HY2007 於 12-04-07 發表
咁真係出奇喎!
幾十年前大陸好落後,7歲讀小一,冇幼稚園,而家都進步啦!
而家中國興六個月就推個bb去上堂返play group



點評

多多綠茶    發表於 12-4-7 20:36
HY2007  agree  發表於 12-4-7 00:50


水晶宮

積分: 67646

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 大廚勳章


11#
發表於 12-4-7 00:53 |只看該作者
june25 發表於 12-4-7 00:48
而家中國興六個月就推個bb去上堂返play group

咩呀。54日要識講apple!

點評

pigpigyy    發表於 12-4-7 23:26
awah112    發表於 12-4-7 21:35
多多綠茶    發表於 12-4-7 20:37
cat囝    發表於 12-4-7 09:03
Sumyeema1    發表於 12-4-7 07:09
家龍mA    發表於 12-4-7 01:18
不知所謂的乙陸!!!


禁止訪問

積分: 143053

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋


12#
發表於 12-4-7 00:54 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 14102


13#
發表於 12-4-7 00:59 |只看該作者

引用:Quote:june25+發表於+12-4-7+00:48+而家中

原帖由 chowqv 於 12-04-07 發表
咩呀。54日要識講apple!
係喎 呢個仲瘋狂




珍珠宮

積分: 40343

好媽媽勳章 醒目開學勳章 陪月勳章


14#
發表於 12-4-7 01:01 |只看該作者
牛精仔 發表於 12-4-7 00:44
6歲以唔比返學? 講真,我真係冇聽過, 我只知, 德國6歲以下好多野都免費, 包括坐火車。
德國近年某D父母對一種"放縱式"幼兒教育趨之若騖, 即係放個細路去學校"自由發展" , 賴C都唔駛理佢果隻, 基本上, 冇規冇舉成為新興
阿仔個同學父母都係咁, 唔係德國人, 唔肯定係唔係香港人(咩國藉就唔清楚).
有一次問嗰位媽媽, 你個仔轉咗班之後, 覺得D老師好唔好?
佢竟然話, 呢D嘢我唔理喎, 唔知好唔好!


瑪瑙宮

積分: 128559

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章


15#
發表於 12-4-7 01:03 |只看該作者
本帖最後由 bosch 於 12-4-7 01:07 編輯

我叫老公search過, 人地係法定6歲係入學年齡要去讀小學, 其實父母可以自由選擇響小朋友3歲返幼稚園.

咪同香港差唔多! 唔知個筆者寫文前有冇真係收集過資料...mouth:mouth:" />

不過尾二果段就真既, 好多港人都要小朋友一早去讀書, 我諗只怪個制度搞到d 小朋友唔讀幼稚園好似唔得,同埋好多人覺得返學至叫有用同唔無聊.... 也許港人家長好多都係父母要返工, 咁冇人教小朋友既話, 小朋友早d 返學都好既.


禁止訪問

積分: 67964


16#
發表於 12-4-7 01:05 |只看該作者

引用:我叫老公search過,+人地係法定6歲係入學年

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 41839


17#
發表於 12-4-7 01:09 |只看該作者

回覆:原來德國禁止6歲以下小孩上學!

我個人比較支持讀幼稚園過群體生活。




男爵府

積分: 7967

畀面勳章 BK Milk勳章


18#
發表於 12-4-7 01:12 |只看該作者

回覆:原來德國禁止6歲以下小孩上學!

呢篇文章我老公係微博睇完都問我不如9月唔好比阿仔返學囉?其實真係好想試,但欠缺點


男爵府

積分: 7967

畀面勳章 BK Milk勳章


19#
發表於 12-4-7 01:13 |只看該作者

回覆:原來德國禁止6歲以下小孩上學!


男爵府

積分: 7967

畀面勳章 BK Milk勳章


20#
發表於 12-4-7 01:14 |只看該作者

回覆:原來德國禁止6歲以下小孩上學!

食左我呢兩個字嘅

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo