自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 157


1#
發表於 12-4-14 22:10 |只看該作者
今日係奧海城m記食早餐個時,
有個九,十歲左右的巴基斯坦男仔搭檯,冇買野食的。
佢先係懶型擺pose,不時托頭望窗口,
之後又問我睇咩書,
煩左十分鐘左右,就話自己好餓,
想我俾$15佢買野食

我就—口拒絕左,因為呢d係家長的責任,無理由我呢個陌生人負責!而且我寧願捐多d錢比紅十字會都唔會俾一個身在福中不知福的細路仔

如果你遇到呢個情況,你又會點做呢?




水晶宮

積分: 50467


2#
發表於 12-4-14 22:14 |只看該作者

回覆:大家食m記有冇俾人問過要錢?

點解話佢身在福中不知福嘅?當時得佢自己一個?




複式洋房

積分: 157


3#
發表於 12-4-14 22:19 |只看該作者

回覆 回覆:唔好煩我的帖子

係呀,唔見佢任何陪同的人,而且住係香港已經算幸福,比起第三世界的人。
真係餓就返屋企啦




水晶宮

積分: 54354

2018復活節勳章 wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


4#
發表於 12-4-14 22:22 |只看該作者
我都唔會比,,你比得一次,,佢下次見到你又會叫你比

感激遇上你~


男爵府

積分: 5503

畀面勳章


5#
發表於 12-4-14 22:23 |只看該作者

回覆:cting813 的帖子

我會同佢出去買個漢包比佢食!小朋友可能真係肚餓!




用戶要求終止服務

積分: 37375


6#
發表於 12-4-14 22:23 |只看該作者
如果係我,我都唔會比


你係無責任比溫飽佢


大宅

積分: 2966


7#
發表於 12-4-14 22:26 |只看該作者

回覆:cting813 的帖子

唔比錢但買個飽比佢!




複式洋房

積分: 157


8#
發表於 12-4-14 22:27 |只看該作者

回覆 回覆:GLAU530的帖子

但佢的行為好明顯係慣犯呢?



點評

wong191    發表於 12-4-15 00:18


侯爵府

積分: 24030

wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


9#
發表於 12-4-14 22:29 |只看該作者
我都唔會俾,佢家人可能都唔知佢會向人要$,佢應該係為食貪心但唔可以縱容佢呢啲行為囉


水晶宮

積分: 50467


10#
發表於 12-4-14 22:30 |只看該作者

引用:係呀,唔見佢任何陪同的人,而且住係香港已

原帖由 cting813 於 12-04-14 發表
係呀,唔見佢任何陪同的人,而且住係香港已經算幸福,比起第三世界的人。
真係餓就返屋企啦



...
會唔會佢父母唔理佢?喺香港都唔等如有飽飯食喎我會買比佢食唔比錢佢




複式洋房

積分: 157


11#
發表於 12-4-14 22:41 |只看該作者

回覆 回覆:唔好煩我的帖子

其實點解係m記,鍾會係細路仔自己一個人,識扮型煩下人,呢d都好可疑下。

其實可以係細路仔鍾意食但冇錢,家長迫佢問人拎錢,etc 。
如果真係幫佢,都只係一時,幫唔到一世。
如果認為要幫個巴基斯坦小朋友,點解大家又甘反對雙非?
我認為呢個世界冇free lunch ,而且我都唔認為正常餓的小朋友會早晨就係m記"借"錢





複式洋房

積分: 157


12#
發表於 12-4-14 22:42 |只看該作者

引用:其實點解係m記,鍾會係細路仔自己一個人,

原帖由 cting813 於 12-04-14 發表
其實點解係m記,鍾會係細路仔自己一個人,識扮型煩下人,呢d都好可疑下。

其實可以係細路仔鍾意食但冇錢, ...
其實講得有d1999




洋房

積分: 41


13#
發表於 12-4-15 00:03 |只看該作者

回覆:大家食m記有冇俾人問過要錢?

Don't give any money to him. I always see him beg for $ there. Not first time. The cashiers seem know him too.




水晶宮

積分: 53981

畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋


14#
發表於 12-4-15 00:08 |只看該作者

回覆:大家食m記有冇俾人問過要錢?

吾會比囉。。




子爵府

積分: 10054


15#
發表於 12-4-15 00:10 |只看該作者
佢唔用45度角同我講野我係唔會比既
見我打錯字唔洗客氣可隨意提醒我,請勿縱容我


子爵府

積分: 14160


16#
發表於 12-4-15 00:16 |只看該作者

回覆:大家食m記有冇俾人問過要錢?

唔會,佢地成日都係咁。我都試過




水晶宮

積分: 64716

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第四回 最關心BB問題熱投勳章 Xmas吸收勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 食得好勳章 笑得好勳章


17#
發表於 12-4-15 00:18 |只看該作者
唔會比錢又唔會買包比佢,而係問佢父母係邊,如果佢支支吾吾同佢報警啦,父母疏忽照顧小朋友係犯法架,如果屋企有問題報左警搵個社工跟下都好,算係幫左佢。唔好比左個錯誤信息佢,只要開口問人拿就會有錢/包。


水晶宮

積分: 53364

畀面勳章


18#
發表於 12-4-15 00:18 |只看該作者
我都唔會比


珍珠宮

積分: 49896

環保接龍勳章


19#
發表於 12-4-15 00:21 |只看該作者
如果佢個樣好似餓佐好耐既,我都會買個包比佢既。



大家好,我是子悠~~

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo