懷孕前後

跳至

首頁
12

尾頁
   2


大宅

積分: 4649

叻叻勳章 畀面勳章 陪月勳章


1#
發表於 12-4-20 16:45 |只看該作者
本帖最後由 vanus_momo 於 12-4-20 21:35 編輯

我15號中午入院,晚上10時穿水,之後一直陣痛都係開得2度,又唔比笑氣我聞,又無比無痛或止痛針我。之後一直勁痛又唔係好肯幫我Check宮頸,話穿水怕容易感染,淨係睇機話未得!到16號晚上9時姑娘話明早9點會叫醫生安排催生的。到10時多真係痛不欲生求姑娘先肯比笑氣我聞。到十一時多真係痛到坐立不安神智不清衰求姑娘Check宮頸先發現開到7度,姑娘話可以入產房試生,17號凌晨1時多入到產房生,但那時已穿水超過24小時,一路生到早上7時多囡囡出生了,但因為穿水已超過24小時,所以囡囡要送去加護病房,怕她感染指數高。19號我出院了,但囡囡要留院5日,因為感染指數不合格,要打5日抗生素及抽血,真係好心痛!我唔明白,明知穿水超過24小時會有危險都唔早一點幫我安排催生呢?現在連我都要食抗生素,本來囡囡都不需要受呢個苦,為何廣華醫院會這樣,我覺得好唔開心好失望!!




珍珠宮

積分: 35654


2#
發表於 12-4-20 16:52 |只看該作者
嘩~乜廣華咁做野法既~通常唔係穿左水太耐開唔到宮頸一係開刀一係催生咖咩??有冇攪錯呀,如果有咩事咁點呀,咁不負責任既


大宅

積分: 3584

陪月勳章


3#
發表於 12-4-20 17:02 |只看該作者
係唔係政府醫院都係咁架?? 真係好差!!


大宅

積分: 4649

叻叻勳章 畀面勳章 陪月勳章


4#
發表於 12-4-20 17:03 |只看該作者
本帖最後由 vanus_momo 於 12-4-20 19:23 編輯
BREADWING 發表於 12-4-20 16:52
嘩~乜廣華咁做野法既~通常唔係穿左水太耐開唔到宮頸一係開刀一係催生咖咩??有冇攪錯呀,如果有咩事咁點呀,咁 ...

係,我嗰時痛到都唔識諗唔識問,我對醫院好失望,定係我唔好彩呢!


大宅

積分: 1337


5#
發表於 12-4-20 17:06 |只看該作者

廣華不愉快的經歷!

好離譜,係人都知穿羊水要24小時內生產。醫院唔係唔夠人手成咁,將大人同BB生命不顧!




大宅

積分: 4649

叻叻勳章 畀面勳章 陪月勳章


6#
發表於 12-4-20 17:10 |只看該作者
BG930 發表於 12-4-20 17:02
係唔係政府醫院都係咁架?? 真係好差!!
唉~我第一胎真係乜都唔識!


大宅

積分: 1952


7#
發表於 12-4-20 17:11 |只看該作者
原來要24 hrs內生!去醫管局投訴佢地!

點評

vanus_momo  佢地都唔理架啦!  發表於 12-4-20 21:26


大宅

積分: 2215


8#
發表於 12-4-20 17:16 |只看該作者
贊成...要向醫管局投訴...


大宅

積分: 2071


9#
發表於 12-4-20 17:16 |只看該作者
咁真係好慘呀!!
我朋友今年3月係QE穿左水但宮頸唔開,大概10個鐘之後醫生就決定幫佢開刀喇~


子爵府

積分: 11412


10#
發表於 12-4-20 17:17 |只看該作者

回覆:廣華不愉快的經歷!

我又簡單分享下!
我一月都係廣華生,我係入院催生嘅。
塞左藥都無反應,(當日已經41週)
到第二朝8點,人手穿水,痛左十幾個鐘,當時係姑娘主動問我要唔要聞氣,梗係要啦!咁痛!到晚上9點只開了三度,想死。。。醫生即刻安排開刀,安排半身麻醉等等,十點囡囡就出世喇!由決定開刀一切都好快!so far都愉快嘅!樓主,唔好激氣,好好坐月、好好休息啦!其他準備喺廣華生嘅媽媽唔好太擔心,好人衰人度度有,真係睇你好唔好彩!加油!




男爵府

積分: 9751

玩具勳章


11#
發表於 12-4-20 17:18 |只看該作者

回覆:廣華不愉快的經歷!

我有朋友又係廣華生,穿水入院,但開度數未夠一路等,最後落產房時夠24小時,push左3小時生左, BB又係要觀察。




別墅

積分: 983


12#
發表於 12-4-20 17:22 |只看該作者

引用:係唔係政府醫院都係咁架??+真係好差!!

原帖由 BG930 於 12-04-20 發表
係唔係政府醫院都係咁架?? 真係好差!!
我上胎凌晨兩點穿水,一直都唔痛,東區醫院第二朝10點已安排我落產房催生,因為就算催生都可能要等一段長時間先生得...

今次廣華咁真係好有問題。




禁止訪問

積分: 997


13#
發表於 12-4-20 17:23 |只看該作者

引用:我又簡單分享下! 我一月都係廣華生,我係

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 35654


14#
發表於 12-4-20 19:17 |只看該作者
我都係催生,人工穿水,但一路都有人睇住check住咖~不過我係屯門醫院生~我c6個表嫂上兩個月又係穿左水,催生一度都唔開,十個鐘到就幫佢開刀喇~廣華咁樣真係好有問題囉~


男爵府

積分: 5503


15#
發表於 12-4-20 19:19 |只看該作者

廣華不愉快的經歷!

下…痴線架,由得媽咪痛,同埋有常識都知bb要係穿水後24小時出黎啦,好彩個女冇事啫




大宅

積分: 4649

叻叻勳章 畀面勳章 陪月勳章


16#
發表於 12-4-20 21:26 |只看該作者
miffybb2002hk 發表於 12-4-20 17:06
好離譜,係人都知穿羊水要24小時內生產。醫院唔係唔夠人手成咁,將大人同BB生命不顧!



...
事後我先識驚


大宅

積分: 4649

叻叻勳章 畀面勳章 陪月勳章


17#
發表於 12-4-20 21:27 |只看該作者
Oonetwothree 發表於 12-4-20 17:16
咁真係好慘呀!!
我朋友今年3月係QE穿左水但宮頸唔開,大概10個鐘之後醫生就決定幫佢開刀喇~
...
咁睇好似QE好D!


大宅

積分: 4649

叻叻勳章 畀面勳章 陪月勳章


18#
發表於 12-4-20 21:27 |只看該作者
SW_Ball 發表於 12-4-20 17:17
我又簡單分享下!
我一月都係廣華生,我係入院催生嘅。
塞左藥都無反應,(當日已經41週)
唉~咁我真係好唔好彩,慘~


大宅

積分: 4649

叻叻勳章 畀面勳章 陪月勳章


19#
發表於 12-4-20 21:29 |只看該作者
iiiivy 發表於 12-4-20 17:22
我上胎凌晨兩點穿水,一直都唔痛,東區醫院第二朝10點已安排我落產房催生,因為就算催生都可能要等一段長時 ...
就係囉,我見有D媽媽催生左好耐啊!陰公~


大宅

積分: 4649

叻叻勳章 畀面勳章 陪月勳章


20#
發表於 12-4-20 21:30 |只看該作者
BREADWING 發表於 12-4-20 19:17
我都係催生,人工穿水,但一路都有人睇住check住咖~不過我係屯門醫院生~我c6個表嫂上兩個月又係穿左水,催生一 ...
總之唔係想像中咁好囉!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo