懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 8706


1#
發表於 12-5-7 00:33 |只看該作者
媽媽奶粉我認為比較長胎,我本身太肥,想比d試用裝媽媽奶粉給有需要準媽媽用,共二十多包,




大宅

積分: 2272


2#
發表於 12-5-7 10:13 |只看該作者
咩牌子??


男爵府

積分: 7765


3#
發表於 12-5-7 12:15 |只看該作者

回覆:媽媽奶粉

你有無打算餵人奶呀?我昨日上育嬰班,導師教了一個小秘訣:產後飲媽媽奶,每天2~3杯,可幫助上奶呀




別墅

積分: 708


4#
發表於 12-5-7 12:22 |只看該作者

回覆:callymum 的帖子

你好吖,我有興趣要吖!請pm我好嗎?





子爵府

積分: 12143

BK Milk勳章


5#
發表於 12-5-7 12:53 |只看該作者

引用:你有無打算餵人奶呀?我昨日上育嬰班,導師

原帖由 Deniseleung 於 12-05-07 發表
你有無打算餵人奶呀?我昨日上育嬰班,導師教了一個小秘訣:產後飲媽媽奶,每天2~3杯,可幫助上奶呀



...
請問你在那裏上育嬰班?同埋幾多week可以開始上?




男爵府

積分: 7765


6#
發表於 12-5-7 14:24 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Deniseleung+於+12-05-07+發

原帖由 babywish 於 12-05-07 發表
請問你在那裏上育嬰班?同埋幾多week可以開始上?
我在baby planner上,灣仔,佢d班好快full,所以我近期才上到,已經30週了




複式洋房

積分: 130


7#
發表於 12-5-7 14:32 |只看該作者

回覆:Deniseleung 的帖子

我都想知呀




男爵府

積分: 8706


8#
發表於 12-5-7 15:17 |只看該作者

媽媽奶粉

因為本身肥底,上胎太重,今胎醫生唔比飲要keep 唔准肥.我見呢度有媽媽想長胎所以唔想浪費掉送比有需要既準媽媽,全部simple 既-exp 都係2O13年中'pm 我吧!




大宅

積分: 2046

BB防敏心得分享勳章 食得好勳章 美好大世界2017勳章 Xmas吸收勳章 睛靈勳章


9#
發表於 12-5-7 15:48 |只看該作者
pm u already, pls check, thanks

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo