烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4868


1#
發表於 12-5-11 18:16 |只看該作者
冰封咗兩年幾o既 KA 要解封, 我要善用部機, 但技巧仍然未掌握得好, 請指教.

今次用湯種法, 打咗 470g 粉, 2 速拌勻後, 14mins @ 4速, 7mins @ 5 速, 4 mins @8速, 打到部機都走晒位同慶慶地都只係去到頂盡擴展階段, 仲未去到薄膜階段. 有冇人可以分享吓技巧?

發酵: 基本發酵: 25mins, 最後發酵: 40mins, 唔記得度室溫, 但都係下午整, 係咪正常?

焗: 食譜建議: 上火 150度, 下火 180度, 但我部小型焗爐無得較上下火, 所以全程用晒 170度

食後感: 實咗少少 (應該係我整形時翻得太實)




我好想做得更好, 請大家比啲意見我, 謝謝!


水晶宮

積分: 53075

熱血金章 至尊種植勳章 畀面勳章 2011精緻種植勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 12-5-11 18:47 |只看該作者

引用:冰封咗兩年幾o既+KA+要解封,+我要善用部機,

原帖由 goolima 於 12-05-11 發表
冰封咗兩年幾o既 KA 要解封, 我要善用部機, 但技巧仍然未掌握得好, 請指教.

今次用湯種法, 打咗 470g 粉, ...
我不是用KA機,使用技巧答不到你。個包質地實,跟造型無關。卷得實,焗起來個型就會靚d,不會令包包實。麵包鬆軟度係在於搓得好唔好,以及發酵得好唔好。




侯爵府

積分: 20525


3#
發表於 12-5-11 21:03 |只看該作者
回覆 goolima 的帖子

你個食譜水份幾多?我用bosch, 打20-30分鐘, 第一次發酵約30-45分, 近排天氣熱好快就得, 不過我都會用手指沾面粉試吓得未


大宅

積分: 4868


4#
發表於 12-5-11 23:14 |只看該作者
回覆 晴B媽 的帖子

明白晒, 多謝你的意見!! 我要再下多啲心機同功夫


大宅

積分: 4868


5#
發表於 12-5-11 23:15 |只看該作者
回覆 登!登!登! 的帖子

我用 195g 牛奶 + 156g 湯種呀


侯爵府

積分: 20525


6#
發表於 12-5-12 09:15 |只看該作者
回覆 goolima 的帖子

唔好意思我未用過湯種, 但淨睇水份好似小左d


伯爵府

積分: 17005


7#
發表於 12-5-12 11:58 |只看該作者

回覆:請教技巧意見, 芝麻吐司 (湯種, KA 打麵糰)

落奶之餘也加D水,奶內既水份比純水差少少,另外第一次發酵時間要加長至45min



自煮有快樂


大宅

積分: 4868


8#
發表於 12-5-12 16:35 |只看該作者

引用:回覆+goolima+的帖子 唔好意思我未用過湯

原帖由 登!登!登! 於 12-05-12 發表
回覆 goolima 的帖子

唔好意思我未用過湯種, 但淨睇水份好似小左d
我仲以為湯種夠水,唔洗再額外加水添




大宅

積分: 4868


9#
發表於 12-5-12 16:36 |只看該作者

引用:落奶之餘也加D水,奶內既水份比純水差少少

原帖由 lovingsleep 於 12-05-12 發表
落奶之餘也加D水,奶內既水份比純水差少少,另外第一次發酵時間要加長至45min



...
第一次發酵,25分鐘已漲咗一倍喎,仲要加時?




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo