立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 4868
水晶宮
積分: 53075
原帖由 goolima 於 12-05-11 發表 冰封咗兩年幾o既 KA 要解封, 我要善用部機, 但技巧仍然未掌握得好, 請指教. 今次用湯種法, 打咗 470g 粉, ...
侯爵府
積分: 20525
伯爵府
積分: 17005
原帖由 登!登!登! 於 12-05-12 發表 回覆 goolima 的帖子 唔好意思我未用過湯種, 但淨睇水份好似小左d
原帖由 lovingsleep 於 12-05-12 發表 落奶之餘也加D水,奶內既水份比純水差少少,另外第一次發酵時間要加長至45min ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy