自由講場

跳至

首頁
12345...8

尾頁
   9


子爵府

積分: 11836


1#
發表於 12-5-14 10:36 |只看該作者
本帖最後由 chloey888 於 12-5-14 14:39 編輯

話說屋企多個間房, 所以咪租出去, 之前一直都有租俾單身女仔,一直都相處得好好, 好融洽!!

但因為個女仔唔係香港做嘢, 所以一個月前就租咗俾另一個女仔, 點知就麻煩了!!

佢做文職, 係我哋附近返工, 上嚟睇屋時見佢斯斯文文咁,而且佢年紀唔細(38歲),諗住佢都算成熟!!

點知佢搬咗入嚟之後就開始諸多挑剔, 話呢度唔乾淨,果度又有頭髮咁,又要我哋拋咗d 地毯!!(咁佢睇屋果陣已經係咁啦,都有地毯; 不過算啦, 咪當就下佢)

佢成日話地下好多頭髮(自問有清潔,但間中掉幾條頭髮難免), 又話個廳d頭髮會飄入佢間房; 我話你已經關咗門喎, 佢話會有風嘛, 會係下面門"罅" 飄入嚟........(我就唔知講乜好...)

屋企有2個厠所, 咁我一早叫佢用另外一個,咁咪唔洗爭, 點知佢成日唔聽, 走過嚟我呢邊用, 仲話: 點解你用得,我唔用得呀? 咁對我唔公平囉......(態度差咁講)

佢間房有位"浪" 衫, 但佢依家淨係"浪" 出面, 同我哋爭位, 乾哂都唔肯收, 一係就收d 唔收d , 霸住d位搞到你冇位浪; 當你掛緊衫, 佢就將d濕 嘅衫浪埋你d乾衫度......

呢幾日仲將件泳衣" 浪" 係sofa 頂, 滴濕咗sofa , 而且叫人點坐呢?? 我就好聲好氣同佢講話:不





大宅

積分: 3867


2#
發表於 12-5-14 10:46 |只看該作者

回覆:麻煩嘅租客, 點算好?

食左字




子爵府

積分: 11836


3#
發表於 12-5-14 10:47 |只看該作者
我就好聲好氣同佢講話:不如"浪"入去厠所or 房, 因為會滴濕sofa, 其實內衣褲同泳衣都係掛入去好d........點知佢黑面加發脾氣, 勁"澎" 門........

佢仲話我針對佢, 對佢唔公平.........( 咁我都冇將呢d 嘢掛係sofa 頂吖)

另外仲試過上網突然斷線( 因為wifi 有時唔太穩定), 佢就好似顛咗咁開哂全屋d 燈, 係度發脾氣, 又拍門想我幫佢整電腦........(當時係夜晚12 點幾, 而且租房唔包整電腦, 所以咪無理佢........)


珍珠宮

積分: 40393

2025勳章蛇年勳章


4#
發表於 12-5-14 10:49 |只看該作者
就黎到期既話咪加租趕佢走囉.....仲有幾耐到期呀 ?

點評

kawai120  difficult  發表於 12-5-14 14:34
chloey888  啱啱先入嚟住一個月咋....  發表於 12-5-14 11:01


禁止訪問

積分: 81803


5#
發表於 12-5-14 10:49 |只看該作者

引用:我就好聲好氣同佢講話:不如"浪"入去厠所or+

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 67524


6#
發表於 12-5-14 10:52 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 20956

好媽媽勳章


7#
發表於 12-5-14 10:56 |只看該作者
比1個月通知佢, 叫佢走la

點評

kawai120  maybe she just wants it.....  發表於 12-5-14 14:34
ManPL  可能呢個先係個港女目的~~  發表於 12-5-14 13:50


伯爵府

積分: 15234

畀面勳章


8#
發表於 12-5-14 10:58 |只看該作者

回覆:麻煩嘅租客, 點算好?

佢只係租你一間房,唔係租晒你成間屋,而且你至係屋主,間屋既規矩緊係由你訂架啦,佢唔鐘意咪死返入房囉,再唔係叫佢咪租啦!笨:;pppp:



點評

chloey888  我覺得我係有權訂規矩, 但佢覺得佢都有權話事mouth:  發表於 12-5-14 11:12


男爵府

積分: 6197


9#
發表於 12-5-14 10:58 |只看該作者
你比個食住左啦,佢而家侵食緊你間屋,廁所都要爭你果個,
唔好再就佢,堅持返所有野,
你係租間房比佢咋,唔係全間屋!
佢所有既衫晾返佢間房,廁所就用返指定果個,
地下有頭髮,佢鍾意就掃,唔鍾意都冇辦法,
佢都唔係光頭架?佢都有份甩架!:;pppp:

點評

chloey888  因為佢成日發脾氣, 搞到我想再叫佢將件 泳衣掛入房都唔敢開聲....mouth:  發表於 12-5-14 11:04


子爵府

積分: 11836


10#
發表於 12-5-14 10:59 |只看該作者
其他惡行仲有: 長期開冷氣, 試過出街都無熄........, 整到浴缸塞咗, 又話屈佢, 又係度發脾氣.......

因為之前租客都正常, 而且相處得幾好, 無諗過呢個會咁; 而且自問對人唔差, 煲湯煲糖水都會叫埋一齊飲, 之前果租客仲覺得我對佢唔錯.......

之前講咗話租期一年( 無簽約), 但佢依家先住咗一個月已經咁, 真係頂佢唔順; 唔知點叫佢走, 又驚佢會發顛, 但好明顯佢依家事事同我作對咁, 根本相處唔到.........


男爵府

積分: 6197


11#
發表於 12-5-14 11:02 |只看該作者
仲有,個wifi佢有冇比錢?
如果冇就唔好發癲,
出去用人wifi都唔係一定用得到啦!!!
個女人應該

點評

chloey888  我收咗 佢幾百蚊雜費包水,電, 煤同wifi 上網  發表於 12-5-14 11:06


珍珠宮

積分: 40393

2025勳章蛇年勳章


12#
發表於 12-5-14 11:02 |只看該作者
咁你可以的話賠都要趕佢走....如果唔係以後個十一個月你點捱....

點評

newbiee  都無簽約, 任何一方要終止都唔使賠囉  發表於 12-5-14 12:53
chloey888  驚佢搞破壞...  發表於 12-5-14 11:07


水晶宮

積分: 67645

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 大廚勳章


13#
發表於 12-5-14 11:04 |只看該作者
佢只糸租客,咩叫做“對佢唔公平”?

要唔要分一半業權過佢?

咁收到地租之類既野,佢俾一半?

糸唔糸有精神病既?

點評

kawai120  she is insane  發表於 12-5-14 14:36
chloey888  我都諗極唔明.....mouth:  發表於 12-5-14 11:08
不知所謂的乙陸!!!


禁止訪問

積分: 67524


14#
發表於 12-5-14 11:04 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


寶石宮

積分: 288888

大廚勳章 玩具勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 畀面勳章


15#
發表於 12-5-14 11:06 |只看該作者
極品


禁止訪問

積分: 16862


16#
發表於 12-5-14 11:07 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 27262

hashtag影視迷勳章


17#
發表於 12-5-14 11:07 |只看該作者
都無簽約, 即刻趕佢走啦.


公爵府

積分: 25507

陪月勳章 畀面勳章


18#
發表於 12-5-14 11:08 |只看該作者

回覆:麻煩嘅租客, 點算好?

無簽約趕唔趕到佢走?不過有口頭承諾



點評

chloey888  我都諗緊.......  發表於 12-5-14 11:13


子爵府

積分: 11754


19#
發表於 12-5-14 11:09 |只看該作者
盛女麻X煩, 完全想霸你間屋, 還有11個月點捱, 比我真是唔知點趕佢走, 到時又發顛, 小心小朋友...

點評

chloey888  我都係唔知點趕佢走, 到時又發顛, 搞破壞....  發表於 12-5-14 11:13


男爵府

積分: 5509


20#
發表於 12-5-14 11:10 |只看該作者

引用:我就好聲好氣同佢講話:不如"浪"入去厠所or

原帖由 chloey888 於 12-05-14 發表
我就好聲好氣同佢講話:不如"浪"入去厠所or 房, 因為會滴濕sofa, 其實內衣褲同泳衣都係掛入去好d........點 ...
你係業主喎,點會比佢食到架



點評

chloey888  我可以點做? 請指教.....  發表於 12-5-14 11:16

首頁
12345...8

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo