自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 6771


1#
發表於 12-5-20 02:56 |只看該作者
明明個B喺我個肚入面, 都唔知你男人老狗抑乜x野鬱!




珍珠宮

積分: 39038

陪月勳章


2#
發表於 12-5-20 02:59 |只看該作者

回覆:你產前抑鬱唔該去搵心理醫生!! 唔好成日走o黎發我脾氣!!!!!

我諗起婆媳版有個99都係因為心抱大肚有產前抑鬱




公爵府

積分: 26293

畀面勳章


3#
發表於 12-5-20 03:06 |只看該作者

回覆:你產前抑鬱唔該去搵心理醫生!! 唔好成日走o黎發我脾氣!!!!!

我老公初初都係噤mouth:最後搞到我真係有抑鬱要去睇專科 過多排佢接受左榮升爸爸呢個身份就無樹架la




珍珠宮

積分: 49430

hashtag影視迷勳章 大廚勳章 玩具勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


4#
發表於 12-5-20 03:09 |只看該作者
muybien 發表於 12-5-20 02:59
我諗起婆媳版有個99都係因為心抱大肚有產前抑鬱
我都係, 即時諗起果個post!!

樓主, 錫番你下~~~~~


男爵府

積分: 6771


5#
發表於 12-5-20 03:24 |只看該作者

引用:Quote:muybien+發表於+12-5-20+02:59+我諗

原帖由 sfmeow 於 12-05-20 發表
我都係, 即時諗起果個post!!

樓主, 錫番你下~~~~~
唉! 真係好忟憎... 點幾鐘發脾氣走左出去, 仲細咩?! 我都想走呀!




珍珠宮

積分: 49430

hashtag影視迷勳章 大廚勳章 玩具勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


6#
發表於 12-5-20 04:04 |只看該作者
chanc9_929 發表於 12-5-20 03:24
唉! 真係好忟憎... 點幾鐘發脾氣走左出去, 仲細咩?! 我都想走呀!
佢傻0者, 半夜三更走出去做咩0者, 你0係屋企嘆冷氣啦! 佢熱c 辣辣番到黎就知自己戇居架啦


別墅

積分: 747


7#
發表於 12-5-20 04:34 |只看該作者

引用:Quote:chanc9_929+發表於+12-5-20+03:24+唉

原帖由 sfmeow 於 12-05-20 發表
佢傻0者, 半夜三更走出去做咩0者, 你0係屋企嘆冷氣啦! 佢熱c 辣辣番到黎就知自己戇居架啦
...





男爵府

積分: 6716


8#
發表於 12-5-20 05:19 |只看該作者

引用:Quote:chanc9_929+發表於+12-5-20+03:24+唉

原帖由 sfmeow 於 12-05-20 發表
佢傻0者, 半夜三更走出去做咩0者, 你0係屋企嘆冷氣啦! 佢熱c 辣辣番到黎就知自己戇居架啦
...





珊瑚宮

積分: 110227

hashtag影視迷勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


9#
發表於 12-5-20 05:57 |只看該作者

回覆:你產前抑鬱唔該去搵心理醫生!! 唔好成日走o黎發我脾氣!!!!!

互相體諒吧 雖然陀b係你但係佢都有壓力既




男爵府

積分: 8178


10#
發表於 12-5-20 06:03 |只看該作者
可唔可以講下咩事呢?


男爵府

積分: 6071


11#
發表於 12-5-20 07:28 |只看該作者
有啲情緒啫,定真係抑鬱呀,差好遠噃


一齊聽下產前講座,搵下專業人士傾訴啦


男爵府

積分: 7980


12#
發表於 12-5-20 07:37 |只看該作者

你產前抑鬱唔該去搵心理醫生!! 唔好成日走o黎發我脾氣!!!!!

哈哈哈,係咪走左去睇波渣? (講笑,樓主唔好介意) 可能佢未接受到呢?我老公都係禁…到生左先好d




珍珠宮

積分: 30451

畀面勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


13#
發表於 12-5-20 08:03 |只看該作者

回覆:你產前抑鬱唔該去搵心理醫生!! 唔好成日走o黎發我脾氣!!!!!

下,男人都




禁止訪問

積分: 15254


14#
發表於 12-5-20 09:57 |只看該作者

回覆:你產前抑鬱唔該去搵心理醫生!! 唔好成日走o黎發我脾氣!!!!!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 69037

畀面勳章


15#
發表於 12-5-20 09:59 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sfmeow+於+12-05-20+發表我都

原帖由 chanc9_929 於 12-05-20 發表
唉! 真係好忟憎... 點幾鐘發脾氣走左出去, 仲細咩?! 我都想走呀!
我會鎖刀換埋叫佢以後唔駛返泥




珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


16#
發表於 12-5-20 10:10 |只看該作者
唔好激氣


男爵府

積分: 7715


17#
發表於 12-5-20 15:06 |只看該作者

你產前抑鬱唔該去搵心理醫生!! 唔好成日走o黎發我脾氣!!!!!

我生第一個嗰陣C6都抑鬱,生完第二個佢多左同我傾心事先好D咋





琥珀宮

積分: 182830

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章


18#
發表於 12-5-20 15:09 |只看該作者
其實好多男人都會咁, 佢地一時未接受到啫,
做媽媽既雖然辛苦, 不過做爸爸既壓力何嘗唔大呀?
互相體諒下, 多D傾下心事啦

點評

肥妹心  agree  發表於 12-5-20 18:46


男爵府

積分: 6771


19#
發表於 12-5-20 15:48 |只看該作者

引用:可唔可以講下咩事呢?+

原帖由 madeinhongkong 於 12-05-20 發表
可唔可以講下咩事呢?
講出嚟我怕俾人笑




男爵府

積分: 6771


20#
發表於 12-5-20 15:50 |只看該作者

引用:有啲情緒啫,定真係抑鬱呀,差好遠噃一齊聽

原帖由 ellislui 於 12-05-20 發表
有啲情緒啫,定真係抑鬱呀,差好遠噃
咁應該未去到抑鬱咁嚴重.... 成日小小事大發脾氣囉!




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo