自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


伯爵府

積分: 18754

畀面勳章


1#
發表於 12-5-21 13:41 |只看該作者
我以家份工屬 pt...人工 8k...時間係 9:30am - 4:30pm
長短周..要返果日就 9:30 - 1:00, 銀行假, 有雙糧

boss 想我轉 full time...時間變成 9:00 - 6:00, 一樣長短周, 銀行假..有雙糧
但只 1 k....我計落變相減左人工....boss 比時間我考慮..

我覺得起碼加 2 k先轉囉...點同佢講會大體 d 呢...?


男爵府

積分: 7335


2#
發表於 12-5-21 13:47 |只看該作者
你做咩工,時間咁好嘅.

點評

clara1975  做 d admin + 少少會計...有時要去下銀行 (一個月去 4 - 5次左右)  發表於 12-5-21 13:58

信是有緣


珍珠宮

積分: 49501

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3#
發表於 12-5-21 13:51 |只看該作者
你想轉,但想加2k
定直頭唔想轉??

點評

clara1975  我轉又得唔轉又得...我只覺得如果轉, 人工至少要去到 10k..  發表於 12-5-21 13:59


伯爵府

積分: 18754

畀面勳章


4#
發表於 12-5-21 13:58 |只看該作者
做 d admin + 少少會計...有時要去下銀行 (一個月去 4 - 5次左右)
我轉又得唔轉又得...我只覺得如果轉, 人工至少要去到 10k..


子爵府

積分: 10269

畀面勳章


5#
發表於 12-5-21 14:02 |只看該作者
加1K太少,直接同老闆講,如果要你轉你期望個人工係點咁樣囉


子爵府

積分: 12405


6#
發表於 12-5-21 14:08 |只看該作者
咁full time vs part time 只是1k 之差? 仲有無其他唔同? part time 有無annual leave , bonus, double pay, etc? 若只是1k 分別, 唔轉la

若你轉的話, 咪直接d 同佢講你要10k la, 10k reasonable 啦!


男爵府

積分: 7240

醒目開學勳章


7#
發表於 12-5-21 14:11 |只看該作者
假設你以家份工都係FREE 一個HOUR 食LUNCH

9:30-4:30= 7HRS (INCL LUNCH HR)
$8000/7 = 1142.85

9:00-6:00 = 9HRS (INCL LUNCH HR)
$9000/9 = 1000

如果只加$1000, 睇RATIO 即係變相減人工.

按你現薪金RATIO 計, 1142.85 * 9HRS= $10285




子爵府

積分: 10723


8#
發表於 12-5-21 14:11 |只看該作者
本帖最後由 567 於 12-5-21 14:12 編輯

咁計你每日返多二小時~計22日工作天~1000元/22日/2小時=每小時加多22.7~連最低工資28元都無~真係加二千差唔多~
^0^


侯爵府

積分: 20386

hashtag影視迷勳章


9#
發表於 12-5-21 14:16 |只看該作者
你可以同老闆講﹐加時都得﹐但要多2k先會考慮
直接講不需轉彎抹角
佢覺得你做得好﹐先會加你人工做長d時間

點都好過有d老闆﹐明明知你一個頂三個﹐日日ot但無得補水啦


伯爵府

積分: 18754

畀面勳章


10#
發表於 12-5-21 14:19 |只看該作者
我就係計過條數..變相係減左人工...(福利沒有變)
pt / ft 都係一樣有雙糧, 14日大假, 放紅日...
始果係咁...都係照舊 pt 好了..起碼多左私人時間..


寶石宮

積分: 415537

2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


11#
發表於 12-5-21 14:24 |只看該作者

回覆:老闆想我轉 full time....

2k 都少




水晶宮

積分: 51578

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


12#
發表於 12-5-21 14:31 |只看該作者
回覆 clara1975 的帖子

我係你我唔會轉, 呢d時間我都想搵, 但唔知去邊度搵, 亦唔係錢既問題, 係時間既問題, 早放多好多時間用, 陪仔既時間都多d, 我.....一定唔會轉!!!!!!!!!

點評

grace0222    發表於 12-5-22 11:22
hoiching930  agree  發表於 12-5-21 14:37
我搞下笑架咋, 唔好插我呀!!!!!!!!!!


男爵府

積分: 7531


13#
發表於 12-5-21 14:34 |只看該作者
我都唔會轉


伯爵府

積分: 18754

畀面勳章


14#
發表於 12-5-21 14:36 |只看該作者
newcook 發表於 12-5-21 14:31
回覆 clara1975 的帖子

我係你我唔會轉, 呢d時間我都想搵, 但唔知去邊度搵, 亦唔係錢既問題, 係時間既問題 ...
係呀..我當初 in 呢份工時都係因為時太好...
之前我返 10:00am 架...後尾 boss 加我 500要我返多半個鍾..
都 ok 啦...以家只加 1 k就每日加多 2 個鍾...
同埋返慣左咁少時間..突然要返足 9 個鍾...唔係好願...


水晶宮

積分: 51578

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


15#
發表於 12-5-21 14:40 |只看該作者
clara1975 發表於 12-5-21 14:36
係呀..我當初 in 呢份工時都係因為時太好...
之前我返 10:00am 架...後尾 boss 加我 500要我返多半個鍾..
...

我覺得你老闆都幾奸, 慢慢加你鐘, 搞到你變full time, 可能佢見你加左半粒鐘都ok, 所以而家再下一成, 我覺得係陰謀, 唔好上當!

記住你當初點解要返咁既時間, 同埋你做左full time, 你想返轉頭就難架la~
我搞下笑架咋, 唔好插我呀!!!!!!!!!!


伯爵府

積分: 17156


16#
發表於 12-5-21 14:41 |只看該作者
clara1975 發表於 12-5-21 14:36
係呀..我當初 in 呢份工時都係因為時太好...
之前我返 10:00am 架...後尾 boss 加我 500要我返多半個鍾..
...

今次出手真係低咗D....
你照實同你BOSS你想多D時間照顧屋企.

如果係間中多嘢做而想你加長上班時間, 不如建議佢有需要時用時薪計番比你, 再同佢傾OT時薪.


男爵府

積分: 5059

2021可愛聖誕B勳章 2018復活節勳章


17#
發表於 12-5-22 10:14 |只看該作者
你份工好好啊,
好羨慕!!!
俾我都唔會轉, 放四點半, d時間自由好多!!


男爵府

積分: 8373


18#
發表於 12-5-22 10:30 |只看該作者
part-time is better lor!


伯爵府

積分: 19273

玩具勳章


19#
發表於 12-5-22 11:06 |只看該作者
唔轉,因為多點時間陪小朋友

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo