夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 3900

畀面勳章


1#
發表於 12-5-23 23:57 |只看該作者
C6對我好好,但教仔意見分歧太大
每次因為小朋友而搞到面左左
壓力好大,我好辛苦,溝通過都係無結果
我可以點?




男爵府

積分: 5590


2#
發表於 12-5-24 09:12 |只看該作者
回覆 emma_luk 的帖子

你認為他的教仔意見有問題嗎? 有無例子分享吓?


大宅

積分: 3900

畀面勳章


3#
發表於 12-5-24 09:42 |只看該作者

引用:回覆+emma_luk+的帖子 你認為他的教仔意見

原帖由 blueberry123 於 12-05-24 發表
回覆 emma_luk 的帖子

你認為他的教仔意見有問題嗎? 有無例子分享吓?
其實佢在教養方面無意見
唯一想法同做法係鬧,我試過同佢講
叫佢代入小朋友角色去諗,如果佢父母對佢日鬧夜鬧會點?佢唔會打仔,成日話打唔落手,但嬲起上黎就兜巴星,個仔先4歲。
就以今朝返學前為例,佢負責帶返學,佢每次都唔到最後一刻都唔起身,我仔每日起身都發脾氣,不論夠唔夠訓,佢起床後要求食早餐,我老公唔比,仲鬧佢話遲到唔好食。雖然學校都有早餐,但9點會收晒,佢日日都大概8點50分先返到學校,食得急之餘又唔多,到鬧完佢又比早餐(牛奶粟米片)個仔食,但一路不停叫佢快d,求其爬兩啖!!我想話一個4歲小朋友會知求其爬兩啖係咩意思?第二,當時佢已經食緊,仲不停叫佢快d,佢可以點快?除非佢停喺度唔郁,叫佢快d食我覺得無問題,但嗰刻再快,萬一倒瀉又鬧。唔知係我固執定點,仲有好多問題,解決唔到




伯爵府

積分: 16757


4#
發表於 12-5-24 10:12 |只看該作者
forward 多D 坊間教仔文章比佢睇下
鬧唔係最有效的方法
咁又唔好批死佢唔識教. 建議佢多D鼓勵下個仔, 咁樣親子關係咪好D囉


男爵府

積分: 5590


5#
發表於 12-5-24 10:20 |只看該作者
對於新手父母, 育兒是一個長遠學習, 我諗你c6沒有這方面的知識, 例如照顧或溝通, 自然就以自己的諗法去處理, 因而產生磨擦.

多鼓勵c6看有關書籍, 若幼稚園有家長講座, 叫埋佢去聽, 會容易有共識.

另外, 我不認同打, 特別係臉, 好傷小朋友自尊心的.


大宅

積分: 3900

畀面勳章


6#
發表於 12-5-24 10:26 |只看該作者

引用:forward+多D+坊間教仔文章比佢睇下鬧唔係最

原帖由 shpfamily 於 12-05-24 發表
forward 多D 坊間教仔文章比佢睇下
鬧唔係最有效的方法
咁又唔好批死佢唔識教. 建議佢多D鼓勵下個仔, 咁樣 ...
書我已經買左好多本,佢都唔睇
唔係話批死佢唔識教,但有方法去比佢解決佢唔做,乜都懶懶行。佢周圍同人講唔知點解個仔只聽我話,唔聽佢話,其實我都想知點解。講真,無人一生出黎就識教,幾年黎我都下左唔少功夫嫁,但我覺得佢仲停留喺未做爸爸時嘅時候。我試過同社工傾,佢話可能男人唔會主動搵方法解決,我會上網問人,問朋友,搵社工,但男人唔會咁做。當佢講得通,但唔係單單只係我去做嫁?佢郁都唔郁,我都要停喺度拉佢郁,好辛苦呀




大宅

積分: 3900

畀面勳章


7#
發表於 12-5-24 10:33 |只看該作者

引用:對於新手父母,+育兒是一個長遠學習,+我諗你

原帖由 blueberry123 於 12-05-24 發表
對於新手父母, 育兒是一個長遠學習, 我諗你c6沒有這方面的知識, 例如照顧或溝通, 自然就以自己的諗法去處理 ...
叫佢聽講座佢訓覺..
試過帶我仔做評估(因佢有輕微過度活躍)
佢可以當住醫生面前扯鼻鼾
搞到醫生好尷尬問佢要唔要出大堂訓
我明白佢好攰,但我都好攰,我都好想訓
佢平時已經唔睇書,唔聽講座,唯一可以
向醫生尋求幫助嘅渠道都浪費,知唔知嗰刻我幾灰心




男爵府

積分: 8037


8#
發表於 12-5-24 10:41 |只看該作者
回覆 emma_luk 的帖子


叫個仔早點起床吃早餐

點解個仔朝朝都發脾氣?
[img align=left]C:\my documents\IMG_1427_1_1_1[/img] [img align=right]C:\my documents\DSCN1156 10-04-2004_1_4_1[/img]


伯爵府

積分: 16757


9#
發表於 12-5-24 10:44 |只看該作者
回覆 emma_luk 的帖子

咁易訓得著?!
咁即係佢份工已經抽乾佢D 精力喎
無精神的人又無咁好耐性, 又會躁底D

咁你體諒D, 包容D.
好似教仔咁提下佢點教仔好.
希望有一日佢會做到一個仔仔中意又聽佢話的好爸爸啦!


大宅

積分: 3900

畀面勳章


10#
發表於 12-5-24 10:53 |只看該作者

引用:回覆+emma_luk+的帖子 叫個仔早點起床吃早

原帖由 rayhong9 於 12-05-24 發表
回覆 emma_luk 的帖子
講開我都想發脾氣
我每晚要個仔十點要訓覺
我老公成日好無聊搵野引佢唔好訓
但係喺我叫仔訓前引佢。佢好似唔識睇時間咁,好似尋晚咁,無啦啦九點半走黎整糖水,仲要比個仔知,走去同佢講,一到十點,我叫佢訓覺,個仔發脾氣要食埋糖水先,嗰刻我知我唔駛講野,咪入房閂門唔理佢兩個,最後搞到12點先訓,唔夠訓就發脾氣,已經唔係第一次係咁。我點解唔想再因為呢個問題同佢傾,因為試過不只一次傾到我投降走左出街,到最後佢氹左我返黎,但之後佢又無左件事




大宅

積分: 3900

畀面勳章


11#
發表於 12-5-24 11:06 |只看該作者

引用:回覆+emma_luk+的帖子 咁易訓得著?!咁即係

原帖由 shpfamily 於 12-05-24 發表
回覆 emma_luk 的帖子

咁易訓得著?!
我明白佢份工辛苦(但佢依家無返工)
不過我地有積蓄,佢喺屋企已日訓夜訓
出街搭車都可以訓,佢話佢無野諗咪訓得著
我識佢咁多年就算無錢用都未見過佢失眠
唔知好事定壞事
我唔體諒佢就唔會佢要返工時屋企野我做晒
唔係怨其他野,我只想講,個仔佢都有份
唔係話生左出黎就叫已經負左責任,當然我有解釋過佢聽,佢乜都只會回覆我一句,我唔識教。
其實之前佢要返工,已經好少對住個仔
嗰時個仔脾氣無咁大,什至依家我係發覺個仔情緒開始有問題先煩,成日自言自語話爸爸唔要佢




大宅

積分: 3900

畀面勳章


12#
發表於 12-5-24 11:12 |只看該作者

引用:回覆+emma_luk+的帖子 咁易訓得著?!咁即係

原帖由 shpfamily 於 12-05-24 發表
回覆 emma_luk 的帖子

咁易訓得著?!
我提過佢,但佢大男人性格
唔鍾意我教佢任何野
頭先有講,我真係比佢鬧到我走左去

其實我真係好想知,我點樣同呢個男人溝通好?講老公,佢好過好多人好多
但講爸爸....我真係唔知點形容




伯爵府

積分: 16757


13#
發表於 12-5-24 11:15 |只看該作者
回覆 emma_luk 的帖子

個仔情緒開始有問題先煩,成日自言自語話爸爸唔要佢 <---
咁要LUR 爸爸可憐下阿仔, 對個仔溫柔D 喎
唔駛佢教, 叫佢錫下, 攬下, 陪佢玩就得啦!
玩FRIEND 左, 自然聽話D架啦!


大宅

積分: 3900

畀面勳章


14#
發表於 12-5-24 11:27 |只看該作者

引用:回覆+emma_luk+的帖子 個仔情緒開始有問題

原帖由 shpfamily 於 12-05-24 發表
回覆 emma_luk 的帖子

個仔情緒開始有問題先煩,成日自言自語話爸爸唔要佢
你講得岩,但可惜佢只會心情好時先同佢玩
教呢方面其實最主要都係我做
而係..打個例子,佢兩父子會爭電腦用,爭電視睇,我同過老公講叫佢以身作則,佢都同個仔爭,咁叫個仔點樣唔學佢爭呢?
我唔知咁有冇錯,但我做法係同個仔分先後次序,我用緊時,佢想用可以同我講,我會話佢知幾時輪到佢,但到佢用緊時,如果我要用,就一樣要話我知幾時比我,我仔係buy呢套的,但有時會發我脾氣同我講唔得,話"爸爸都係咁啦",我就好無言..我覺得好明顯佢睇你大人做乜佢跟住做,所以雖然話唔駛佢教,但大人永遠係個榜樣囉,唉.........




男爵府

積分: 5590


15#
發表於 12-5-24 11:52 |只看該作者
怪不得你這麼苦惱.

你同佢講, 囝囝星期一至五就你去安排, 始終小朋友要有定時的作息. 星期六日就比c6湊, 你休息吓! 是否可行?


大宅

積分: 3900

畀面勳章


16#
發表於 12-5-24 12:04 |只看該作者

引用:怪不得你這麼苦惱.你同佢講,+囝囝星期一至

原帖由 blueberry123 於 12-05-24 發表
怪不得你這麼苦惱.

你同佢講, 囝囝星期一至五就你去安排, 始終小朋友要有定時的作息. 星期六日就比c6湊, ...
多謝你的建議,但其實因為我依家有bb
所以先交比C6做,盡可能我都自己負責
星期六,日不用返學更加唔駛指意佢了
佢唔訓到下晝三,四點係唔起身
我會起身時同個仔食左野先...




伯爵府

積分: 16757


17#
發表於 12-5-24 12:14 |只看該作者
emma_luk 發表於 12-5-24 11:27
你講得岩,但可惜佢只會心情好時先同佢玩
教呢方面其實最主要都係我做
而係..打個例子,佢兩父子會爭電腦用 ...
哈~ 咁係本身個性問題, 要教仔先要教好爸爸, 佢自己要有自覺
唯有對兩個 "小" 朋友都要循循善誘
媽媽真偉大!


男爵府

積分: 6645


18#
發表於 12-5-24 12:37 |只看該作者
本帖最後由 suiyiu922 於 12-5-24 12:41 編輯

講起呢d我今朝仲火...
叫我老公教佢又係一開口只係識鬧...
我個仔跟本係個心唔服佢,駁佢佢又打...
所以一鬧,我仔就好唔剧就喊...

雖然我會鬧會打...
我仔都係只聽我一個講...
因為我會照顧佢明白佢諒解佢教導佢...

唔服佢既原因:
由頭到尾佢都冇照顧過佢,冇教過佢任何野更加冇佢傾過d咩...
個仔大喇,,好多野都識分,唔係只睇表面...係睇過心...
佢咩都唔理唔知,,憑咩鬧佢唔岩...
又唔比解釋...其實好多野都係學佢...
但佢自己做就得,,個仔做又鬧...
咩道理,,所以我仔係唔會服佢嫁...
仲點會聽佢鬧丫...身教好緊要...


今日同我老公傾過d貼身d既例子,,希望佢會明啦...
我老公好鐘意踢波...

我問:
如果你以前個體育老師教你踢波,仲話你踢得唔錯,,不過有進步既空間...
突然有個英文老師鬧你踢得唔好...你會點?

老公答:
關佢q事...又唔係佢教,洗咩理佢!!!佢連點踢都唔知啦...

我話:
咁你明d未??

老公答:
唔~~~唔明喎唔知喎...(其實有d覺悟)

我再問:
假如個英文老師平時都有睇開波,,有業餘呢??

老公話:
得啦...明喇...好煩...

註: 踢波--我仔 體育老師--我 英文老師--老公

如果佢平時 有理開 教開 睇開 或者 有做開 既我仔就會服佢...
但係佢一黎就鬧...邊個都唔服啦...又唔肯去學...
又話學我...我唔係只係鬧嫁...身教好重要!!!

呻完..
不過e家明左...過2日又係咁...唉!! 要做嫦娥...


複式洋房

積分: 134


19#
發表於 12-5-24 12:47 |只看該作者
帶你老公去上堂?


大宅

積分: 3900

畀面勳章


20#
發表於 12-5-24 13:00 |只看該作者

引用:+本帖最後由+suiyiu922+於+12-5-24+12:41+

原帖由 suiyiu922 於 12-05-24 發表
本帖最後由 suiyiu922 於 12-5-24 12:41 編輯

講起呢d我今朝仲火...
我老公就係咁喇,佢又係話學我
但佢唔知我鬧嘅背後其實都有做野嫁
個仔會明我點解會鬧佢,但唔明爸爸點解只係識鬧佢咪反抗囉,我有解釋比我仔知,我同爸爸個出發點係一樣,只係爸爸做法同媽咪唔同,就好似學校老師咁,每個老師做法都會唔同。但我仔同你仔一樣,係唔服就唔服,因為我老公講野無point..佢唔會解釋亦唔會講道理




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo