論盡家傭

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 5214


1#
發表於 12-5-24 12:38 |只看該作者
當初工人到我家無耐,有人送阿B的物品來時,佢睇都唔睇防盜眼就開門俾人入來!我已經同佢講咗我哋返晒工,有人叮噹都唔可以開門俾人入來,除非我事先通知佢有咩人來,咁就可以開門!

尋日我叫師傅來我家整廁所水箱,叫師傅來之前打電話俾我先,之後我就會打返屋企話俾工人知有師傅來整廁所!點知師傅抄錯電話,打唔到俾我,佢就自己上咗去!工人打電話俾我話“mamm, man come to repair toilet",我叫佢俾電話個師傅,我睇住個cam師傅已經入咗我哋屋企!

回家問工人,點解佢會開門俾師傅入來,師傅講英文咩?佢話唔係,講中文,但佢唔明,問佢講咩佢話唔記得!過一陣再問佢,佢話師傅搵 Ms xx,俾埋我電話號碼佢睇,仲指住廁所!我話咩號碼呀,師傅根本抄錯號碼,又點會係我個電話號碼!我問佢我有無同佢講今日有人來整廁所呀,佢話無,咁點佢又點知人地係唔係來整廁所!佢憑咩信人地來整廁所呀!我真係俾佢激死!佢中、英文都唔曉,又點可以開門俾人入屋呀!我問佢佢自己屋企會唔開門俾陌生人入來,佢話唔會!我真係唔識同佢溝通!touch wood今次有賊來打劫,佢有咩損傷係佢嘅事,唔好累到我阿B!

我已經搵咗新工人,依家等緊佢來,起碼要等兩個月!點解屋企隻野日日都會俾D新鮮野我歎!



珍珠宮

積分: 35742


2#
發表於 12-5-24 13:06 |只看該作者
我個工人調轉,教過好多次郵差著咩衫都唔認得,連郵差都唔開門。好彩我好多時都o係屋企,試過同阿仔換換下片成手 c 跑出o黎吩咐佢開門,唔係郵差走o左就又要去郵局

咁當然,比起你個 case,我o個個衰晒都係煩o者,唔會有咩安全問題


雲母殿

積分: 1367086

虎到金來勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 想生BB熱投 DHA勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


3#
發表於 12-5-24 13:40 |只看該作者
agree,姐姐連 郵差响門口,都唔會開的...


大宅

積分: 2400


4#
發表於 12-5-24 13:43 |只看該作者
本帖最後由 五歲仔 於 12-5-24 13:44 編輯

我工人有一次連我62都唔開門呀, 可能佢唔認得我62


公爵府

積分: 28558

分享愛


5#
發表於 12-5-24 13:47 |只看該作者

引用:+本帖最後由+五歲仔+於+12-5-24+13:44+編輯

原帖由 五歲仔 於 12-05-24 發表
本帖最後由 五歲仔 於 12-5-24 13:44 編輯

我工人有一次連我62都唔開門呀, 可能佢唔認得我62
笑c我!你62咪激到飛起?




大宅

積分: 2400


6#
發表於 12-5-24 14:03 |只看該作者
係, 我62激到彈起, 但我又唔可以話工人, 因為工人話聽不到62擱門 (我家沒有門鐘的)


男爵府

積分: 5214


7#
發表於 12-5-24 14:19 |只看該作者
我寧願佢咩人都唔開門,唔係人人走來叮噹就打開中門!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo