論盡家傭

跳至

首頁
1

尾頁
   0


伯爵府

積分: 17784


1#
發表於 12-5-26 08:59 |只看該作者
好感謝上天,佢一直表現好好,好合心意,完全做到我想做既野,好似以下例子
用麵包機整包,自己焗蛋糕仔,
每星期「拗」定豬肉湯,分開雪在冰格,用作阿仔早餐湯底......
星期日幫我地去美心等位飲茶
(佢想儲錢,只間中放假)
好開心呀!




珍珠宮

積分: 39171


2#
發表於 12-5-26 09:59 |只看該作者
回覆 amazing 的帖子

甘你都要對佢好些,好工人難求 ~!


大宅

積分: 4652


3#
發表於 12-5-26 10:24 |只看該作者

回覆:工人姐姐來了我家一年了

我想問你有無特別獎勵佢呢?有無加佢人工?佢係oversea工人?




子爵府

積分: 11722


4#
發表於 12-5-26 11:13 |只看該作者
我那工人也是做了一年,不过越做越差


男爵府

積分: 6895


5#
發表於 12-5-26 11:58 |只看該作者

回覆:amazing 的帖子

恭喜




大宅

積分: 4773


6#
發表於 12-5-26 12:58 |只看該作者


大宅

積分: 2685

畀面勳章


7#
發表於 12-5-26 13:04 |只看該作者

回覆:amazing 的帖子






大宅

積分: 1058


8#
發表於 12-5-26 13:15 |只看該作者

回覆:工人姐姐來了我家一年了

我而家呢個工人姐姐係我請嘅第三個,都做咗一年有多,之前婆婆一直有來幫手湊阿仔,上個月尾姐姐返咗菲律賓兩個星期,我深深體會到放工後再照顧阿仔果種辛苦!咁arm係姐姐返來後婆婆要去幚我妹坐月。我覺得姐姐開心咗,可能返過家鄉,婆婆又無過來,係公公一星期上來兩次買嘢比我地煲湯。我更發現阿仔英文好咗,28個月人仔竟然識寫自己個英文名!(當時係姐姐串,阿仔寫!)我已經好surprise!所以打算加姐姐人工!




禁止訪問

積分: 15551


9#
發表於 12-5-26 13:16 |只看該作者

回覆:amazing 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 36230

馬年勳章 2026勳章 2023年兔年勳章 畀面勳章 DHA勳章


10#
發表於 12-5-26 13:40 |只看該作者

工人姐姐來了我家一年了

恭喜晒



主 賜 平 安

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo