興趣嗜好

跳至

首頁
1

尾頁
   0


伯爵府

積分: 16184


1#
發表於 12-5-27 13:42 |只看該作者
大約有幾呎??會唔會巳經有一個緊房係度??


大宅

積分: 2802


2#
發表於 12-5-27 16:43 |只看該作者

3人公屋大約幾大??

約30平方呎




珍珠宮

積分: 45606

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 母親節2025勳章 2024年龍年勳章 熱血勳章 BK Milk勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


3#
發表於 12-5-27 22:44 |只看該作者
樓主係咪派到屋呀
我的生命由我主宰.


伯爵府

積分: 17000

畀面勳章


4#
發表於 12-5-28 01:28 |只看該作者
回覆 ballm 的帖子

請問2人是屬於1-2人單位的組別? 還是2-3人單位的組別?


公爵府

積分: 27224

畀面勳章


5#
發表於 12-5-28 09:50 |只看該作者

引用:回覆+ballm+的帖子 請問2人是屬於1-2人單

原帖由 Chunma8083 於 12-05-28 發表
回覆 ballm 的帖子

請問2人是屬於1-2人單位的組別? 還是2-3人單位的組別?
2-3...約20平方




伯爵府

積分: 17000

畀面勳章


6#
發表於 12-5-28 22:48 |只看該作者
fannychan1213 發表於 12-5-28 09:50
2-3...約20平方

咁20平方即係有幾多呎?? 我對呢d完全沒有概念mouth:

點評

faye525  大約X100就係架啦~~~  發表於 12-5-29 18:27


男爵府

積分: 6833


7#
發表於 12-5-28 23:50 |只看該作者
2百幾呎


公爵府

積分: 27224

畀面勳章


8#
發表於 12-5-29 07:55 |只看該作者

回覆:Chunma8083 的帖子

二百幾尺




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo