興趣嗜好

跳至

首頁
1

尾頁
   0


子爵府

積分: 11838

最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 我的育兒心得勳章 夏天玩到顛 畀面勳章 BK Milk勳章


1#
發表於 12-5-28 19:55 |只看該作者
我屋企條藍米奇之前生左d bb


睇住佢地出世


個頭出先




一出世就眼仔大大
紅色一點係心臟...識卜卜跳
肚仔黃色果d就係bb自體吸收返頭兩日既養份




佢地真係好可愛架
凡是發生過的都存在,凡是存在過的都有價值。


伯爵府

積分: 17817

母親節2025勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


2#
發表於 12-5-28 21:21 |只看該作者

回覆:叉包兔 的帖子

really very lovely




男爵府

積分: 7002

畀面勳章


3#
發表於 12-5-28 21:24 |只看該作者
叉包兔 發表於 12-5-28 19:55
我屋企條藍米奇之前生左d bb


我都係養米奇, D BB出左世成個月,不過真係大得超慢

反而我D 波子BB上星期先出世, 大過米奇一倍有多


子爵府

積分: 11838

最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 我的育兒心得勳章 夏天玩到顛 畀面勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 12-5-28 21:59 |只看該作者
回覆 louis_em 的帖子

我將bb丟入蝦缸都大得幾快生仔盒養會大得慢好多....
我養到1cm大就丟返入媽媽缸.....
我個大缸係石底....bb比大魚追識得自己le埋
落左大缸兩星期....
d bb識得出來同大魚搶野食lu....
大魚都習慣左d bb無再追b咬lu

凡是發生過的都存在,凡是存在過的都有價值。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo