自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 9471


1#
發表於 12-6-5 11:06 |只看該作者
好唔開心啊,三少四個月大,12磅幾,姑娘話過輕,全母乳。係我問題嗎,兩個阿哥成日嘈到佢無得訓,我又做唔到啲咩,應該餵佢食奶粉嗎




侯爵府

積分: 23844

馬年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 2018復活節勳章 笑得好勳章 美好大世界2017勳章 畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 爸B勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章 DHA勳章 育兒性格勳章


2#
發表於 12-6-5 11:08 |只看該作者
有母乳就唔好喂奶粉啦.
咁你叫兩位大少唔好嘈細老訓教咪得咯.
你可以選擇自己吃好d.餵奶餵密d啊··加油


珍珠宮

積分: 49501

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3#
發表於 12-6-5 11:09 |只看該作者
咁佢食得夠嗎??
就咁睇個chart又唔係特別輕,佢出世好大隻??


伯爵府

積分: 15481

環保接龍勳章


4#
發表於 12-6-5 11:10 |只看該作者
要有足夠睡眠先得


珍珠宮

積分: 49501

好媽媽勳章 醒目開學勳章


5#
發表於 12-6-5 11:13 |只看該作者
有人奶一定keep住餵
其實最緊要健康
遲兩個月開始食固體可能又追得快d架喇
我be而家3.5yr都未夠30lbs
佢自細都偏輕
當然細個時會好擔心,但佢身體健康,發展正常,已經足夠


男爵府

積分: 9471


6#
發表於 12-6-5 11:27 |只看該作者

引用:有母乳就唔好喂奶粉啦.咁你叫兩位大少唔好

原帖由 tracy.ho 於 12-06-05 發表
有母乳就唔好喂奶粉啦.
咁你叫兩位大少唔好嘈細老訓教咪得咯.
你可以選擇自己吃好d.餵奶餵密d啊··加油:go ...
兩個話唔聼,因為一個四歲一個兩歲




珍珠宮

積分: 33669


7#
發表於 12-6-5 11:30 |只看該作者
你老公咁勁既,可以生到三個仔


男爵府

積分: 8366


8#
發表於 12-6-5 11:32 |只看該作者

回覆:今日健康院話三少過輕

無跌出去條生長線,冇病冇痛就問題不大。講真,在夏天出咁多汗,一個BB出身汗都輕咗喇。果如太擔心,媽 媽 奶 可以餵多少少,當係夏天要飲多d,流汗嘛,飲多少少都ok。放心,食咗固體食物就會重返,唔好太擔心。



冬天的味道


男爵府

積分: 9471


9#
發表於 12-6-5 11:32 |只看該作者

引用:咁佢食得夠嗎??就咁睇個chart又唔係特別輕,

原帖由 hellomiffy 於 12-06-05 發表
咁佢食得夠嗎??
就咁睇個chart又唔係特別輕,佢出世好大隻??
出世7磅5




男爵府

積分: 9471


10#
發表於 12-6-5 11:34 |只看該作者

引用:要有足夠睡眠先得

原帖由 lmjoey 於 12-06-05 發表
要有足夠睡眠先得
最大問題應該訓唔好,但兩個阿哥又唔識自律




侯爵府

積分: 23149

畀面勳章


11#
發表於 12-6-5 11:36 |只看該作者
我個仔都係全母乳,生長線由50跌到25再跌到10,
的確係輕左D細粒D,但好精靈好健康,所以我唔太擔心~~

有最天然既母乳,點解要餵奶粉呢??
所有奶粉都係聲稱同母乳最接近,以母乳既成分去調配啦~~


男爵府

積分: 9471


12#
發表於 12-6-5 11:36 |只看該作者

引用:有人奶一定keep住餵其實最緊要健康遲兩個月

原帖由 hellomiffy 於 12-06-05 發表
有人奶一定keep住餵
其實最緊要健康
遲兩個月開始食固體可能又追得快d架喇
次次來健康院都好緊張,好怕聼到佢過輕,頭仔細,真係好驚




水晶宮

積分: 63101

BK猜猜猜慶中秋


13#
發表於 12-6-5 11:37 |只看該作者

引用:好唔開心啊,三少四個月大,12磅幾,姑娘話

原帖由 回=ki=憶 於 12-06-05 發表
好唔開心啊,三少四個月大,12磅幾,姑娘話過輕,全母乳。係我問題嗎,兩個阿哥成日嘈到佢無得訓,我又做唔 ...
餵到全母乳都要食奶粉 三少是否跟住自己既生長線走? 姑娘話過輕? 佢有冇比提意你?




子爵府

積分: 12822

馬年勳章 2023年兔年勳章


14#
發表於 12-6-5 11:51 |只看該作者
生長嘅荷爾蒙要瞓著先增加, 一定要瞓多啲架!
母乳一定好過奶粉, 唔好放棄。


伯爵府

積分: 16363

好媽媽勳章


15#
發表於 12-6-5 11:56 |只看該作者

引用:好唔開心啊,三少四個月大,12磅幾,姑娘話

原帖由 回=ki=憶 於 12-06-05 發表
好唔開心啊,三少四個月大,12磅幾,姑娘話過輕,全母乳。係我問題嗎,兩個阿哥成日嘈到佢無得訓,我又做唔 ...
餵到人奶就不要加奶粉啦。人奶係對bb最好架。慢慢來吧。bb得4個幾月。媽媽可以飲多d魚湯。豬手湯。花膠。奶。等d人奶rich d 。我仔仔出世9磅幾。人奶餵到1歲。一直生長線都75。反而轉奶粉之後就跌到50。所以有d後悔無繼續餵人奶。希望三少肥肥白白。健康快樂







公爵府

積分: 25097

好媽媽勳章


16#
發表於 12-6-5 12:02 |只看該作者
回=ki=憶 發表於 12-6-5 11:36
次次來健康院都好緊張,好怕聼到佢過輕,頭仔細,真係好驚

我和你相反
三少每次返健康院都係超重,頭過大!
大小姐二少都超嘈,日間睡得少,夜間由10至早7,瞓到死咗咁!
[img align=right][/img]


禁止訪問

積分: 117499

玩具勳章 趣教勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 大廚勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


17#
發表於 12-6-5 12:03 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9471


18#
發表於 12-6-5 12:05 |只看該作者

引用:我個仔都係全母乳,生長線由50跌到25再跌到

原帖由 skylydorothy 於 12-06-05 發表
我個仔都係全母乳,生長線由50跌到25再跌到10,
的確係輕左D細粒D,但好精靈好健康,所以我唔太擔心~~
條生長線一路向下,真係好唔開心




男爵府

積分: 9471


19#
發表於 12-6-5 12:06 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+回=ki=憶+於+12-06-05+發表好

原帖由 小虎妹媽 於 12-06-05 發表
餵到全母乳都要食奶粉 三少是否跟住自己既生長線走? 姑娘話過輕? 佢有冇比提意你?



...
向下跌啊,叫我補奶粉




男爵府

積分: 9471


20#
發表於 12-6-5 12:09 |只看該作者

引用:生長嘅荷爾蒙要瞓著先增加,+一定要瞓多啲架

原帖由 Subconscious 於 12-06-05 發表
生長嘅荷爾蒙要瞓著先增加, 一定要瞓多啲架!
母乳一定好過奶粉, 唔好放棄。 ...
但佢成日無得訓,而家諗住買個隔音耳筒等佢訓左先同佢帶,睇下好唔好啲




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo