自由講場

跳至

首頁
12345...7

尾頁
   3


禁止訪問

積分: 15254


1#
發表於 12-6-8 09:05 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 40372

畀面勳章


2#
發表於 12-6-8 09:07 |只看該作者

回覆:斯文靚女易上位?

吓?好似選美咁?妳教中學定小學?




水晶宮

積分: 53075

熱血金章 至尊種植勳章 畀面勳章 2011精緻種植勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


3#
發表於 12-6-8 09:07 |只看該作者

引用:我以前做美資銀行,因為太辛苦,而家去了教

原帖由 july2011 於 12-06-08 發表
我以前做美資銀行,因為太辛苦,而家去了教書。但發覺5呎5吋,又高又瘦嘅斯文靚女,在邊度都易上位啲。

我 ...
你教果間係私校?




象牙宮

積分: 213686

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 育兒性格勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


4#
發表於 12-6-8 09:07 |只看該作者
教書唔係講熱誠, 實力咩? 校長係好色男?


男爵府

積分: 9471


5#
發表於 12-6-8 09:07 |只看該作者

回覆:斯文靚女易上位?

我覺得靚女靚仔做乜都著數啲



點評

榮盛  SURE  發表於 12-6-10 12:39
SIUBKT    發表於 12-6-10 10:36
la_source    發表於 12-6-10 01:10
kawai120  super agree  發表於 12-6-9 18:08
alicialee1210    發表於 12-6-9 17:49
hoiching930  agree  發表於 12-6-9 17:29
961123    發表於 12-6-8 22:27
pigpigyy    發表於 12-6-8 16:23
liaosee    發表於 12-6-8 13:42
littleangelyy  同意  發表於 12-6-8 12:37
WChan    發表於 12-6-8 12:28
DoDoSo    發表於 12-6-8 12:10
Freshener    發表於 12-6-8 11:02
vv9631    發表於 12-6-8 10:57
lypoon    發表於 12-6-8 10:32
蘇樂B    發表於 12-6-8 09:58
蘿絲頭    發表於 12-6-8 09:50
tracy.ho    發表於 12-6-8 09:50
叉包兔    發表於 12-6-8 09:47
SAGO  agree  發表於 12-6-8 09:37


禁止訪問

積分: 15254


6#
發表於 12-6-8 09:09 |只看該作者

回覆:斯文靚女易上位?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 40372

畀面勳章


7#
發表於 12-6-8 09:09 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+july2011+於+12-06-08+發表我

原帖由 晴B媽 於 12-06-08 發表
你教果間係私校?
定係補習社選出鏡的名師?




禁止訪問

積分: 15254


8#
發表於 12-6-8 09:11 |只看該作者

回覆:斯文靚女易上位?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 40372

畀面勳章


9#
發表於 12-6-8 09:12 |只看該作者

引用:係大學.......唔係私立 +

原帖由 july2011 於 12-06-08 發表
係大學.......唔係私立
大學?唔係呀嗎?!




大宅

積分: 4165


10#
發表於 12-6-8 09:13 |只看該作者
本帖最後由 picc 於 12-6-8 09:13 編輯

若果又靚女,又有實力,當然優勢會好比顯,若果上司係男人就更加唔駛講啦!

點評

kawai120  true  發表於 12-6-9 18:09
WChan  幾時都著數d  發表於 12-6-8 12:29


寶石宮

積分: 471936

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


11#
發表於 12-6-8 09:14 |只看該作者
乜教書唔係重質咩?:;pppp:


侯爵府

積分: 23739


12#
發表於 12-6-8 09:15 |只看該作者

引用:我覺得靚女靚仔做乜都著數啲 +

原帖由 回=ki=憶 於 12-06-08 發表
我覺得靚女靚仔做乜都著數啲
接受現實




水晶宮

積分: 66960

畀面勳章


13#
發表於 12-6-8 09:15 |只看該作者
教大學????


禁止訪問

積分: 15254


14#
發表於 12-6-8 09:17 |只看該作者

引用:+本帖最後由+picc+於+12-6-8+09:13+編輯+\

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 50254


15#
發表於 12-6-8 09:18 |只看該作者

回覆 回覆:回=ki=憶的帖子

我都覺得係。楂車烏烏歪歪c9實無人讓妳,如果化妝執好啲,多數男司機都會讓妳



點評

kawai120  hehe  發表於 12-6-9 18:10
wife  agree !  發表於 12-6-8 12:46
qqbabe    發表於 12-6-8 11:02

若沒有忙碌, 你便不會懂得善用閒暇; 沒有痛苦, 便不會明白快樂的得來不易; 沒有失去, 我們更不會懂得珍惜--是苦是甜也好, 是時間太多或太少也好, 最重要的, 還是請不要浪費你的人生! (純粹分享 ^0^)


男爵府

積分: 9471


16#
發表於 12-6-8 09:18 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+回=ki=憶+於+12-06-08+發表我

原帖由 fionakong2008 於 12-06-08 發表
接受現實
由細到大已經接受了




珍珠宮

積分: 30451

畀面勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


17#
發表於 12-6-8 09:18 |只看該作者
仲以為係補習天后

Btw, 同你之前係美資銀行有咩關係?


珊瑚宮

積分: 119925

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


18#
發表於 12-6-8 09:19 |只看該作者
咁如果大家實力一樣...靚女D果個點都著數D架啦...
好正常...

不過如果只係因為靚而易上位就冇乜可能囉..


男爵府

積分: 9471


19#
發表於 12-6-8 09:19 |只看該作者

引用:我都覺得係。楂車烏烏歪歪c9實無人讓妳,如

原帖由 CINDYC 於 12-06-08 發表
我都覺得係。楂車烏烏歪歪c9實無人讓妳,如果化妝執好啲,多數男司機都會讓妳



...
肯定成日有人讓你




水晶宮

積分: 53075

熱血金章 至尊種植勳章 畀面勳章 2011精緻種植勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


20#
發表於 12-6-8 09:21 |只看該作者

引用:我以前做美資銀行,因為太辛苦,而家去了教

原帖由 july2011 於 12-06-08 發表
我以前做美資銀行,因為太辛苦,而家去了教書。但發覺5呎5吋,又高又瘦嘅斯文靚女,在邊度都易上位啲。

我 ...
你話老呀肥呀都要走,咁請你入職時,又聘用你嘅?(你話要減肥,即係請你時都係肥,你話以前做銀行,即係都做唔係新畢業青春少艾)




首頁
12345...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo