夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   1


複式洋房

積分: 172


1#
發表於 12-6-8 10:05 |只看該作者
本帖最後由 kiwimi6 於 13-1-25 12:16 編輯

Deleted



大宅

積分: 4013

減齡達人勳章


2#
發表於 12-6-8 10:29 |只看該作者

回覆:最愛和不是自己最愛的男人

我會揀後者




子爵府

積分: 12396


3#
發表於 12-6-8 10:39 |只看該作者
我會揀前者

我睇過一篇article 講女人同男人對於愛人的分別
話男人一開始會對個女人係最好最緊張佢
但女人一開始係相反, 開頭係冇咁專注落段感情到
但當對男女一路發展落去
情況就會switch
男的就會慢慢對個女人冇咁好(至少冇當初溝到手個時咁好)
但女人會不知不覺地愈黎愈愛個男人

如果一開頭個男人已經唔係放我係第一位
將來我的地位只會愈來愈低囉.....

點評

green1apple  agree  發表於 12-6-10 15:25
幾時先上到車.....


大宅

積分: 2097


4#
發表於 12-6-8 11:08 |只看該作者
等第三個的出現:
妳愛他,他愛妳。


男爵府

積分: 5112


5#
發表於 12-6-8 11:18 |只看該作者
9bone 發表於 12-6-8 11:08
等第三個的出現:
妳愛他,他愛妳。

面具戴太久,就會長到臉上,再想揭下來,除非傷筋動骨扒皮。——魯迅。


大宅

積分: 2223


6#
發表於 12-6-8 11:19 |只看該作者

最愛和不是自己最愛的男人

我會揀前者,佢愛你先會將你擺第一位,被愛幸福過愛人。



點評

YY1101    發表於 12-6-9 12:48
961123    發表於 12-6-8 23:06


男爵府

積分: 6326


7#
發表於 12-6-8 11:46 |只看該作者

回覆:最愛和不是自己最愛的男人

我曾經都問過自己呢個問題!最後我選擇左同前者結婚,我相信前者會俾到幸福自己,我亦相信細水長流嘅感情,會好過短暫轟烈嘅愛情!




子爵府

積分: 13089

BK Milk勳章


8#
發表於 12-6-8 11:50 |只看該作者

回覆:最愛和不是自己最愛的男人

我揀後者,係咪第一位要到最後先知道答案。




禁止訪問

積分: 8776

畀面勳章


9#
發表於 12-6-8 11:58 |只看該作者

最愛和不是自己最愛的男人

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9927


10#
發表於 12-6-8 12:02 |只看該作者

最愛和不是自己最愛的男人

後者




子爵府

積分: 14859


11#
發表於 12-6-8 12:42 |只看該作者
兩樣都會變....同埋愛無得計; 而家好愛你放你第一位, 但人話變就變, 你覺得自己今日無咁愛佢, 將來可能會越來越愛佢...............!
其實,應該揀一個你現在最愛相處得最舒服嘅人....世事難料, 珍惜現在,就算將來係點都無悔!

點評

HLDMaMa  Agree,如果揀個放你第一位,但你唔係好愛佢,你唔會好珍惜㗎。  發表於 12-6-8 14:44


瑪瑙宮

積分: 139710


12#
發表於 12-6-8 12:56 |只看該作者
我會揀前者.

結婚前都唔係愛個女人, 有埋囝囡都唔好得去邊.


子爵府

積分: 10269

畀面勳章


13#
發表於 12-6-8 13:45 |只看該作者
我想知後者,唔放女友第一位,咁放咩


複式洋房

積分: 172


14#
發表於 12-6-8 14:06 |只看該作者
回覆 zitayan 的帖子

還有朋友, 多朋友


大宅

積分: 4881


15#
發表於 12-6-8 14:17 |只看該作者

引用: 結婚應該點揀?一個不是自己最愛的男人,

原帖由 kiwimi6 於 12-06-08 發表
本帖最後由 kiwimi6 於 12-6-8 10:09 編輯

結婚應該點揀?
如果放事業\學業第一位,而女友第二位。。。都可以諗諗!!




男爵府

積分: 5369


16#
發表於 12-6-8 14:40 |只看該作者

回覆:最愛和不是自己最愛的男人

前者



希望囡囡健健康康~快高長大呀!!!!1家人幸幸福福~:ilov


大宅

積分: 3459


17#
發表於 12-6-8 14:54 |只看該作者

引用:我會揀前者我睇過一篇article 講女人同男人

原帖由 c.hutchson 於 12-06-08 發表
我會揀前者

我睇過一篇article 講女人同男人對於愛人的分別
好認同,呢個就系男同女既分別




翡翠宮

積分: 97287


18#
發表於 12-6-8 15:10 |只看該作者

回覆:最愛和不是自己最愛的男人

前者.



<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lilypie.com/pic/2010/02/26/jFSJ.jpg" width="100" height="80" border="0" alt="Lilypie - Personal picture" /><img src="http://lb4f.lilypie.com/eb6op8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Fourth Birthday tickers" /></a>


大宅

積分: 4835


19#
發表於 12-6-8 15:31 |只看該作者
我都會揀相處最舒服的一個, 其實, 愛真係會變,今日話最愛, 相處耐左仲係唔係?!... 前者:佢好愛你, 但你唔係好愛佢,成世人點搞...; 後者:你今日好愛佢, 但可能人會變,你唔知...所以,揀一個同自己想法差唔多的人係最實際.


大宅

積分: 1686


20#
發表於 12-6-8 15:37 |只看該作者

回覆:最愛和不是自己最愛的男人

揀個自己愛的,以後如何,叫做愛過,心甘命抵,太多婚姻不快皆因不甘心
一個妳不太愛的能滿足欲望嗎?心時刻惦記另一個,兩人都痛苦




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo