夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 3396


1#
發表於 12-6-8 16:56 |只看該作者
我同 bb 同c6一家人一齊住嘅…因為無人幫我湊bb…所以我係ft媽媽…之前都儲左啲錢…都有幾萬蚊啦…本來都覺得都應付到…咁c 6岩岩轉左工…人工得九千…佢比二千99…比三千家用我…依家佢成日都話…啲錢好唔夠用…又儲唔到錢…其實佢比我嗰三千蚊家用…我真係包唒佢三餐…重要包埋買日常用品…真係好少…咁生完bb之後我啲積蓄都用得七七八八…我依家真係要靠佢啲家用先得…不過…因為有時真係洗特左…會係之前一齊儲嗰幾萬蚊都攞左嚟用…
不過…我 c6每幾個月就要 check銀行户口啲錢…我同佢講佢話我偷錢…叫我還返比佢 wo…我話無得還呀…我又無做野…邊有得還呀…最後當然係比佢話一大輪就了事啦………
唉…佢成日都係咁…我知我用多左錢係唔岩…我亦都知c6真係好想個個月都儲到錢…但係佢又唔明白有個 BB開支真係大架…買餸真係貴架…我知佢好大壓力架…我覺得依家本來啲積蓄無多過都無辦法架…咁佢自己又搵少左…都無計嘅…我覺得佢比自己好大壓力…令到我覺得自己真係好無用呀…!!
我真係好想去做野…但係又無人可以幫我睇bb呀……!!佢成日叫我諗下有無辦法令到啲積蓄可以變大呀!!!!




男爵府

積分: 5692


2#
發表於 12-6-8 17:04 |只看該作者

回覆:都唔知點好…我好煩呀…

還錢?佢傻架?養bb唔使錢咩




子爵府

積分: 13193


3#
發表於 12-6-8 17:08 |只看該作者

都唔知點好…我好煩呀…

還錢??!!




侯爵府

積分: 23500


4#
發表於 12-6-8 17:09 |只看該作者
3仟家用梗係唔夠啦,買送買尿片奶粉都無哂啦.
咁不如你叫佢用3仟蚊包哂呢所有野啦,睇下佢點用

點評

961123    發表於 12-6-8 23:01
肥妹心  咪係  發表於 12-6-8 20:39


複式洋房

積分: 259


5#
發表於 12-6-8 17:12 |只看該作者

回覆:都唔知點好…我好煩呀…

三千真係唔夠喎,你列張清單比佢知現在啲野有幾貴拉,你不如放阿B在托嬰所,自己搵工做,會唔會好啲呢?




大宅

積分: 1760


6#
發表於 12-6-8 17:17 |只看該作者

回覆:都唔知點好…我好煩呀…

3千蚊家用夠咩仲點儲錢




複式洋房

積分: 287


7#
發表於 12-6-8 17:21 |只看該作者

回覆:都唔知點好…我好煩呀…

九千元一個人都唔夠駛啦,更何況成家人呢?你都係去搵番份工,如果唔係根本解決唔到問題




別墅

積分: 861


8#
發表於 12-6-8 17:23 |只看該作者
嘩, 3千一個月真係唔夠wow, 你 c6 估3千好多呀. 佢自己都一個人用4千la
而且你都用係bb度, 佢叫你還錢有d講唔通wow

點評

961123    發表於 12-6-8 23:01


公爵府

積分: 28525

畀面勳章


9#
發表於 12-6-8 17:38 |只看該作者

都唔知點好…我好煩呀…

佢仲有四千銀係袋喎,儲唔到




瑪瑙宮

積分: 139675


10#
發表於 12-6-8 17:44 |只看該作者
家陣 3 千蚊够咩呀? 佢自己洗 4 千, 但您 3 千包 bb 野, 自己用, 日用品+買餸, 點够呀? 重好意思叫您還錢?

您搵野做至得了.


別墅

積分: 825


11#
發表於 12-6-8 18:02 |只看該作者
佢同你講錢?宜家請個外傭,未計比佢食都要$3780,係佢倒爭你$780至啱!都已經未同佢計最低工資,一於你岀去做嘢,叫佢番去湊bb啦!兩公婆講啲咁嘅嘢,真係激死人!


大宅

積分: 3396


12#
發表於 12-6-8 18:37 |只看該作者

回覆 回覆:Mycascades的帖子

托兒所??要幾大先可以??要$$$???




別墅

積分: 785


13#
發表於 12-6-8 18:41 |只看該作者

回覆:都唔知點好…我好煩呀…

滿左月就可以放去托兒所,如果你家庭資產唔過某個數目就全免或半免




子爵府

積分: 10241


14#
發表於 12-6-8 18:44 |只看該作者
唔好玩啦
不如調轉丫.
你出去做野, 比3000家用佢 , 睇下可唔可以養3個人丫拿.....傻既


禁止發言

積分: 55904


15#
發表於 12-6-8 18:49 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 24619

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


16#
發表於 12-6-8 18:54 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 26797


17#
發表於 12-6-8 19:06 |只看該作者

回覆:都唔知點好…我好煩呀…

2個人要有計劃囉,咁吾夠$,點解仲要生b呢?你叫c6一係佢湊仔你去返工,一係佢去做多份part time,又或者佢放假湊仔,你去做part time囉,甚或野晚佢放工,佢湊仔,你去返part time




禁止訪問

積分: 24651


18#
發表於 12-6-8 19:35 |只看該作者

引用:佢仲有四千銀係袋喎,儲唔到 +

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 97287


19#
發表於 12-6-8 19:43 |只看該作者

回覆:都唔知點好…我好煩呀…

比我自己去打工好過,後生女做sales 勤力啲都過萬啦!之後比5k叫佢攪掂頭家。:;pppp:



<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lilypie.com/pic/2010/02/26/jFSJ.jpg" width="100" height="80" border="0" alt="Lilypie - Personal picture" /><img src="http://lb4f.lilypie.com/eb6op8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Fourth Birthday tickers" /></a>


男爵府

積分: 8778


20#
發表於 12-6-8 20:03 |只看該作者
所以我真係覺得各位做人老婆同媽媽既好強, 竟然可以幾千搞掂頭家樓主老公真係神經病!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo