自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 40292


1#
發表於 12-6-8 19:03 |只看該作者
有冇媽媽識整糯米酒呀?坐月時補身飲果d呢。。。唔該教下我




男爵府

積分: 5141


2#
發表於 12-6-8 19:10 |只看該作者
媽咪教係:糯米"卜"3斤+1斤白酒+2個酒餅+3片黃糖.....用玻璃樽保存..希望可以幫到妳


珍珠宮

積分: 40292


3#
發表於 12-6-8 19:15 |只看該作者

引用:媽咪教係:糯米"卜"3斤+1斤白酒+2個酒餅+3片

原帖由 angellam68 於 12-06-08 發表
媽咪教係:糯米"卜"3斤+1斤白酒+2個酒餅+3片黃糖.....用玻璃樽保存..希望可以幫到妳 ...
有冇話邊度買料好?仲有要浸耐先飲得呀。唔該晒呀




禁止訪問

積分: 29471


4#
發表於 12-6-8 19:22 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5141


5#
發表於 12-6-8 19:28 |只看該作者
回覆 DIMDIM2011 的帖子

其實等佢發酵就得,我媽咪話約個令月應該可以
補充:D糯米要好似煮飯甘,煮好要等佢凍哂先可以入樽


珍珠宮

積分: 40292


6#
發表於 12-6-8 22:27 |只看該作者

引用:回覆 DIMDIM2011 的帖子 其實等佢發酵就得

原帖由 angellam68 於 12-06-08 發表
回覆 DIMDIM2011 的帖子

其實等佢發酵就得,我媽咪話約個令月應該可以
係咪除左糯米卜要煮之外。其他唔駛煮。放晒入玻璃樽ok?



點評

angellam68  其他放入樽就ok  發表於 12-6-9 21:27


珍珠宮

積分: 40292


7#
發表於 12-6-8 22:28 |只看該作者

引用:可以落紅早唔落黃糖!放陰涼地方!

原帖由 onne 於 12-06-08 發表
可以落紅早唔落黃糖!放陰涼地方!
知道了。謝謝




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo