興趣嗜好

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3239


1#
發表於 12-6-11 15:20 |只看該作者
係MTR車箱內,好多OL都用android機 (尤其係note)反之iphone就好多国內同胞用......

可能大部份用開iphone既user覺得iphone个screen太細啦~~
我用左iphone 4年,都係頂唔住个screen太細,結果都換左sony xperia S!
起初都用唔慣,但用用下都ok了!
最哀android無iphone既 app , Notica!!!

come what may, heaven won't fall


侯爵府

積分: 21492

畀面勳章


2#
發表於 12-6-11 15:47 |只看該作者
kakaoo 發表於 12-6-11 15:20
係MTR車箱內,好多OL都用android機 (尤其係note)反之iphone就好多國內同胞用......

可能大部份用開iphone ...

越來越多出名 iOS apps 見到 Android 實力開始開發 Android 版,
有可能遲o的就會有 Notica for Android,
依家可以用住一個類似的 https://play.google.com/store/apps/details?id=com.iqapps.mobile.tripjournallite


大宅

積分: 3239


3#
發表於 12-6-11 15:56 |只看該作者
回覆 A346 的帖子

thanks a lot!!
come what may, heaven won't fall


大宅

積分: 2545


4#
發表於 12-6-11 23:16 |只看該作者

引用:係MTR車箱內,好多OL都用android機 (尤其係

原帖由 kakaoo 於 12-06-11 發表
係MTR車箱內,好多OL都用android機 (尤其係note)反之iphone就好多国內同胞用......

可能大部份用開iphone ...
me too





大宅

積分: 1117


5#
發表於 12-6-12 00:12 |只看該作者

回覆:越來越多iphone人轉用android 機了~

貪新鮮姐!遲d出iPhone 5咪又轉返晒IOS,




禁止訪問

積分: 155


6#
發表於 12-6-12 16:17 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 21492

畀面勳章


7#
發表於 12-6-12 17:25 |只看該作者
本帖最後由 A346 於 12-6-12 17:26 編輯
Desmond730 發表於 12-6-12 00:12
貪新鮮姐!遲d出iPhone 5咪又轉返曬IOS,

iPhone 5 出一定會吸引番一批人去用,
不過 iPhone 5 得果 4",依家用落 Note 果班要用番 4" Mon 都幾辛苦,
其實教主走左後都任得apple點玩都得,都唔去出部大o的o既...
觀乎 iOS6 功能上唔錯,就係 Mon size 變成好多人心中的痛...


侯爵府

積分: 21492

畀面勳章


8#
發表於 12-6-12 17:28 |只看該作者
檬仔 發表於 12-6-12 16:17
我反而轉左用window phone ar
其實幾好...

M$ 野,可以唔用就盡量唔好用,
(歷史證明)遲早出事...


伯爵府

積分: 16184

好媽媽勳章 畀面勳章


9#
發表於 12-6-12 17:31 |只看該作者
我同事2公婆用咗 iphone唔夠一年已經話轉啦
              


禁止訪問

積分: 7181

畀面勳章


10#
發表於 12-6-12 18:17 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1572

畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋


11#
發表於 12-6-12 22:42 |只看該作者
我都啱啱由蘋果轉左用3叔, 感覺實在好正啊~~~


子爵府

積分: 11631

畀面勳章


12#
發表於 12-6-12 23:12 |只看該作者
一向都唔鐘意iphone,又厚又重,mon又細!


男爵府

積分: 7372


13#
發表於 12-6-14 01:30 |只看該作者
just change from iphone 4 to S3
feels so good!


大宅

積分: 3239


14#
發表於 12-6-14 09:57 |只看該作者
Mon細真係死症,除左i5个mon有4吋mon以上,如果唔係都好難有突破
家下數據顯示,三叔用家已超越iphone了...

但iphone告三叔 S3 抄佢,唔比S3係美國發售wor..
come what may, heaven won't fall


侯爵府

積分: 21492

畀面勳章


15#
發表於 12-6-14 10:07 |只看該作者
kakaoo 發表於 12-6-14 09:57
Mon細真係死症,除左i5個mon有4吋mon以上,如果唔係都好難有突破
家下數據顯示,三叔用家已超越iphone了...

告黎告去好煩唔使理佢,
最緊要香港有得賣...


男爵府

積分: 6204


16#
發表於 12-6-14 11:00 |只看該作者
3星真係好用喎...
睇謝聽歌唔駛煩, 一般既APPS都夠用...

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo