婆媳關係

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 9185

畀面勳章 陪月勳章


1#
發表於 12-6-13 21:41 |只看該作者
請唔好用照顧你個仔既方式照顧我,我識等照顧自己,唔好再問我幾時會出返嚟做野,除非你個仔無得撈,唔好再成日買食物/其他野嚟我屋企,我係你咁鍾意食零食,請唔好要我生日果日同你出街食飯慶祝,又要我食唔鍾意食既中菜,請唔好再話我一個人湊兩個小朋友好辛苦,我係應付得來既,同你出街,唔好再講/做任何失禮人既野,請唔好口是心非,雖然呢幾年來我已經懂得怎和你相處,但你都唔好再挑戰我既eq




大宅

積分: 4414


2#
發表於 12-6-13 23:07 |只看該作者

回覆:吃不消

你可以唔喜歡你99 ,但唔可以阻止99 喜歡你!新抱得到99 既寵愛,簡直要謝主隆恩。



點評

hellomag    發表於 12-6-14 15:39


禁止訪問

積分: 54592


3#
發表於 12-6-14 00:41 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1867


4#
發表於 12-6-14 01:12 |只看該作者

吃不消

有時真係好到煩 !





珍珠宮

積分: 33622

大廚勳章 陪月勳章


5#
發表於 12-6-14 02:10 |只看該作者

回覆:吃不消

樓主都係呻下啫,唔好咁mean啦~




男爵府

積分: 9185

畀面勳章 陪月勳章


6#
發表於 12-6-14 06:01 |只看該作者

回覆:RickYan 的帖子

有人明白我,真係好




大宅

積分: 4414


7#
發表於 12-6-14 08:07 |只看該作者

引用:有人明白我,真係好 +

原帖由 chrislpy 於 12-06-14 發表
有人明白我,真係好
其實我都好明白,我都同人呻過,但個個都會話99對你好好,又幫你湊,你唔應該咁話你99。我好想講:你幫我,我係咪一定要接受呢?所以我第一句已經話左你可以唔鍾意你奶奶,但你唔可以阻止你奶奶鍾意你



點評

c.hutchson  exactly!  發表於 12-6-14 11:23


大宅

積分: 2529


8#
發表於 12-6-14 08:31 |只看該作者

回覆:Sammyan 的帖子






伯爵府

積分: 16757


9#
發表於 12-6-14 09:51 |只看該作者
人煩又真係難頂D..


別墅

積分: 534


10#
發表於 12-6-14 09:57 |只看該作者
佢真係煩到爆喎, 比我都頂唔順.....


大宅

積分: 2061


11#
發表於 12-6-14 11:28 |只看該作者
"吃不消" 其實形容得幾好
針唔到自己梗係自己咩感覺

有種人對你好, 之後就會周圍同人講 我幫佢咩, 幫佢咩
唉, 真係多謝哂


大宅

積分: 2061


12#
發表於 12-6-14 11:28 |只看該作者
SORRY 打錯字

應是 : 梗係"唔知"咩感覺


男爵府

積分: 9185

畀面勳章 陪月勳章


13#
發表於 12-6-14 11:37 |只看該作者

回覆:吃不消

情況就好似有一個你唔鍾意既男仔,佢對你做咩你都只會覺得佢煩,唔會多謝佢,亦唔會因為佢對你好就會接受佢,我對住99既時候係雙面人,我搵個地方呻吓平衡吓都俾人話




大宅

積分: 4382


14#
發表於 12-6-14 12:02 |只看該作者
明白樓主的感受, 有時過份熱情同插手係真係會令人吃不消。能夠TUNE 到啱的位相處係最好的...其實不單只係99, 這個道理係APPLY 哂所有關係上。

同情樓主, 加油~


大宅

積分: 2529


15#
發表於 12-6-14 13:20 |只看該作者
有些99仲意用對自己個仔既方式去對待新抱, 即係當佢係自己個仔咁湊. 但好多香港女性係比較獨立自主, 結果就係新抱覺得好煩吃不消, 99又覺得新抱唔領情, 吃力不討好. :;pppp:

其實人同人之間係需要一些生活空間, 如果唔清楚對方對"空間"既要求係乜, 應該放手比D後生嘗試過自己想過既生活. 結左婚即子女已經有一個新家庭, 做父母應該學懂放手, 比佢地學做人太太/老公, 學做人父母. 最多比子女知道有需要時父母永遠都會支持, 咁你只會多左個半邊仔/女, 而唔係要同人爭仔/女, 又或者結果係無左個仔/女. 如果唔係, 好容易會變成怪獸6299, 同怪獸家長無分別.

與現在有小朋友既家長共乃勉之.


大宅

積分: 1313


16#
發表於 12-6-14 15:04 |只看該作者
tatanewmum 發表於 12-6-14 13:20
有些99仲意用對自己個仔既方式去對待新抱, 即係當佢係自己個仔咁湊. 但好多香港女性係比較獨立自主, 結果就 ...
真係好想將你呢一番說話俾我99睇, 尤其是第一段. 好似99知我鍾意食榴櫣, 幾乎個個weekend都買, 我真係好想拒絕又唔係幾好意思, 鍾意食都唔使咁密啩, 好熱氣架. 有時99問使唔使幫手湊BB,我覺得我搞得掂咪答你唔使囉,請唔好夾硬來,係都要搞到個仔同新抱唔領情咁款.有時被放到成個雪櫃都係嘢又真係好煩既, 掉咗佢又唔得, 雪櫃空間都冇埋......
樓主, 我都同你身同感受



大宅

積分: 2529


17#
發表於 12-6-14 17:51 |只看該作者

引用:Quote:tatanewmum+發表於+12-6-14+13:20+有

原帖由 karisyam 於 12-06-14 發表
真係好想將你呢一番說話俾我99睇, 尤其是第一段. 好似99知我鍾意食榴櫣, 幾乎個個weekend都買, 我真係好想 ...
99其實都係好心,不過如果無切身處地係對方角度諗就會好心做壞事。好多99都有「分離焦慮症」,即未接受到仔女已經長大、結婚、生仔,而仲停留係要照顧仔女(通常係仔,等如有呷醋外父一樣),同仔女日日有happy family time嘅時光,呢d係母性。但99好多時無put her feet into other shoes- 即人地對鞋未必岩自己著。婆媳紛爭就來了:;pppp:

男人怕女人煩,自己又懶,總之有人幫我做我就理得係邊個。咁通常解決辦法有兩個:

1. 盡量接受,忍下,鬼叫你愛你C6愛到要嫁比佢,亦都唔好要C6下下咁難做,比個面C6;

2. 唔得就同C6講道理,通常要講幾次,因為佢習慣比媽媽照顧,佢唔會即時明你講乜。

你預左99唔會一次就學精,過一排以黎過!咁又再重覆1同2。我日日都在學習中,希望將來我做99時唔好有分離焦慮症啦!




大宅

積分: 2529


18#
發表於 12-6-14 18:14 |只看該作者
回覆 tatanewmum 的帖子

未講... 我好同情樓主, 好明白, 我諗好多新抱都經歷過/ 經歷緊, 真係好惡頂既...


男爵府

積分: 5844


19#
發表於 12-6-14 19:12 |只看該作者
99對你好,但系唔系自己想要嘅,又唔可以出聲講話我接受唔到,你唔好煩我,唉,又真系好頂唔順嘅,不過你都應該慶幸你99對你好,如果系對你唔好,成日畀說話你聽你仲難頂吖


琥珀宮

積分: 169645


20#
發表於 12-6-14 20:56 |只看該作者

引用:請唔好用照顧你個仔既方式照顧我,我識等照

原帖由 chrislpy 於 12-06-13 發表
請唔好用照顧你個仔既方式照顧我,我識等照顧自己,唔好再問我幾時會出返嚟做野,除非你個仔無得撈,唔好再 ...
如果我自己生日唔想食中菜,我會堅持唔就佢!




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo