自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 990


1#
發表於 12-6-16 16:22 |只看該作者
今日同個囡去覆診!又落雨!又要推住bb車!仲要坐著架舊款巴士! (冇咁輪椅位放bb車)!仲要冇人肯幫!一隻手抱住個女!一隻手拎bb車!膊頭有兩個袋




侯爵府

積分: 21341

畀面勳章 大廚勳章


2#
發表於 12-6-16 16:27 |只看該作者
點解唔用孭?


子爵府

積分: 10665

大廚勳章 畀面勳章


3#
發表於 12-6-16 16:31 |只看該作者

引用:今日同個囡去覆診!又落雨!又要推住bb車!

原帖由 keroppi939 於 12-06-16 發表
今日同個囡去覆診!又落雨!又要推住bb車!仲要坐著架舊款巴士! (冇咁輪椅位放bb車)!仲要冇人肯幫!一隻手 ...
一個人出街要量力而為,
落雨唔好推車出街,
用揹帶多返對手出嚟用呀!
同埋唔好怨人哋唔幫你,
你唔出聲ask for help,
通常都唔會有人幫,
因為唔知你係咪willing to be helped.
下次想人幫,記得自己先行一步!



版權所有,任何傳媒論壇未經本人同意,不得擅自轉載!


男爵府

積分: 8751


4#
發表於 12-6-16 16:56 |只看該作者
自己帶b b
會用揹帶方便好多。


公爵府

積分: 26392

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 夏天玩到顛


5#
發表於 12-6-16 17:03 |只看該作者
若果自己一個同 bb 出街的話,我好少推 bb 車,多數用咩帶,同埋咩「背郎」,
因為我唔 expect 成日都會有人幫你架嘛

點評

MariaTsui  AGREE  發表於 12-6-16 17:36


子爵府

積分: 14151


6#
發表於 12-6-16 17:18 |只看該作者

回覆:keroppi939 的帖子

你一講我就好明白,我以前都試過,真係好輪盡,樓主,呢個階段好快過,繼續努力!




水晶宮

積分: 67428

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


7#
發表於 12-6-16 17:20 |只看該作者

回覆:推BB車好慘!

樓主,下次用揹帶啦,再唔係打的,冇計嫁喇




珍珠宮

積分: 45787

好媽媽勳章


8#
發表於 12-6-16 17:23 |只看該作者
同意蘇花講法, 你唔出聲, 人地想幫都唔好意開口, 因為怕面矇.
下次主動d, 香港地仲有好多好心人架.
祝你囡囡身體健康.


伯爵府

積分: 15470

wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 畀面勳章


9#
發表於 12-6-16 17:27 |只看該作者
有左經驗,樓主就知下次點做喇~

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo