潮流時尚

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 2641

畀面勳章


1#
發表於 12-6-17 18:25 |只看該作者
想買隻Cartier手表,請問jm有咩提議



時間真係過得好快,轉眼27W...要好好享受同阿囝兩位一體嘅日子~~


大宅

積分: 3771


2#
發表於 12-6-17 19:02 |只看該作者

回覆:Cartier

你中意高貴定型d?




大宅

積分: 1359


3#
發表於 12-6-17 19:39 |只看該作者

回覆:Cartier

Santos 100 is pretty and elegant



點評

tree2009  AGREE  發表於 12-6-18 18:20
Wishsss  agree  發表於 12-6-18 03:16


子爵府

積分: 12370


4#
發表於 12-6-17 20:16 |只看該作者
Balloon man size


大宅

積分: 3771


5#
發表於 12-6-17 20:37 |只看該作者

引用:Santos+100+is+pretty+and+elegant +

原帖由 laybb 於 12-06-17 發表
Santos 100 is pretty and elegant





禁止訪問

積分: 126


6#
發表於 12-6-17 22:38 |只看該作者

引用:Santos 100 is pretty and elegant

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 42987


7#
發表於 12-6-17 22:40 |只看該作者

引用:Balloon+man+size

原帖由 reverof 於 12-06-17 發表
Balloon man size
yeah




珍珠宮

積分: 38492

減齡達人勳章


8#
發表於 12-6-17 22:41 |只看該作者
回覆 reverof 的帖子


大宅

積分: 2641

畀面勳章


9#
發表於 12-6-17 23:09 |只看該作者
yan924 發表於 12-6-17 19:02
你中意高貴定型d?

我都係高貴唔起架喇~型d款好似穩陣d喎
時間真係過得好快,轉眼27W...要好好享受同阿囝兩位一體嘅日子~~


大宅

積分: 2641

畀面勳章


10#
發表於 12-6-17 23:22 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+reverof+於+12-06-17+發表Bal

原帖由 lovelykitty 於 12-06-17 發表
yeah
有無相睇



時間真係過得好快,轉眼27W...要好好享受同阿囝兩位一體嘅日子~~


大宅

積分: 2641

畀面勳章


11#
發表於 12-6-17 23:24 |只看該作者

引用:Santos+100+is+pretty+and+elegant +

原帖由 laybb 於 12-06-17 發表
Santos 100 is pretty and elegant
係咪長方型果款呀?有無相睇



時間真係過得好快,轉眼27W...要好好享受同阿囝兩位一體嘅日子~~


大宅

積分: 1359


12#
發表於 12-6-17 23:40 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+laybb+於+12-06-17+發表Santo

原帖由 ruby1386 於 12-06-17 發表
係咪長方型果款呀?有無相睇
It's square in shape..have black or pink strap
myphoto.jpg



點評

topkidsmom    發表於 12-6-18 21:42
tree2009    發表於 12-6-18 18:21


大宅

積分: 2641

畀面勳章


13#
發表於 12-6-18 00:17 |只看該作者
laybb 發表於 12-6-17 23:40
It's square in shape..have black or pink strap

我最初都想買呢隻,不過我超大汗mouth:次次帶親皮帶表都整到變哂色,但係呢款轉鋼帶又失真,而且我個妹已經買咗隻喇費事到時佢又話我買埋同一樣啦...
時間真係過得好快,轉眼27W...要好好享受同阿囝兩位一體嘅日子~~


公爵府

積分: 26296

睛靈勳章


14#
發表於 12-6-18 03:17 |只看該作者
Balloon斯文,唔型


大宅

積分: 2641

畀面勳章


15#
發表於 12-6-18 03:22 |只看該作者

引用:Balloon+man+size

原帖由 reverof 於 12-06-17 發表
Balloon man size
我都幾鐘意呢款,又易襯又係鋼帶同系列有幾多款呀?邊款靚d呀



時間真係過得好快,轉眼27W...要好好享受同阿囝兩位一體嘅日子~~


別墅

積分: 662


16#
發表於 12-6-18 09:45 |只看該作者

回覆:ruby1386 的帖子

我都好想買番隻Santos 100,但本身已有Tank,擔心兩隻錶款式太似。想問問大家意見。仲有,想知價錢如何(both無石和有石)?謝謝!




大宅

積分: 3771


17#
發表於 12-6-18 09:54 |只看該作者

引用:我都好想買番隻Santos+100,但本身已有Tank

原帖由 minimini 於 12-06-18 發表
我都好想買番隻Santos 100,但本身已有Tank,擔心兩隻錶款式太似。想問問大家意見。仲有,想知價錢如何(bo ...
Santos100 中size$43300 大size$48800,印象中無出石,tank個錶面細d同斯文d,我覺得唔同喎




大宅

積分: 1244


18#
發表於 12-6-18 10:33 |只看該作者
big size roadster le?


別墅

積分: 662


19#
發表於 12-6-18 10:37 |只看該作者

回覆:yan924 的帖子

謝謝回覆。好想買番隻中size粉紅錶帶。想請教邊度買較抵?三寶、英皇定其他?Many thanks!




大宅

積分: 3097


20#
發表於 12-6-18 12:04 |只看該作者
ruby1386 發表於 12-6-18 03:22
我都幾鐘意呢款,又易襯又係鋼帶同系列有幾多款呀?邊款靚d呀



...
我呢款係28mm, 適合斯文型。


點評

topkidsmom    發表於 12-6-18 21:42
pigpigyy    發表於 12-6-18 17:13

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo