跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 239


1#
發表於 12-6-20 01:23 |只看該作者
有無小朋友上過,可否比啲意見!




男爵府

積分: 6767


2#
發表於 12-6-20 22:09 |只看該作者

回覆:littleblack1125 的帖子

我女女有上,佢返得好開心




複式洋房

積分: 239


3#
發表於 12-6-20 23:00 |只看該作者

引用:我女女有上,佢返得好開心

原帖由 summone79 於 12-06-20 發表
我女女有上,佢返得好開心
你女女返咗幾耐,女女幾大呀




珍珠宮

積分: 42545


4#
發表於 12-6-20 23:05 |只看該作者
回覆 summone79 的帖子

3歲可以上堂嗎?幾多錢?thx。


男爵府

積分: 6767


5#
發表於 12-6-21 08:06 |只看該作者

回覆:littleblack1125 的帖子

現在3.5yrs,返了一年




男爵府

積分: 6767


6#
發表於 12-6-22 17:11 |只看該作者
回覆 Minnie2010 的帖子

my daugter start the class when she was 2.5 yrs old, it costs around 880 for 10 lessons.


複式洋房

積分: 239


7#
發表於 12-6-22 17:34 |只看該作者

引用:回覆 Minnie2010 的帖子 my daugter start

原帖由 summone79 於 12-06-22 發表
回覆 Minnie2010 的帖子

my daugter start the class when she was 2.5 yrs old, it costs around 880 for ...
學得好唔好呀?




男爵府

積分: 6767


8#
發表於 12-6-25 08:45 |只看該作者
回覆 littleblack1125 的帖子

my daughter love it. she can learn many words.


別墅

積分: 561


9#
發表於 12-6-25 11:23 |只看該作者
我個大仔都有返, 宜家STAGE 4, 佢學得幾好, 掌握拼音都很不錯. 佢現在返的是上水白普理,在彩園, 呢兩期教的是Miss Leung, 佢幾有愛心, 很包容的. 我個仔好活潑, 佢都好理解和有耐性.
希望可以幫到你.


複式洋房

積分: 239


10#
發表於 12-6-25 12:27 |只看該作者

引用:我個大仔都有返, 宜家STAGE 4, 佢學得幾好,

原帖由 cqye1125 於 12-06-25 發表
我個大仔都有返, 宜家STAGE 4, 佢學得幾好, 掌握拼音都很不錯. 佢現在返的是上水白普理,在彩園, 呢兩期教的 ...
Thx very much!




珍珠宮

積分: 38598

2024年龍年勳章 開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第一回 想生BB熱投 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


11#
發表於 12-6-25 13:27 |只看該作者
回覆 cqye1125 的帖子

我女剛4歲, 請問係學邊個時間,
星期六有嗎? 邊度搵到相關資料? 謝謝!


別墅

積分: 561


12#
發表於 12-6-25 14:21 |只看該作者
星期六上午有班, 你可以去彩園邨宣教會白普理家庭中心問下.


男爵府

積分: 8986

熱血勳章 畀面勳章


13#
發表於 12-6-30 07:51 |只看該作者

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo