母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 796


1#
發表於 12-6-23 13:01 |只看該作者
Bb已經四個半月有多,滿月后冇飲夜奶,十二點訓可以捱到五六點,最近兩星期,半夜三四點又醒喊飲,奶咀安慰唔得,佢日頭一般準時三四個鐘一歺,大小便正常。點解呢?大食左?




首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo