2012年媽媽會

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 263


1#
發表於 12-6-23 22:04 |只看該作者
好擔心,又好唔舒服,夜晚訓個時,條腰痛到死,有邊個可以話俾我知啊?




大宅

積分: 1758


2#
發表於 12-6-23 23:27 |只看該作者
今日37 週..... 呢兩日肚底好痛,行步路都痛.... 又腳腫... 條腰都痛呀! 瞓覺唔使講,左右都唔得! 個肚好墜,而家42" 啦....

唔知要等幾耐呢? mouth:

期待BB出世!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo