懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   2


大宅

積分: 2751


1#
發表於 12-6-26 21:52 |只看該作者
內容無美素佳兒咁好,佢有D求其lor, 不過對疫苗個topic有興趣,唔知邊到可以有疫苗講座呢?
myphoto.jpg




珍珠宮

積分: 47280


2#
發表於 12-6-26 21:54 |只看該作者


大宅

積分: 3160


3#
發表於 12-6-26 22:19 |只看該作者
兩支juice 下年2月到期,睇黎都係留返自己試飲......
最鍾意mustela果份,唔止阿b,連媽媽都有份!


大宅

積分: 4132

畀面勳章


4#
發表於 12-6-26 23:20 |只看該作者


禁止訪問

積分: 12490


5#
發表於 12-6-26 23:44 |只看該作者

回覆 回覆:honeybaby3388的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3829

月餅勳章 陪月勳章


6#
發表於 12-6-26 23:46 |只看該作者
我反而覺得D禮品麻麻O地, 可能咁O岩我用唔著啦~


珍珠宮

積分: 32377


7#
發表於 12-6-26 23:52 |只看該作者

頭先雀巢禮物






子爵府

積分: 13298

BK Milk勳章


8#
發表於 12-6-26 23:57 |只看該作者


大宅

積分: 1363


9#
發表於 12-6-27 00:12 |只看該作者


大宅

積分: 1339

陪月勳章


10#
發表於 12-6-27 00:18 |只看該作者

引用:我反而覺得D禮品麻麻O地, 可能咁O岩我用唔

原帖由 airyaoi 於 12-06-26 發表
我反而覺得D禮品麻麻O地, 可能咁O岩我用唔著啦~
好過Friso 送一罐媽咪奶粉



點評

TOUMUIMUI  Agree  發表於 12-6-27 04:37


大宅

積分: 3829

月餅勳章 陪月勳章


11#
發表於 12-6-27 00:32 |只看該作者
本帖最後由 airyaoi 於 12-6-27 00:33 編輯
tanyaau 發表於 12-6-27 00:18
好過Friso 送一罐媽咪奶粉

我第一胎餵人奶時要KEEP住飲媽咪奶粉(補身增奶), 所以覺得O岩用~~ 哈哈~~ 所以真係因人而異。我呢胎都會努力餵人奶, 所以奶粉格我就唔O岩駛。
我99一向話有新鮮蘋果食 (自己刮果蓉)做乜要飲現成果汁, 所以果汁又係飲唔著, 可能我自己飲O左佢。
女性衛生液我自己用開EVE, 所以份SAMPLE又係送俾朋友用。
媽媽袋已經收到太多, 雅培, 美贊臣。。。呢個又係細SIZE, 無乜實際用途。
主要係紗巾, 大王尿同包護膚套裝有用。


大宅

積分: 1084


12#
發表於 12-6-27 02:00 |只看該作者

回覆:20120110 的帖子

我都有出私家join package,打六合一、口服輪狀同四痘混合疫苗!
我只係返政府打十三價!
BB出世已經喺醫院打左卡介苗同乙型肝炎第一針!
BB出院就會即刻返健康院check黃同檢查體重重得好唔好!
滿月先返去打乙型肝炎第二針!由於我出私家打六個一包埋乙肝,所以我BB滿月只係返健康院檢查生長情況同check黃!無打針!
另外kinetics都有舉辦關於打針嘅講座,大家可以留意下!




男爵府

積分: 5386

BK Milk勳章 畀面勳章


13#
發表於 12-6-27 02:45 |只看該作者

引用:內容無美素佳兒咁好,佢有D求其lor,+不過對

原帖由 honeybaby3388 於 12-06-26 發表
內容無美素佳兒咁好,佢有D求其lor, 不過對疫苗個topic有興趣,唔知邊到可以有疫苗講座呢?




...
我完全都唔知嗰條友講咩,條肥佬一輪咀讀書甘讀浪費時間,奶粉都無罐




大宅

積分: 2751


14#
發表於 12-6-27 07:34 |只看該作者

引用:我都有出私家join+package,打六合一、口服

原帖由 dicky0506 於 12-06-27 發表
我都有出私家join package,打六合一、口服輪狀同四痘混合疫苗!
我只係返政府打十三價!
BB出世已經喺醫院 ...
咩價錢?邊到join?




大宅

積分: 2083


15#
發表於 12-6-27 13:45 |只看該作者
果講座..........去完好似沒有去咁............
有少少晒時間...........


大宅

積分: 1084


16#
發表於 12-6-27 14:12 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+dicky0506+於+12-06-27+發表

原帖由 honeybaby3388 於 12-06-27 發表
咩價錢?邊到join?
當時我join 三千幾!
間野叫kinetics




大宅

積分: 1339

陪月勳章


17#
發表於 12-6-28 21:35 |只看該作者

引用:我都有出私家join package,打六合一、口服

原帖由 dicky0506 於 12-06-27 發表
我都有出私家join package,打六合一、口服輪狀同四痘混合疫苗!
我只係返政府打十三價!
BB出世已經喺醫院 ...
我報咗kinetics 5/7 個講座,但今日收到通知,冇我份




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo