懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 484


1#
發表於 12-6-27 23:03 |只看該作者
想問下其他媽咪,老公送左我入院之後,可吾可以係產前房陪我架?定係要等姑娘電話,生得先可以陪我架?佢仲話可以返住工等,等到電話先過黎!好吾想佢miss BB出世。


大宅

積分: 3584

陪月勳章


2#
發表於 12-6-27 23:48 |只看該作者

回覆:廣華老公陪產一問

生得先可以陪架,除非係探病時間。




複式洋房

積分: 484


3#
發表於 12-6-27 23:54 |只看該作者
通常開到幾多度先會call 老公,如果佢吾係醫院standby 會吾會趕吾切架?


複式洋房

積分: 397


4#
發表於 12-6-27 23:59 |只看該作者
我都想問係咪有布遮住, 我同老公都睇唔到生產過程GA? 因為驚過程太恐佈


男爵府

積分: 9927


5#
發表於 12-6-28 08:49 |只看該作者
我都好想知


大宅

積分: 2039


6#
發表於 12-6-28 13:46 |只看該作者
如果老公陪產,要係第幾個月同醫院講定?


大宅

積分: 1526


7#
發表於 12-6-28 13:51 |只看該作者
如果自己一個生, 老公不在身邊陪, 好似重驚


大宅

積分: 1947


8#
發表於 12-6-28 14:17 |只看該作者
回覆 2012dragonmama 的帖子

總之開到你可以入產房先會叫先生, 我果時係6度.


大宅

積分: 1947


9#
發表於 12-6-28 14:19 |只看該作者
christylam_724 發表於 12-6-27 23:59
我都想問係咪有布遮住, 我同老公都睇唔到生產過程GA? 因為驚過程太恐佈 ...
無布遮住. 老公企係你旁邊, 唔係前面對住你PAT PAT, 所以唔會太恐怖既.


大宅

積分: 1947


10#
發表於 12-6-28 14:22 |只看該作者
回覆 寶寶芝 的帖子

係入院上左產房姑娘會問既, 我老公一直無陪我做產檢照樣陪我生, 不過佢睇過生產過程既VIDEO, 所以佢都知有咩出現.


大宅

積分: 2039


11#
發表於 12-6-28 17:50 |只看該作者
回覆 daisylulu 的帖子

Thx!甘你痛左幾多個鐘?


男爵府

積分: 5744


12#
發表於 12-6-28 20:23 |只看該作者
寶寶芝 發表於 12-6-28 13:46
如果老公陪產,要係第幾個月同醫院講定?

我尋日26W覆診, 姑娘有問, 仲比份問卷我返去填, 說36W覆診時交表


男爵府

積分: 5744


13#
發表於 12-6-28 20:29 |只看該作者
2012dragonmama 發表於 12-6-27 23:03
想問下其他媽咪,老公送左我入院之後,可吾可以係產前房陪我架?定係要等姑娘電話,生得先可以陪我架?佢仲 ...

我今日上運動班, PT話, 入院後丈夫只可在探病時間陪太太.

臨生時, 開到十度老公才可入產房. (但我下次會再問吓助產士)


複式洋房

積分: 484


14#
發表於 12-6-28 22:11 |只看該作者
多謝嗮各位嘅資料

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo