懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   2


大宅

積分: 1063


1#
發表於 12-6-28 12:11 |只看該作者
坐月想訂湯番黎因為99唔識整,究竟幾時開始補好?完曬d惡露好?定一生完就可以?可唔可以分享下你地當時點坐月係點補?




伯爵府

積分: 17881

DHA勳章 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 BK猜猜猜慶中秋


2#
發表於 12-6-28 12:15 |只看該作者
回覆 yanlolo 的帖子

完曬d惡露~有心可以補到100天!


大宅

積分: 1063


3#
發表於 12-6-28 12:21 |只看該作者

引用:回覆 yanlolo 的帖子 完曬d惡露~有心可以

原帖由 xiangching 於 12-06-28 發表
回覆 yanlolo 的帖子

完曬d惡露~有心可以補到100天!
但係我想訂湯包送上門,幾時開始飲?




伯爵府

積分: 17881

DHA勳章 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 BK猜猜猜慶中秋


4#
發表於 12-6-28 12:26 |只看該作者
完曬d惡露才吃補品。
未完,而你又想訂都可以飲D平和的湯水。


大宅

積分: 1063


5#
發表於 12-6-28 13:20 |只看該作者

引用:完曬d惡露才吃補品。未完,而你又想訂都可

原帖由 xiangching 於 12-06-28 發表
完曬d惡露才吃補品。
未完,而你又想訂都可以飲D平和的湯水。
正常幾時完曬惡露?




大宅

積分: 3905


6#
發表於 12-6-28 14:01 |只看該作者
我都想問系咪一定要完哂D惡露先補得


珍珠宮

積分: 44373


7#
發表於 12-6-28 14:04 |只看該作者
yanlolo 發表於 12-6-28 13:20
正常幾時完曬惡露?
姑娘話2-6星期~見人見智~~我就快坐完月,惡露都未完~~
輸入搜索內容


水晶宮

積分: 67589


8#
發表於 12-6-28 14:52 |只看該作者
我打算坐完月(28日後)先去睇中醫補身~
坐月期間就食D有益平補食物~


禁止訪問

積分: 1281


9#
發表於 12-6-28 15:07 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1063


10#
發表於 12-6-28 22:15 |只看該作者

引用:我打算坐完月(28日後)先去睇中醫補身~坐月

原帖由 Elenalan 於 12-06-28 發表
我打算坐完月(28日後)先去睇中醫補身~
坐月期間就食D有益平補食物~
咁訂唔訂湯好呢?因為我坐完月就要番工




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo