懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2514


1#
發表於 12-6-28 16:05 |只看該作者
我有左十weeK,尋晚開始病,已經訓左成晚,到今早起身又頭暈,頭痛,流鼻水,鼻塞,打Y痴,下午格硬食左幾啖飯都嘔哂出梨,要訓係床到,因為下午屋企無人個個返哂工,到夜晚先有人陪我睇醫生,太夜診所又關門,想問睇急症會好d嗎




大宅

積分: 3373


2#
發表於 12-6-28 16:09 |只看該作者
急症要等好耐, 你會更辛苦. 你家附近有沒有24小時診所? 你住哪? 幫你找找.


男爵府

積分: 8887


3#
發表於 12-6-28 16:10 |只看該作者
本帖最後由 babe.mami 於 12-6-28 16:10 編輯

頂唔順就拿拿聲去睇醫生啦,睇西醫都可以 (你同佢講你有左,佢會就住黎開d安全既藥比你架~ )
你咪去等急症啦,等到你暈你都未有得睇丫..
<div><a target=_blank href=http://www.pregnology.com/pregnancy/09/13/2012><img border=0 width=450 height=185 src='http://www.pregnology.com/preggoticker2/FF0066/000000/My%20pregnancy/09/13/2012.png' alt='Pregnancy%20ticker'></a><br><a style=font-size:9pt;color:#444444 target=_blank href=http://www.pregnology.com>Make a pregnancy ticker</a></div>


大宅

積分: 2514


4#
發表於 12-6-28 16:13 |只看該作者

急症要等好耐,+你會更辛苦.+你家附近有沒有

原帖由 Aotearoa 於 12-06-28 發表
急症要等好耐, 你會更辛苦. 你家附近有沒有24小時診所? 你住哪? 幫你找找.
我住屯門ga





複式洋房

積分: 329


5#
發表於 12-6-28 16:16 |只看該作者
錦華地下好似有24hours


大宅

積分: 3373


6#
發表於 12-6-28 16:32 |只看該作者
回覆 CKBABY0408 的帖子

新都醫務中心(錦華) 屯門屯隆街錦華商場地下102A-103號舖 2449 2400


大宅

積分: 3294


7#
發表於 12-6-28 16:40 |只看該作者
本帖最後由 ryanne 於 12-6-28 16:41 編輯

屋企有冇探熱針?睇下有冇發燒。睇嚟你應該感冒,食唔落唔好勉強食飯,最好食粥、河粉、飲到水就飲啲暖水濕下口。盡量瞓到就瞓下啦!抖多啲會好啲。

如果真係頂唔順等唔到屋企人返,就拿拿聲去睇私家醫生或者打電話去掛號先,差唔多時間先落街睇,咁你會冇咁辛苦。記得去睇醫生時戴口罩,因為診所都好多菌,免得你等緊中途加重你病情。


禁止訪問

積分: 47239

畀面勳章


8#
發表於 12-6-28 16:53 |只看該作者

引用:我有左十weeK,尋晚開始病,已經訓左成晚,

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2514


9#
發表於 12-6-28 17:32 |只看該作者

屋企有冇探熱針?睇下有冇發燒。睇嚟你應

原帖由 ryanne 於 12-06-28 發表
本帖最後由 ryanne 於 12-6-28 16:41 編輯

屋企有冇探熱針?睇下有冇發燒。睇嚟你應該感冒,食唔落唔好 ...
我頂唔順落左去睇西醫,發甘燒38度,個醫生開左必理痛,止鼻水藥,止暈止嘔藥,但我印象中唔係唔好食必理痛ga咩




伯爵府

積分: 15109


10#
發表於 12-6-28 17:38 |只看該作者
回覆 CKBABY0408 的帖子

睇急症ok架, 你話你有左, 會排"緊急"第三類, 我星期日去廣華睇肚痛, 等左半個鐘喳, 醫生仲同我照埋肚睇bb有無心跳


大宅

積分: 2858


11#
發表於 12-6-28 17:41 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 ryanne 於 12-06-28 發表本帖

原帖由 CKBABY0408 於 12-06-28 發表
我頂唔順落左去睇西醫,發甘燒38度,個醫生開左必理痛,止鼻水藥,止暈止嘔藥,但我印象中唔係唔好食必理痛 ...
普通果隻必理痛孕婦係可以食架




大宅

積分: 3294


12#
發表於 12-6-28 20:16 |只看該作者
回覆 CKBABY0408 的帖子

你有冇同醫生講你懷孕呢?如果有,基本上醫生開得俾你嘅都冇問題嘅。因為必理痛都有止痛退燒作用。
如果你真係擔心,你可以問下醫生睇下可唔可轉其他藥俾你。或者佢俾你嘅有其他藥可以代替退燒嘅,你都可以自己唔食必理痛,到真係冇退燒,你先再食返都可以。
不過,我建議你都係問清楚醫生。一來我唔係醫生,亦都唔知你情況係點?只係如果我係你,我會咁樣做 (擔心就唔食或者叫醫生轉藥)。二來始終而家非常時期,你問清楚醫生、了解清楚自己都安心啲啦。

試下打電話問下醫生啦!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo