婆媳關係

跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 48772

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1#
發表於 12-7-5 16:39 |只看該作者
今個星期一係假期, 夜晚食飯我99又有野發表啦(P.S.:叔仔&佢女友唔係度; 大伯&大嫂去佐街; 餐飯係我媽煮的, 叫埋我99食,)

食食吓飯, 99講野啦: 佢(我叔仔)個女朋友呀, 屋企好有錢架!!!!! 屋企得佢一粒囡, 住港島, 千幾尺架!!! 係旺角仲有2間地舖收租; 人地屋企唔煮飯架, 廚房都封埋架!!!! (我99依個時候的表情係好鬼串)

我就聽到把幾火.


珍珠宮

積分: 39173


2#
發表於 12-7-5 16:43 |只看該作者
回覆 小肥楊 的帖子

?????


禁止訪問

積分: 54592


3#
發表於 12-7-5 16:46 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 48772

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 12-7-5 16:57 |只看該作者
叔仔女朋友屋企有錢, 人地個囡就包金啲; 佢每次返嚟99你都煮大餐去令佢happy, 係你的事!
我屋企無錢, 我媽煮埋飯叫你食, 唔該無句, 仲有野比我媽聽呀!

叔仔女朋友的屋企有無錢, 與我地有咩關系!
我地無打算揾佢著數; 都從未打算問你借!
我地只需要知道佢人品好唔好就得啦.

我屋企係咁架啦, 你咁巴閉, 以後你自己食啦!:;pppp:對你好少少就依牙鬆鋼, 好似要買你怕咁.

我地棄權

點評

Sumyeema1  以后可以唔洗預你 99。。。  發表於 12-7-6 12:24


大宅

積分: 3762

畀面勳章


5#
發表於 12-7-5 16:57 |只看該作者
回佢一句~ 咁第日結咗婚阿叔仔咪冇住家飯食?

點評

COPYLADY  嘩,精簡得來一針見血,好嘢!  發表於 12-7-5 19:28
laurenleung    發表於 12-7-5 19:15
李大嫂    發表於 12-7-5 17:33
由原產地直接進口~純天然~無添加~日日新鮮製造~
BB的最佳食糧......母乳~


子爵府

積分: 13653

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 分享愛 熱血勳章 畀面勳章


6#
發表於 12-7-5 17:03 |只看該作者
再回多句, 噤第時嫁咗過黎, 佢咪唔好做家務, 唔會煮飯俾你食囉~

點評

bluevic81  no! 應該話佢嫁左過黎之後奶奶你要好好服侍大小姐 ~  發表於 12-7-5 17:39
李大嫂    發表於 12-7-5 17:33


大宅

積分: 3295

陪月勳章


7#
發表於 12-7-5 17:11 |只看該作者

回覆:小肥楊 的帖子

回佢!你個仔弟時嫁去女家,你咪發達囉



點評

tingtsang    發表於 12-7-6 22:59


大宅

積分: 2295


8#
發表於 12-7-5 17:12 |只看該作者

回覆:你估吓佢想點?

叔仔咪有軟飯食?呵呵~笑多兩下tim呀:;pppp:



點評

KiuShaBB    發表於 12-7-6 14:37
Sumyeema1    發表於 12-7-6 12:24


珍珠宮

積分: 48772

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


9#
發表於 12-7-5 17:13 |只看該作者
我99幫人地洗埋衫架! (可能佢諗住遲d可以分人地屋企的身家瓜)

點評

COPYLADY  人地得一粒囡,你99有三個仔,佢是咪打算要個仔入赘女家啊?  發表於 12-7-5 19:31


禁止訪問

積分: 10103


10#
發表於 12-7-5 17:15 |只看該作者

回覆:你估吓佢想點?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 48772

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


11#
發表於 12-7-5 17:17 |只看該作者
回覆 Kristinming 的帖子

我99同我媽講的時候唔係好慘咁樣; 而係好串咁架! 好似睇我媽唔起, 同埋粘粘自喜咁樣


珍珠宮

積分: 48772

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


12#
發表於 12-7-5 17:19 |只看該作者
kit728 發表於 12-7-5 17:11
回佢!你個仔弟時嫁去女家,你咪發達囉

我99真係講到時叔仔會過去女家果度住架! 佢個樣好開心架!


大宅

積分: 1590


13#
發表於 12-7-5 17:22 |只看該作者

回覆:你估吓佢想點?

咁咪恭喜距(你叔仔)以後有軟飯食嘞!擔保無胃痛。:;pppp::;pppp:




大宅

積分: 1201


14#
發表於 12-7-5 17:26 |只看該作者
小肥楊 發表於 12-7-5 17:19
我99真係講到時叔仔會過去女家果度住架! 佢個樣好開心架!

如果佢對個仔食軟飯都咁開心同感激到要還神,咪由得佢串串貢囉!

最好個孫都跟有錢女家姓呀,食人咁多軟飯!


珍珠宮

積分: 48772

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


15#
發表於 12-7-5 17:28 |只看該作者
donnapet 發表於 12-7-5 17:22
咁咪恭喜距(你叔仔)以後有軟飯食嘞!擔保無胃痛。

叔仔女友幾好人架, 雖然佢唔識做家務, 但佢都好比心機學緊; 佢做人好低調, 也不追名牌(點解我咁講:我見佢有D T-shirt著佐好多年, 衫領都磨爛, 佢都著架, 應該係佢父母教得好啦)

叔仔同佢女友大學果時識的, 已拍佐成7-8年拖, 叔仔做人好踏實, 心地又好;

但我99就好似好想個仔食軟飯咁囉!


子爵府

積分: 13938

醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


16#
發表於 12-7-5 17:31 |只看該作者
小肥楊 發表於 12-7-5 17:19
我99真係講到時叔仔會過去女家果度住架! 佢個樣好開心架!
開心咪好囉,最好個女仔連你99都接收埋

點評

小肥楊  係又好呀!  佢跟埋去, 等住個工人啦.  發表於 12-7-5 17:35


男爵府

積分: 8532


17#
發表於 12-7-5 17:31 |只看該作者

我99幫人地洗埋衫架!++(可能佢諗住遲d可以

原帖由 小肥楊 於 12-07-05 發表
我99幫人地洗埋衫架! (可能佢諗住遲d可以分人地屋企的身家瓜)
我99以前仲幫c6 ex gf手洗爸爸同底底我第一日上c6屋企就同我講爸爸同底底要自己手洗,唔可以放入機洗!
我聽到都好愕然,點會唔係自己洗~
之後,大姑9先講番我知,原來99覺得人地有錢,所以...



點評

小肥楊  同我99差唔多  發表於 12-7-5 17:35


珍珠宮

積分: 48772

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


18#
發表於 12-7-5 17:32 |只看該作者
回覆 gwenpurple 的帖子

我叔仔&佢女友同我兩公婆好好傾架, 佢女友很次返嚟, 第一件事係過嚟我地果度同我個BB玩(有時仲幫我睇住個BB比我去做其他家務架); 但佢地兩個從未講過結緍後去女家住囉! 女家的父母都無見過我99! 我估係我99自我一相情願JEL


侯爵府

積分: 23500


19#
發表於 12-7-5 17:36 |只看該作者
以後有咩都唔好預佢啦,叫佢搵細仔女朋友啦.
樓上D姊妹意見o岩架,串返99都好,等佢唔好咁得戚,人地屋企有錢人地既事


男爵府

積分: 5982


20#
發表於 12-7-5 17:39 |只看該作者
叔仔有大志喎

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo