自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


子爵府

積分: 12303

畀面勳章


1#
發表於 12-7-9 18:46 |只看該作者
本人而家用緊 2 匹窗口機, ~ 14 年, 未壞 (可能講完就壞 ), 仲好涼, 想換 2 匹窗口分體 (2 級能源標籤), 價錢大約 8 千幾 9 千蚊, 化唔化算?

另外, 窗口分體易唔易壞同喉管有冇滴水問題? 謝謝

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo