論盡家傭

跳至

首頁
12

尾頁
   1


珍珠宮

積分: 37295


1#
發表於 12-7-23 11:39 |只看該作者
你地每月有冇獎勵下工人?金錢/禮物/利是?因我家工人好好,我好樂意給她更多,但又怕做壞規矩,請教下大家點做




別墅

積分: 639


2#
發表於 12-7-23 13:29 |只看該作者
金錢方面, 佢做滿一年我畀$2000bonus, 生日送些小禮物, 我屋企人亦畀咗好多舊衫佢! 但我覺得對人好不一定是物質, 平日對她的尊重, 例如我食乜佢食乜, 或者我老公鍾意入廚, 有時間佢會做飯畀大家食, 我的小朋友亦好尊重姐姐, 佢有什麼要求例如需要改假期我會盡量遷就! 但當然佢工作表現好先值得人對佢好!

點評

jvcfamily  Agree x 2.  發表於 12-7-25 11:29
SnakeAda  agree  發表於 12-7-23 20:28


男爵府

積分: 5575


3#
發表於 12-7-23 13:31 |只看該作者
不須定時出獎金給她,因這是無形壓力,是迫使妳不得不做,最後变成老馮。
只須買少禮物就可以,按妳心情/她的表現而做。
我家公主未变衰之前,間中會買印尼報紙/什誌,她表現是好開心的,還會拿這些東西給同鄉看。


珍珠宮

積分: 48879


4#
發表於 12-7-23 13:35 |只看該作者
如果你工人姐姐有仔女,可以過時過節俾幾百佢,話係俾姐姐買d嘢送俾仔女。

我平時屋企有咩好嘢都預佢食,生日會送禮物,新年大利是,過時過節俾錢佢買嘢俾仔女


珍珠宮

積分: 37295


5#
發表於 12-7-23 14:00 |只看該作者

引用:金錢方面,+佢做滿一年我畀$2000bonus,+生日

原帖由 Jenfa 於 12-07-23 發表
金錢方面, 佢做滿一年我畀$2000bonus, 生日送些小禮物, 我屋企人亦畀咗好多舊衫佢! 但我覺得對人好不一定是 ...
明白了尊重,平等我做到,你一年先比方法好,謝意見




珍珠宮

積分: 37295


6#
發表於 12-7-23 14:01 |只看該作者

引用:不須定時出獎金給她,因這是無形壓力,是迫

原帖由 jadechant 於 12-07-23 發表
不須定時出獎金給她,因這是無形壓力,是迫使妳不得不做,最後变成老馮。
只須買少禮物就可以,按妳心情/她的 ...
我都覺定時不太好,謝意見




珍珠宮

積分: 37295


7#
發表於 12-7-23 14:07 |只看該作者

引用:如果你工人姐姐有仔女,可以過時過節俾幾百

原帖由 Froggy_joe 於 12-07-23 發表
如果你工人姐姐有仔女,可以過時過節俾幾百佢,話係俾姐姐買d嘢送俾仔女。

我平時屋企有咩好嘢都預佢食, ...
好主意,謝意見




男爵府

積分: 8796


8#
發表於 12-7-23 14:23 |只看該作者
平時"適當"時候要讚賞, 如"姐姐真係叻, 呢D係你先做到"... 唔一定要比錢/物質...


珍珠宮

積分: 37295


9#
發表於 12-7-23 14:27 |只看該作者

引用:平時"適當"時候要讚賞,+如"姐姐真係叻,+呢D

原帖由 manyinsum 於 12-07-23 發表
平時"適當"時候要讚賞, 如"姐姐真係叻, 呢D係你先做到"... 唔一定要比錢/物質... ...
我有讚,我覺得打工求財,如果做得好想適當獎勵,做得開心又留住佢個心,我會提醒自己不可過火




男爵府

積分: 8796


10#
發表於 12-7-23 14:29 |只看該作者
小紅梅 發表於 12-7-23 14:27
我有讚,我覺得打工求財,如果做得好想適當獎勵,做得開心又留住佢個心,我會提醒自己不可過火:funn ...

我以前就係比得太多物質上既野... 做左年幾, 帶佢去過DISNEYLAND/海洋公園/華僑城/廣州, 但最後都比佢Q起...


珍珠宮

積分: 37295


11#
發表於 12-7-23 14:37 |只看該作者

引用:Quote:小紅梅+發表於+12-7-23+14:27+我有讚

原帖由 manyinsum 於 12-07-23 發表
我以前就係比得太多物質上既野... 做左年幾, 帶佢去過DISNEYLAND/海洋公園/華僑城/廣州, 但最後都比佢Q起. ...
原來係咁,明白




珍珠宮

積分: 48879


12#
發表於 12-7-23 14:44 |只看該作者
manyinsum 發表於 12-7-23 14:23
平時"適當"時候要讚賞, 如"姐姐真係叻, 呢D係你先做到"... 唔一定要比錢/物質... ...
十分同意!姐姐有進步我都搵機會讚下佢


禁止訪問

積分: 1589

陪月勳章


13#
發表於 12-7-23 19:48 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1815


14#
發表於 12-7-23 20:22 |只看該作者

回覆:請教獎勵工人

試過去Disneyland時買咗件Mickey mouse套裙俾佢個女;又試過俾三百蚊佢買衫;每星期都會買條靚魚俾佢食;帶佢去超市任揀;平時會留意佢喜好,買d佢鍾意嘅零食飲品;每個月都有少少bonus;我諗點都唔及我地當佢屋企人咁看待,會交換意見,尊重對方私懚等。




別墅

積分: 533


15#
發表於 12-7-24 21:43 |只看該作者
我都覺得互相尊重最重要,如何佢攪得掂家頭細務,基本上我都俾好多自由佢

生日新年都會封包利是俾佢,大約五百蚊到,其實唔需要成日或定時做,咁樣佢會更加開心同感恩
I'm a happy mom~


大宅

積分: 2323


16#
發表於 12-7-25 01:52 |只看該作者

請教獎勵工人

最好唔好有金錢既獎,做慣左個工人每次會祈待,成為習慣後會覺應份,久而久之就變成應得,到沒有的時候會不甘心,獎勵最好對工人好,不要死心眼




珍珠宮

積分: 37295


17#
發表於 12-7-25 08:33 |只看該作者

引用:試過去Disneyland時買咗件Mickey+mouse套裙

原帖由 SweetyMuiMui 於 12-07-23 發表
試過去Disneyland時買咗件Mickey mouse套裙俾佢個女;又試過俾三百蚊佢買衫;每星期都會買條靚魚俾佢食;帶 ...





珍珠宮

積分: 37295


18#
發表於 12-7-25 08:35 |只看該作者

引用:我都覺得互相尊重最重要,如何佢攪得掂家頭

原帖由 fabanker11 於 12-07-24 發表
我都覺得互相尊重最重要,如何佢攪得掂家頭細務,基本上我都俾好多自由佢

生日新年都會封包利是俾佢,大約 ...
明白




珍珠宮

積分: 37295


19#
發表於 12-7-25 08:36 |只看該作者

引用:最好唔好有金錢既獎,做慣左個工人每次會祈

原帖由 0723mama 於 12-07-25 發表
最好唔好有金錢既獎,做慣左個工人每次會祈待,成為習慣後會覺應份,久而久之就變成應得,到沒有的時候會不 ...
明白,我都係擔心比慣左




大宅

積分: 1071


20#
發表於 12-7-25 08:36 |只看該作者
我都認同尊重是最好的reward.

適當的讚美亦好重要,correct 佢地我會婉轉地say it nicely.


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo