想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 1472


1#
發表於 12-7-24 17:53 |只看該作者
本帖最後由 Chukiting 於 12-10-3 18:51 編輯

3


大宅

積分: 2456


2#
發表於 12-7-24 18:00 |只看該作者

引用:6月中做左塞藥手術,但到而家都41日,但經

原帖由 Chukiting 於 12-07-24 發表
6月中做左塞藥手術,但到而家都41日,但經期都仲未到,點算啊?之前我個個月都好準架!



...
係擔心嫁啦!耐心點,你有無肚痛先?




複式洋房

積分: 431


3#
發表於 12-7-24 18:05 |只看該作者

回覆:小產後經期

我之前五月頭小產塞葯,都成六月尾先有M,第二次就正常番係七月尾。所以唔駛擔心!




大宅

積分: 1472


4#
發表於 12-7-24 18:24 |只看該作者

回覆:慢慢慢者 的帖子

冇痛呀!





大宅

積分: 1472


5#
發表於 12-7-24 18:24 |只看該作者

回覆:ckemily 的帖子

真係日日等m到呀!




大宅

積分: 2456


6#
發表於 12-7-24 19:20 |只看該作者

引用:真係日日等m到呀! +

原帖由 Chukiting 於 12-07-24 發表
真係日日等m到呀!
等多五天




子爵府

積分: 12585

畀面勳章 BK Milk勳章


7#
發表於 12-7-24 19:46 |只看該作者

回覆:慢慢慢者 的帖子

我都係6月中塞薬,到而加都未m到。




大宅

積分: 1472


8#
發表於 12-7-24 19:49 |只看該作者

回覆:慢慢慢者 的帖子

如果都係未黎呢?




大宅

積分: 1472


9#
發表於 12-7-24 19:49 |只看該作者

回覆:PorkChopPC 的帖子

你都諗住一直等?




別墅

積分: 956


10#
發表於 12-7-24 20:09 |只看該作者

回覆:Chukiting 的帖子

我6月尾排都等緊,希望快點到!




大宅

積分: 1472


11#
發表於 12-7-24 20:21 |只看該作者

引用:我6月尾排都等緊,希望快點到! +

原帖由 Vivmama 於 12-07-24 發表
我6月尾排都等緊,希望快點到!
等待嘅心情真係好慘。




大宅

積分: 1472


12#
發表於 12-7-24 20:21 |只看該作者

引用:我6月尾排都等緊,希望快點到! +

原帖由 Vivmama 於 12-07-24 發表
我6月尾排都等緊,希望快點到!
等待嘅心情真係好慘。




別墅

積分: 956


13#
發表於 12-7-24 20:31 |只看該作者

回覆:Chukiting 的帖子

唔知關唔關年紀事,我問過醫生佢就睇咗我几歲就話正常4-6個星期後會嚟。希望快D啦!




子爵府

積分: 12585

畀面勳章 BK Milk勳章


14#
發表於 12-7-24 20:39 |只看該作者

回覆:慢慢慢者 的帖子

我都係6月中塞薬,到而加都未m到。




大宅

積分: 2787


15#
發表於 12-7-25 15:40 |只看該作者
回覆 Chukiting 的帖子

我6月4日做刮宮手術,等咗49日,M終於喺7月22日來...我之前等到日日喊,好驚有事以後都冇機會生BB~


大宅

積分: 1472


16#
發表於 12-7-25 15:51 |只看該作者

引用:唔知關唔關年紀事,我問過醫生佢就睇咗我几

原帖由 Vivmama 於 12-07-24 發表
唔知關唔關年紀事,我問過醫生佢就睇咗我几歲就話正常4-6個星期後會嚟。希望快D啦!



...
我而家都四十二日啦,好緊張呀!




大宅

積分: 1472


17#
發表於 12-7-25 15:52 |只看該作者

引用:我都係6月中塞薬,到而加都未m到。 +

原帖由 PorkChopPC 於 12-07-24 發表
我都係6月中塞薬,到而加都未m到。
真係好驚唔黎呀。。。




大宅

積分: 1472


18#
發表於 12-7-25 15:53 |只看該作者

引用:回覆+Chukiting+的帖子 我6月4日做刮宮手

原帖由 winshishi 於 12-07-25 發表
回覆 Chukiting 的帖子

我6月4日做刮宮手術,等咗49日,M終於喺7月22日來...我之前等到日日喊,好驚有事以 ...
我都四十二日啦,都未黎,淨係好多分泌咋!




男爵府

積分: 5366


19#
發表於 12-7-25 16:07 |只看該作者

回覆:小產後經期

呢段時間經期係會亂一點,四十多日還可接受,太緊張反而造成壓力。盡量輕鬆點。




大宅

積分: 2787


20#
發表於 12-7-25 16:07 |只看該作者
回覆 Chukiting 的帖子

正常ga,我黎之前都多分泌,應該好快會黎ga la~ 聽聞食車厘子有幫助架

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo