想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   1


別墅

積分: 812


1#
發表於 12-7-25 11:14 |只看該作者
如題!你們有冇一定必勝法教路例如可做什麼吃什麼不可做什麼食什麼等等請幫幫手




大宅

積分: 1261


2#
發表於 12-7-25 12:22 |只看該作者

回覆:想問各位IVF成功bingo 左的jm放胎后至等派彩個段期間你們做左的乜野?

I also wanna know.




大宅

積分: 3606


3#
發表於 12-7-25 13:15 |只看該作者

引用:如題!你們有冇一定必勝法教路例如可做什麼

原帖由 Claramilo 於 12-07-25 發表
如題!你們有冇一定必勝法教路例如可做什麼吃什麼不可做什麼食什麼等等請幫幫手



...
沒有做ivf都係100%必勝,但我最主要在ivf前三個月日日一小時運動(我跑步),早睡早起,少凍飲或生冷野,但我間中都有食,葉酸q10就係咁,一次ivf bingo左孖b!




大宅

積分: 3606


4#
發表於 12-7-25 13:18 |只看該作者

引用:如題!你們有冇一定必勝法教路例如可做什麼

原帖由 Claramilo 於 12-07-25 發表
如題!你們有冇一定必勝法教路例如可做什麼吃什麼不可做什麼食什麼等等請幫幫手



...
放眙後千萬不可吃麻油、人參、木瓜、中藥,我當時冇特別訓床,又日日週圍去,仲會行樓梯,保持心情開朗relax,祝早孕





大宅

積分: 2192

認識瑞士牛牛第二回


5#
發表於 12-7-25 13:31 |只看該作者
本帖最後由 dreamy78 於 12-7-25 13:32 編輯

我放胎後0個2日都在家休息, 在家休息, 係坐下睇下電視, 訓下覺, 唔係全程bed rest ga, 之後就正常返工, 不過呢段時間好難過 係整個ivf 個程之中最辛苦既, 多d 找朋友傾下計, 同埋飲奶同食旦白, 放胎後第11日就應該會check 到中唔中, 我都係中左twins ga... 加油!!


別墅

積分: 812


6#
發表於 12-7-25 13:55 |只看該作者

引用:+本帖最後由+dreamy78+於+12-7-25+13:32+編

原帖由 dreamy78 於 12-07-25 發表
本帖最後由 dreamy78 於 12-7-25 13:32 編輯

我放胎後0個2日都在家休息, 在家休息, 係坐下睇下電視, 訓 ...
請問你是否一次就ok呢?




大宅

積分: 2395


7#
發表於 12-7-25 13:57 |只看該作者
其實有冇jm放胎後自己睇私家診所驗黃體?


大宅

積分: 2192

認識瑞士牛牛第二回


8#
發表於 12-7-25 14:04 |只看該作者
本帖最後由 dreamy78 於 12-7-25 14:05 編輯
Claramilo 發表於 12-7-25 13:55
請問你是否一次就ok呢?

我都係一次就ok la.呢家6weeks la


大宅

積分: 4727


9#
發表於 12-7-25 15:12 |只看該作者

回覆:餐包仔 的帖子

我而家睇緊中醫同針灸,又每天跑步,月頭自然周期放雪胎,我個中醫話可以照飲中醫,都係固胎的藥,咁我到底仲飲唔飲好,我上次鮮胎乜都冇做,跟足西醫話,都係失敗左,睇來要成功都要靠運氣。




男爵府

積分: 9634


10#
發表於 12-7-25 15:19 |只看該作者
sammihuang 發表於 12-7-25 15:12
我而家睇緊中醫同針灸,又每天跑步,月頭自然周期放雪胎,我個中醫話可以照飲中醫,都係固胎的藥,咁我到底 ...
我而家都睇醫中醫+針灸, 準備呢緊cycle放雪胎,我個中醫又係叫我放左胎照食同針

我第1次ivf咩中醫都冇睇,失敗仲冇雪胎, 第2次ivf放胎前有睇中醫+針炙, 失敗左但起碼有雪胎, 所以呢緊放胎後都唔知點好


大宅

積分: 4727


11#
發表於 12-7-25 15:57 |只看該作者

回覆:lovekenken 的帖子

我想繼續飲同針,試下,我上次什麼都冇做都唔得,咁次試下中西結合,你幾時放啊?希望我們都成功。




男爵府

積分: 9634


12#
發表於 12-7-25 16:48 |只看該作者
sammihuang 發表於 12-7-25 15:57
我想繼續飲同針,試下,我上次什麼都冇做都唔得,咁次試下中西結合,你幾時放啊?希望我們都成功。



...
我都係,冇做都唔成功
我要等呢m呀, 應該8月中可以放
我都祝你成功


大宅

積分: 2256


13#
發表於 12-7-25 17:20 |只看該作者

回覆:想問各位IVF成功bingo 左的jm放胎后至等派彩個段期間你們做左的乜野

因為ohss嚴重, 所以除咗返工時間, 返醫生之外, 其他時間都係喺屋企, 基本上乜都做唔到, 日日外賣或煮粉麵食



菩提本無樹 明鏡亦非臺
本來無一物 何處惹塵埃


別墅

積分: 849


14#
發表於 12-7-25 17:26 |只看該作者
起初1-2日都有用盤熱水浸對腳, 等血液行得好d, 之後就無. 個人放鬆d等派彩啦~


伯爵府

積分: 15466

好媽媽勳章


15#
發表於 12-7-25 17:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Claramilo+於+12-07-25+發表

原帖由 餐包仔 於 12-07-25 發表
沒有做ivf都係100%必勝,但我最主要在ivf前三個月日日一小時運動(我跑步),早睡早起,少凍飲或生冷野,但 ...
我想問,等bingo期間身體有咩特別呢?




大宅

積分: 4924


16#
發表於 12-7-25 18:52 |只看該作者

回覆:想問各位IVF成功bingo 左的jm放胎后至等派彩個段期間你們做左的乜野?

沒有特別




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo