親子旅遊

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   1


子爵府

積分: 13334


1#
發表於 12-7-29 11:51 |只看該作者
我星期一就搭佢地啲機到台灣!但貝動新聞佢地亂到爆,再加埋台灣將會打風!今暈真係黑仔到暈




大宅

積分: 4875


2#
發表於 12-7-29 12:39 |只看該作者
回覆 freshgreentea 的帖子

今日搭下午三點鐘延遲今晚七點鐘


子爵府

積分: 13334


3#
發表於 12-7-29 13:19 |只看該作者

回覆:有冇人將會搭港航?

你飛去邊?你去到機場先知?




子爵府

積分: 12747

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 hashtag影視迷勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


4#
發表於 12-7-29 14:02 |只看該作者

有冇人將會搭港航?

今曰報紙都話佢地好亂, 你預咗會delay





大宅

積分: 4328


5#
發表於 12-7-29 15:32 |只看該作者

回覆:有冇人將會搭港航?

千祈咁好搭港航!8號風球個日delay左3個鐘!香港預計會掛更高風球佢照飛!飛到香港上空一直不能降落,話折返台北!之後又話台北full晒無位要轉去馬尼拉!一個鐘後又話馬尼拉關閉左要去隔離一個小機場!克拉克機場!呢世都估唔到自己黎左呢度!個刻真係好驚呀去左菲律賓,人地話過呢世都唔會去呢個國家架!落地後一直在境內等左三個鐘有多,有d媽媽一直咩住小朋友訓真鄧佢地辛苦又無得坐!等既其間一個航空公司既員工都無出過黎!之後就向個度酒店訓左半日又返機場等左4個鐘終於可以上機返香港!機上廣播又話落地後有地勤比delay 信我地又話有交通安排!點知落到去問又叫我地send email去公司拎!無交通安排!全部都係大話!向機場我地幾廿人向到叫經理出黎,一直都唔係想攪事,始終大家都係香港人知佢地係打份工,但佢地好似當你唱歌咁,等左三個鐘有人報埋警經理先出黎!呢三個鐘入面仲有其他不同機既人投訴,可想而知佢地公司亂到點?



點評

rachel    發表於 12-7-29 18:32
寶貝女你比左好多歡樂mami同Daddy~鍚晒你♡╮ⓣⓗⓐⓝⓚⓢ ﹏♡


子爵府

積分: 13334


6#
發表於 12-7-29 15:46 |只看該作者

回覆:有冇人將會搭港航?

如果我一早知佢地公司係咁亂!我一定唔會幫襯佢地,我以為佢地係香港航空公司會好啲!今日朋友話我知佢地係大陸公司!大家祝我明天一切順利!




珍珠宮

積分: 45358


7#
發表於 12-7-29 16:03 |只看該作者


子爵府

積分: 13334


8#
發表於 12-7-29 16:12 |只看該作者

回覆:jojo0815 的帖子






子爵府

積分: 13334


9#
發表於 12-7-29 16:13 |只看該作者

回覆:jojo0815 的帖子

而家想轉航空公司都唔得




別墅

積分: 926


10#
發表於 12-7-29 16:35 |只看該作者

回覆:有冇人將會搭港航?

我都係明天中午機去台湾,祝大家好運mouth:




男爵府

積分: 7823


11#
發表於 12-7-29 16:49 |只看該作者
本帖最後由 Hei3705 於 12-7-29 16:50 編輯

我d屋企人27號12:05飛台北, 之前一晚上網睇delay到成19:00先飛, 到27號check in時仲衰, 地勤話吾知幾時有機, 最後都算好彩14:00出發, 如果琴日就慘, 直情取消左, 佢地31號晚返, 希望到時準時啦


大宅

積分: 4875


12#
發表於 12-7-29 17:03 |只看該作者
本帖最後由 uwoog 於 12-7-29 17:05 編輯

回覆 freshgreentea 的帖子

上海虹橋~

今日 check 網站知~


大宅

積分: 4875


13#
發表於 12-7-29 17:06 |只看該作者
本帖最後由 uwoog 於 12-7-29 17:09 編輯

回覆 freshgreentea 的帖子

你應該無問題 gei~
28日好多機 cancelled


大宅

積分: 4875


14#
發表於 12-7-29 17:07 |只看該作者
回覆 freshgreentea 的帖子

海南航空係大股東


大宅

積分: 3770


15#
發表於 12-7-29 17:31 |只看該作者
回覆 freshgreentea 的帖子

祝你好運, 我上次天氣晴朗都delay了1小時.
請唔好點評我,因為我用手機版!


大宅

積分: 4913


16#
發表於 12-7-29 17:54 |只看該作者
我4/8 12:05飛, 希望順順利利, 但驚個颱風多D

點評

Carol999  我都係果班機喎... 咁岩?  發表於 12-7-30 00:29



子爵府

積分: 13334


17#
發表於 12-7-29 19:19 |只看該作者

回覆:有冇人將會搭港航?

其實我去程唔驚!去程我搭長榮,回程搭港航,我係擔心回台灣又打風,港航又咁亂!成家訓機場都幾大獲




大宅

積分: 4328


18#
發表於 12-7-29 19:34 |只看該作者

回覆:有冇人將會搭港航?

我去程都係長榮,好好呀!回程祝你好運



寶貝女你比左好多歡樂mami同Daddy~鍚晒你♡╮ⓣⓗⓐⓝⓚⓢ ﹏♡


伯爵府

積分: 19987

虎到金來勳章 親子王國15週年勳章


19#
發表於 12-7-29 19:52 |只看該作者

回覆:有冇人將會搭港航?

我都中過招啦!
講真就算幾平,
我都唔敢幫襯。




伯爵府

積分: 19987

虎到金來勳章 親子王國15週年勳章


20#
發表於 12-7-29 19:58 |只看該作者

引用:千祈咁好搭港航!8號風球個日delay左3個鐘

原帖由 man0219 於 12-07-29 發表
千祈咁好搭港航!8號風球個日delay左3個鐘!香港預計會掛更高風球佢照飛!飛到香港上空一直不能降落,話折 ...
真係好慘有無賠償比你哋??



點評

Carol999  打風呢D好難講...  發表於 12-7-30 00:30

首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo