夫婦情感

跳至

首頁
1

尾頁
   1


大宅

積分: 1163


1#
發表於 12-7-29 22:12 |只看該作者
.我唔知離緍好唔好…好愛佢,但性格勁唔合,我唔識講,我想同佢一起生活,件件事都可以嘈,嘈到心都死,我好想佢留係我身邊


別墅

積分: 857


2#
發表於 12-7-30 01:06 |只看該作者

回覆:shan1216 的帖子

你地都係愛大家先結婚,唔好輕易諗住離婚!你見BK好多C9就算C6有小3都盡力挽救段婚姻,因此你唔好咁易放棄、唔好淨係諗埋唔好果邊呀!如果你地成日嗌交的話,你咪試吓用第二種方式或態度回應,又或者忍一忍,找個合適的時候冷靜d同佢傾番件事!兩個人相處係有好多學問,包容好緊要,唔好鑽牛角尖呀!Add oil! Be happy!




大宅

積分: 1163


3#
發表於 12-7-31 23:52 |只看該作者
今次三日無講話,唔知佢想點


大宅

積分: 1225


4#
發表於 12-8-1 09:12 |只看該作者
既然你都識得講好愛佢,但又時時嘈,咁你忍一忍唔出聲嘈唔得咩??

This is the dark side of me


大宅

積分: 2631


5#
發表於 12-8-1 09:50 |只看該作者
相愛容易, 相處太難

點評

MYbbzone    發表於 12-8-1 12:46


男爵府

積分: 6547


6#
發表於 12-8-1 11:50 |只看該作者

回覆:好傷心<

吵架時忍一忍口。少說一句話,婚姻可維持多十年。很化算吧!



點評

MYbbzone    發表於 12-8-1 12:46


水晶宮

積分: 65650

畀面勳章


7#
發表於 12-8-1 12:16 |只看該作者
廣告都有話啦 "贏左場交, 但輸左頭家" 有乜謂,
相嗌唔好口, 鬧得交多好影晌夫妻感情的,
咪儘量忍下囉

點評

MYbbzone    發表於 12-8-1 12:46


伯爵府

積分: 16837


8#
發表於 12-8-1 12:23 |只看該作者

回覆:好傷心

其實既然仲愛大家,點解唔退一步?!嗌交嗌到心淡繼而分手我都試過,最後雙方都無愛嘅存在,而且容易有第三者介入!如果你用自己嘅婚姻去賭注,你看看是否嗌得起?!



芭芭拉


大宅

積分: 2654


9#
發表於 12-8-1 12:58 |只看該作者
樓主,你根本唔愛佢,如果好愛的話,一定會忍得所有事,不如你自己想清楚自己想點仲好啦!


大宅

積分: 2284


10#
發表於 12-8-1 13:06 |只看該作者
回覆 shan1216 的帖子

佢唔啋妳咩??....妳自己有無主動同佢講野先?? 贏場交無意思架, 妳連包容咁簡單既相處之道都未做到, 仲話自己好愛個老公


禁止訪問

積分: 1197


11#
發表於 12-8-3 19:33 |只看該作者

回覆:好傷心<

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 25274


12#
發表於 12-8-3 19:37 |只看該作者
shan1216 發表於 12-7-29 22:12
.我唔知離緍好唔好…好愛佢,但性格勁唔合,我唔識講,我想同佢一起生活,件件事都可以嘈,嘈到心都死,我好 ...

呢個時候要是蛋一個裝聾扮啞了

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo