2012年媽媽會

跳至

首頁
12

尾頁
   1


複式洋房

積分: 357


1#
發表於 12-7-30 14:44 |只看該作者
有沒有大概年齡的BB媽媽想搞活動及交流一下呢?
我囡囡2月18日開刀出世,現已反工, 工人在家湊, 但好唔捨得...
大家想不想約出來做個私人PRE PLAYGROUP 呢?


別墅

積分: 767


2#
發表於 12-7-30 16:46 |只看該作者
我個女都係18號出世ga, 我一路都唔見有人post出來問有無18號, 今日終於見到有喇

我原本開刀日不是18號, 但bb自己要話事, 所以18號出咗世


大宅

積分: 1334


3#
發表於 12-7-30 21:55 |只看該作者

回覆:littlekan 的帖子

我都係18號催生,再開刀的。仔仔。




大宅

積分: 2952


4#
發表於 12-7-30 23:16 |只看該作者

littlekan 的帖子

我女女都係2月18號出世
1343661419843.jpg





大宅

積分: 2952


5#
發表於 12-7-30 23:16 |只看該作者

littlekan 的帖子

我女女都係2月18號出世
1343661419843.jpg




大宅

積分: 2952


6#
發表於 12-7-30 23:17 |只看該作者

littlekan 的帖子

我女女都係2月18號出世
1343661419843.jpg




大宅

積分: 2952


7#
發表於 12-7-30 23:17 |只看該作者

littlekan 的帖子

我女女都係2月18號出世
1343661419843.jpg




大宅

積分: 2952


8#
發表於 12-7-30 23:18 |只看該作者

littlekan 的帖子

我女女都係18號出世
1343661532560.jpg




大宅

積分: 2952


9#
發表於 12-7-30 23:18 |只看該作者

littlekan 的帖子

我女女都係18號出世




大宅

積分: 2952


10#
發表於 12-7-30 23:18 |只看該作者

版主 的帖子

我女女都係18號出世




複式洋房

積分: 357


11#
發表於 12-7-31 13:01 |只看該作者
咁大家住邊區呢? BB吃糊仔未呀?


複式洋房

積分: 357


12#
發表於 12-7-31 14:01 |只看該作者
cc0629 發表於 12-7-30 23:18
我女女都係18號出世

嘩, 識座座添喎..


複式洋房

積分: 357


13#
發表於 12-7-31 14:02 |只看該作者
littlekan 發表於 12-7-30 14:44
有沒有大概年齡的BB媽媽想搞活動及交流一下呢?
我囡囡2月18日開刀出世,現已反工, 工人在家湊, 但好唔捨得.. ...

我住將軍澳區架, 有冇媽媽都係住TKO呢?


複式洋房

積分: 357


14#
發表於 12-7-31 14:03 |只看該作者
回覆 BBwongBB 的帖子

HELLO 你好呀!


複式洋房

積分: 357


15#
發表於 12-7-31 14:06 |只看該作者
couscous 發表於 12-7-30 16:46
我個女都係18號出世ga, 我一路都唔見有人post出來問有無18號, 今日終於見到有喇

我原本開刀日不是 ...

HELLO! 你好呀! 請問你住邊區架?


別墅

積分: 767


16#
發表於 12-7-31 16:47 |只看該作者
littlekan 發表於 12-7-31 14:06
HELLO! 你好呀! 請問你住邊區架?
TKO坑口


複式洋房

積分: 357


17#
發表於 12-7-31 17:14 |只看該作者
couscous 發表於 12-7-31 16:47
TKO坑口

咁去坑口健康院咪好近囉...


大宅

積分: 1334


18#
發表於 12-8-6 01:57 |只看該作者

回覆:littlekan 的帖子

元朗呀




別墅

積分: 910


19#
發表於 12-8-6 21:44 |只看該作者

回覆:有沒有今年2月18日生BB媽媽想交流一下呢?

我B仔都係18號出世!我地住坑口




複式洋房

積分: 357


20#
發表於 12-8-8 11:23 |只看該作者
BBwongBB 發表於 12-8-6 01:57
元朗呀

Hello , 你好呀, 你BB仔定女呀? 吃糊仔未呀?

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo